behalve puber jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
klopt maar mijn ervaring is dat mannen over het algemeen minder dramatisch zijn en minder moeilijk doen. uitzonderingen zijn er altijd gelukkig
Sterkte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Puberende meisjes zijn ook niet alles hoor. M'n zusje is aan het puberen
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hierquote:
ik zeg ook niet dat ze wel wat zijn ik zeg alleen dat puberende jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Puberende meisjes zijn ook niet alles hoor. M'n zusje is aan het puberen
ik heb alleen Liefde vervangen voor Drama, dat smiley ding stond er dus al in maar ik zal er op letten de volgende keer okeuuuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hier![]()
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hier![]()
happy times hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
dankje #ikvindditechtvetleukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Weet ik, daarom zei ik het van meisjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze wel wat zijn ik zeg alleen dat puberende jongenszijn ... en drama hebben.
maar meisjes ook ja
quote:
meisjes zijn ook erg. mn nichtje begint met puberen en ze is pas 9quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik het van meisjes
ik heb daar ook een kakhekel aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]Ik moest mijn liefde kwijt.
Ik heb wel een hekel aan hashtags, of hoe je dat ook schrijft.
BEPAAL IK GODVER ZELF WELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wuttefuckquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meisjes zijn ook erg. mn nichtje begint met puberen en ze is pas 9
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
BEPAAL IK GODVER ZELF WELik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tof binnenkort vast geen maagd meerquote:
quote:
Ze is nu helemaal hoteldebotel van een of andere nieuwe Nederlandse muziekgroepquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof binnenkort vast geen maagd meer
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag tot hopen dat ze nog even wachtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fera meld zich, ib4 reactie: ik was 12quote:
dat zal hij wel bij je zusje doen peis ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Als grote broer moet ik natuurlijk wel eerst die jongen een kruisverhoor geven
14 ... Maar geen spijt of zo, was ook met een vast vriendje (jaar mee gehad).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fera meld zich, ib4 reactie: ik was 12
heb jij geen eigen pc?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is nu helemaal hoteldebotel van een of andere nieuwe Nederlandse muziekgroepZe zei al: ZONDAG KOM JIJ NIET OP DE PC WANT DAN IS DIE-EN-DIE OP DE WEBCAM
![]()
![]()
cutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
14 ... Maar geen spijt of zo, was ook met een vast vriendje (jaar mee gehad).
Met spoiler.quote:
Waarom van mij?quote:
waarom nietquote:
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck jullie gaan snel![]()
kan niet eens rustig een aso burger opeten of het volgende topic is er al
wauwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.
Ik krijg hongerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.
Ik heb wel een foto in US staan ... Wel een ouder topic. Maar verder post ik niet graag foto's.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom nietik ben benieuwd. volgens mij bent u een pareltje net als leaula
dm mag ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto in US staan ... Wel een ouder topic. Maar verder post ik niet graag foto's.
*zoekt*
die had je zeker gehaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me best wel een vreetzak. Maar het was lekker troostvoer.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom nietik ben benieuwd. volgens mij bent u een pareltje net als leaula
Gehaald idd, ik heb geen frietpan in huis. Maar toch kon ik het halen en deze conversatie blijven volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je zeker gehaald![]()
deze zijn zelf gemaakt
is er iets gelogen? nee hequote:
aso burgers maak je niet in de frietpanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehaald idd, ik heb geen frietpan in huis. Maar toch kon ik het halen en deze conversatie blijven volgen.
ik las kerkdienstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit trouwens keringsdienst van waarde aan het kijken
Geniaal
lekkerrrrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee doet frietpan aanslingeren
welke zender is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit trouwens keringsdienst van waarde aan het kijken
Geniaal
HOI!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
Foto:
Userfoto's #282
Is niet super duidelijk, maar ik vind deze pics zelf wel leuk.
Wat een enthousiasme.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 14minuten.
Gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 13minuten en 34 sec.
Ik 2,1.quote:
spannendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 13minuten en 34 sec.
dat zeker! en dat wordt een mooi feestje ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, je hebt nog een heel leven voor je
Ben ik dan een jonge godin?quote:
eerst fotoquote:
hoop je dan maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, je hebt nog een heel leven voor je
Heb ik net gepost.quote:
Dank je.quote:
Mooizoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat zeker! en dat wordt een mooi feestje ook nog
Over het algemeen wel ja, maar tegenwoordig is dat nog maar de vraag.quote:
huhquote:
gewoon doen, misschien nu niet nodig maar het kan ooit nog van pas komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Ik sta niet ingeschreven bij een woningcorporatie hier, is dat slim om wel te doen? Ik twijfel, aangezien ik waarschijnlijk niet in Apeldoorn wil blijven wonen.
Inschrijven kan altijd, voor de zekerheid. Kost niks, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Ik sta niet ingeschreven bij een woningcorporatie hier, is dat slim om wel te doen? Ik twijfel, aangezien ik waarschijnlijk niet in Apeldoorn wil blijven wonen.
Altijd doen, al vanaf je 18equote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Moet ik nu betalen voor een complimentje?quote:
ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd doen, al vanaf je 18e
vooruit, deze was van het huisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik nu betalen voor een complimentje?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
gewoon doen, misschien nu niet nodig maar het kan ooit nog van pas komen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Inschrijven kan altijd, voor de zekerheid. Kost niks, toch?
Thanks, maar ik dacht dat het wel geld kostte. Ff checken en gelijk inschrijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd doen, al vanaf je 18e
bij ons kost het 1malig 10 euroquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, maar ik dacht dat het wel geld kostte. Ff checken en gelijk inschrijven
Thanks.quote:
Je mag ook wel voor iets anders betalen..?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik nu betalen voor een complimentje?
Wat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag ook wel voor iets anders betalen..?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
goedkoop hurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal het ff checkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij ons kost het 1malig 10 euro
maar ik heb net geplastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
Eventjes mijn jonge, blonde god uitlaten.
mag ik zonder riem?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
Eventjes mijn jonge, blonde god uitlaten.
weet nog niet welke kleur, ik denk groen of roze deze keerquote:
nee hur, gelquote:
ik hoop niet dat jij deze gel in je haar stoptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat smeer ik in mn haar, jij dus op je vingers
Groenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weet nog niet welke kleur, ik denk groen of roze deze keer
dan ziet zijn haar groen of rozequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop niet dat jij deze gel in je haar stopt
misschien wel jaquote:
neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
dan ziet zijn haar groen of roze
ik denk het niet nee hehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop niet dat jij deze gel in je haar stopt
groen is mijn lievelingskleur welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groen is mijn lievelingskleurdenk ik
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Clayton1 het volgende:
en als ze roze gezegd had was het roze zeker
Rood vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
groen is mijn lievelingskleur welal hou ik ook van lime.
ik heb nu fel gele nagels
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Clayton1 het volgende:
en als ze roze gezegd had was het roze zeker
tof ik krijg morgen ook nieuwe nagelsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hallo liefjes!!
wat hebben jullie er toch een lekker tempo in.zitten!
moeraskat: wat was er met mn hondjes??
morgen worden mijn haren geknipt en geverfd en worden er nieuwe nagels gezet! kan ik zaterdag weer helemaal opgeknapt uit eten
Leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de gel zijn echte gedroogde bloemetjes geplakt![]()
Ik ga gewoon graag met je uit.quote:
Alleen als je luistert.quote:
Ik dacht, misschien heb je wel t lef om 't te vertellen.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga gewoon graag met je uit.
[..]
Alleen als je luistert.
[..]
Ik dacht, misschien heb je wel t lef om 't te vertellen.
ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft die gepost?
ik ben niet weggelopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga gewoon graag met je uit.
[..]
Alleen als je luistert.
[..]
Ik dacht, misschien heb je wel t lef om 't te vertellen.
best wel hequote:
Ja ik vind ze echt leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel heze geven bekant licht
ik hou t dit x maar gewoon bij french manicurequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof ik krijg morgen ook nieuwe nagels
ze gaan er mogen afquote:
''bekant''quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel heze geven bekant licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik vind ze echt leuk
En die foto van die kat en dat meisje blijft zo cute
Normaal vind ik het echt niks, maar dit... prachtigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heheja ik ook, heb er al veel complimenten over gehad
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef schrikbarend het volgende:
ik gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terug. Slaap lekker schat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal vind ik het echt niks, maar dit... prachtig![]()
![]()
maak dan een afspraakquote:
25 euroquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
Wat kost zo`n geintje als ik vragen mag?
Lijkt me ook wel grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik hoop dat ze fluor roze gel heeft
zo niet neem ik de groene
mevrpoes wilt nu het geel, nu ze het bij mij gezien heeft. en ze wilt niet het zelfde. anders nam ik misschien nog eens geel...
keer erna misschien weer
Alstuquote:
Welke?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
ik hou ook echt wel van die kleuren combi
Al je homies komen naar je gehucht toe?quote:
Met jou?quote:
deze zitten er nu vanaf 1 aug opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
en hoe lang blijft dat dan zitten?
Het zal vast gezellig wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je homies komen naar je gehucht toe?
Lekker cow-tipping met zijn allen?
ok, valt mee danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
deze zitten er nu vanaf 1 aug op
Chill. Ik zal dan maar wat extra bier halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zal vast gezellig wordenIk heb iedereen uitgenodigd om bij jou thuis mijn verjaardag te vieren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill. Ik zal dan maar wat extra bier halen.
al hadden ze een week geleden al wel gedaan mogen worden, t liefst om de 3 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Leuke stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ingeschreven bij woningcorporatie, was gratiesj![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuke stijl
Ingeschreven bij woningcorporatie, was gratiesj
Er kunnen niet zoveel mensen zitten hier. Al mijn was hangt te drogen.quote:
quote:
Alles valt te leren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Clayton1 het volgende:
met zulke nagels kun je dan wel fatsoenlijk typen e.d.
ja hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Clayton1 het volgende:
met zulke nagels kun je dan wel fatsoenlijk typen e.d.
Is zaterdag wel weer weg toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kunnen niet zoveel mensen zitten hier. Al mijn was hangt te drogen.
Ik kom wel even voor je strijken. M'n favoriete hobby.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
al je onderbroekjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar daarin tegen neus diggen gaat wel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
alleen blikjes drinken gaan lastiger open![]()
en krabben werkt niet
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is zaterdag wel weer weg toch?
Strijken. Wat een hekel heb ik daar aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom wel even voor je strijken. M'n favoriete hobby.
Hihi, die zitten nu in de was. Al mijn overhemden hangen nu.quote:
dat denk je maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
maar daarin tegen neus diggen gaat wel goed
Ik ook. Vooral overhemden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
[..]
Strijken. Wat een hekel heb ik daar aan.
[..]
Hihi, die zitten nu in de was. Al mijn overhemden hangen nu.
Ik heb eigenlijk een vrouw nodig die dit allemaal voor me doet.quote:
dan ga je terug naar je moeder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een vrouw nodig die dit allemaal voor me doet.
Die heb ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een vrouw nodig die dit allemaal voor me doet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
dan ga je terug naar je moeder.
Ik woon nog thuis dus hoef dat niet te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Echte mannen strijken hun eigen overhemd.
Hoezo niet, ik weet zeker dat je moeder het niet erg vind als je hetzelf doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus hoef dat niet te doen
Maar je kunt het wel. Dus ga je moeder helpen, 't arme mens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus hoef dat niet te doen
Ik blijf liever zonder haar wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
dan ga je terug naar je moeder.
Als je thuis woont, mag dat.quote:
Vast niet nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik weet zeker dat je moeder het niet erg vind als je hetzelf doet
Ik kan wel strijken, maar overhemden nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kunt het wel. Dus ga je moeder helpen, 't arme mens.
Gewoon je eigen muziek luisteren dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
AH
Het kutste nummer ooit, wat nu ''hip'' is.
"'oppan gahnam style''
Alleen de oude nummers!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek luisteren dus.
Within Temptation
Lekker rustquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
Truste
Baas gaat maandag drie weken op verlof
![]()
Neeeee, tenzij je jouw telefoon naast je bed houdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, eigenlijk mag ik niet slapen voordat het 12 uur is he?
Kben moequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee, tenzij je jouw telefoon naast je bed houdt.
Ik deed ook aangifte...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Aangifte gedaan van de fietsendiefstal. Zal wel niet veel worden, maar ach.Nu even op de bank hangen. Tot straks misschien.
Ik eetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je pitten. Ik ben pleite
Waarom niet? Het is mijn recht om het aan te geven, dus ik doe het. Maar ja, de fiets krijg ik toch niet terug en een schadevergoeding ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik deed ook aangifte...
Kreeg 2 jaar later bij een getuigenis verklaring ook een lijstje te horen... ''aangifte voor dit, aangifte voor dat''
Ook al is het niet negatief.. Je hebt toch liever dat je geen lijstje hebt
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jeempje wart een herfstig weer
weet je dat ook gelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Had gisteren nieuwe handschoenen gekocht, maar die waren toch best fris en zouden voor herfst/lente weer geschikt moeten zijn. Kan ze vast wel voor een wat dikker exemplaar ruilen.
Beter dat ik er nu achter kom dan dat die periode verstreken is inderdaadquote:
Bijna jouw verjaaardag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jeempje wart een herfstig weer
Dat duurt nog wel ffies hoorquote:
elke shampoo werkt toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen ook maar even shampoo gekocht die werkt, en dan ruikt mijn haar niet meer naar bloemetjes
In principe wel, maar ik heb nogal snel last van roos, en alleen bij deze duurt het wat langer:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elke shampoo werkt toch?of doet deze een dansje voor je?
stinkt die niet zo als die van andrelon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik heb nogal snel last van roos, en alleen bij deze duurt het wat langer:
[ afbeelding ]
Nope, althans ik vind van niet en m'n ex klaagde er niet overquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stinkt die niet zo als die van andrelon?
Als het goed is wel. Vandaag in ieder geval niet:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat t morgen beter weer is
dat t vandaag niet mooi werd was ik al achter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Vandaag in ieder geval niet:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel kut ja. Nee, morgen schijnt het (veel) beter te wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat t vandaag niet mooi werd was ik al achter.
maar vindt t zo kut als je een afspraak hebt en je komt half verregend aan.. zo een verzopen katje idee
Een paar uur? Waar ga je wel helemaal heen? Middelburg/Maastricht ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit morgen ook eerst nog een paar uur in de trein.. maar daar word ik nou niet echt mooier van
amsterdam.. dat is iets meer dan een uur dacht ik..weet niet eens zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een paar uur? Waar ga je wel helemaal heen? Middelburg/Maastricht ofzo?
1 uur en een kwartierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
amsterdam.. dat is iets meer dan een uur dacht ik..weet niet eens zeker
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat t morgen beter weer is
Aan de andere kant, de kans dat die ander er ook zo uit ziet is ook even groot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat t vandaag niet mooi werd was ik al achter.
maar vindt t zo kut als je een afspraak hebt en je komt half verregend aan.. zo een verzopen katje idee
ja maar bij anderen is het schattigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de kans dat die ander er ook zo uit ziet is ook even groot.
mierenneukertquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet een paar uur
Zag net in de kantine taart staan, mjum
vlakbij mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe ik uitkom met tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vlakbij mij
Kom je je kadootje halen?
Wij zijn onderweg naar huis
ervaring met mieren dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neuk liever wat anders dan mieren
Ik zie dat het volgens 9292.nl 1 uur en een kwartier is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kiek maar ev'nquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe ik uitkom met tijdmaar miss kan ik savonds wel ff langs jullie komen met de tjoek tjoek
we whatsappen wel enzo ofzo als mn telefoon dan niet leeg is enzoquote:
Nooit geprobeerd, gaat ook niet passen nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ervaring met mieren dan?
is goed babequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we whatsappen wel enzo ofzo als mn telefoon dan niet leeg is enzo
Ik zal aan je denken als je hier langs rijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vlakbij mij
Kom je je kadootje halen?
Wij zijn onderweg naar huis
Vraag me af of we dat wel doen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als je hier langs rijd
Oja, kan natuurlijk ook de A2 ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me af of we dat wel doen hoor
Geen idee ik rij niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, kan natuurlijk ook de A2 ofzo
Moggequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen schatjes
Het is koud, grijs n ik zou in een heul andere wereld willen leven.
Tegelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Mogguhh allemaal.. Drukke dag vandaag met vanavond 2 dates..
Baasquote:
Haha weten ze wel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar of weten ze dat nog niet
Ik moet toch werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |