Wat een kudtcadeau, ze kunnen toch altijd skypenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot voor kort dachten ze dat het fries was voor schaap!
Praat me er niet vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef LDS het volgende:
[..]
Precies dit. Maar das niet alleen geloofstrekje, ken ook genoeg bezorgde ouders die dit ook denken
Samen in een bed, huphup.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu er op los neuken in Frankrijk
Whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef LDS het volgende:
En nou jeroen irriteren. Van ons geloof mag je alleen s nachts eten, of iets in die strekking. Zal m leren!
[..]
[..]
Ik begrijp er ook geen snars van, wat kost dat? 50 euro of zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
Ryanair vliegt gewoon op Marseille vanaf Nederland en dan gaan ze lopen janken dat een ticket zo duur is.
Je kent hun budget toch niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
Ryanair vliegt gewoon op Marseille vanaf Nederland en dan gaan ze lopen janken dat een ticket zo duur is.
Als God in Frankrijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu er op los neuken in Frankrijk
Zo goedkoop vliegen is een fabelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen snars van, wat kost dat? 50 euro of zo?
Als je het moet betalen van je zaterdagbaantje dan is een ticket wel een behoorlijke uitgave.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
38 euro retour, valt best mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo goedkoop vliegen is een fabel
Als je een paar maanden vantevoren boekt is het toch heel goedkoop (dacht ik, ik vlieg nooit).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo goedkoop vliegen is een fabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |