Mwah we hebben al eerder iets van 1,5jaar gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Succes en dat wat Huppelmuts zegt is waar. Blijf dicht bij jezelf, anders gaat het zeker niet slagen.
Tjah, dat je slechte remmen hebt kan die 20 meter weinig aan doen, rustiger rijden en afstand houdenquote:
Vriendschap is toch een illusie johquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah we hebben al eerder iets van 1,5jaar gehad
Tijdje terug weer als vrienden begonnen met rommelen en toen de stomme fout gemaakt om weer een relatie te beginnen, toen ging het fout
Maarja de vriendschap zal hierna ook ver te zoeken zijn
Ik was juist van plan om met weinig zicht te gaan jagen en bumperklevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, dat je slechte remmen hebt kan die 20 meter weinig aan doen, rustiger rijden en afstand houden
Wij waren toch beter af als vrienden dan in een relatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie joh
Cynisch nummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie joh
Dat wordt loonslaven op een lege maagquote:
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent niet omringd door broodjeszaken?
Ik heb wel bammetjes bij me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt loonslaven op een lege maag
Wat loop je dan te huilen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.
[..]
Ik heb wel bammetjes bij me.
Hier zitten meerdere B.V.'s waaronder een geweldig cateringbedrijf! http://www.wowcatering.nl/quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.
[..]
Ik heb wel bammetjes bij me.
Oeh, commando op je werk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet hier
beetje moe, maar verder wel goed
en bij jou?
WoW catering?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier zitten meerdere B.V.'s waaronder een geweldig cateringbedrijf! http://www.wowcatering.nl/![]()
Ik zeg alleen dat ik wil hoor.quote:
Nee, lekkere slobberkledingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef STING het volgende:
Oeh, commando op je werk?
Gaat lekker hier. Lekker veel te doen. Weer eens wat vroeger beginnen op m'n werk is best lekker.
Rawrquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, lekkere slobberkleding
Zozo, en hoe laat eindigt de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |