behalve puber jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
klopt maar mijn ervaring is dat mannen over het algemeen minder dramatisch zijn en minder moeilijk doen. uitzonderingen zijn er altijd gelukkig
Sterkte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Puberende meisjes zijn ook niet alles hoor. M'n zusje is aan het puberen
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hierquote:
ik zeg ook niet dat ze wel wat zijn ik zeg alleen dat puberende jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Puberende meisjes zijn ook niet alles hoor. M'n zusje is aan het puberen
ik heb alleen Liefde vervangen voor Drama, dat smiley ding stond er dus al in maar ik zal er op letten de volgende keer okeuuuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hier![]()
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan nog ook een ' <3' tis geen facebook hier![]()
happy times hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
dankje #ikvindditechtvetleukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Weet ik, daarom zei ik het van meisjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze wel wat zijn ik zeg alleen dat puberende jongenszijn ... en drama hebben.
maar meisjes ook ja
quote:
meisjes zijn ook erg. mn nichtje begint met puberen en ze is pas 9quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik het van meisjes
ik heb daar ook een kakhekel aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]Ik moest mijn liefde kwijt.
Ik heb wel een hekel aan hashtags, of hoe je dat ook schrijft.
BEPAAL IK GODVER ZELF WELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wuttefuckquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meisjes zijn ook erg. mn nichtje begint met puberen en ze is pas 9
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
BEPAAL IK GODVER ZELF WELik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tof binnenkort vast geen maagd meerquote:
quote:
Ze is nu helemaal hoteldebotel van een of andere nieuwe Nederlandse muziekgroepquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof binnenkort vast geen maagd meer
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag tot hopen dat ze nog even wachtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fera meld zich, ib4 reactie: ik was 12quote:
dat zal hij wel bij je zusje doen peis ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Als grote broer moet ik natuurlijk wel eerst die jongen een kruisverhoor geven
14 ... Maar geen spijt of zo, was ook met een vast vriendje (jaar mee gehad).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fera meld zich, ib4 reactie: ik was 12
heb jij geen eigen pc?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is nu helemaal hoteldebotel van een of andere nieuwe Nederlandse muziekgroepZe zei al: ZONDAG KOM JIJ NIET OP DE PC WANT DAN IS DIE-EN-DIE OP DE WEBCAM
![]()
![]()
cutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
14 ... Maar geen spijt of zo, was ook met een vast vriendje (jaar mee gehad).
Met spoiler.quote:
Waarom van mij?quote:
waarom nietquote:
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck jullie gaan snel![]()
kan niet eens rustig een aso burger opeten of het volgende topic is er al
wauwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.
Ik krijg hongerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Slechte smoes. Ik heb ook tijdens het FOK!ken een friet speciaal, frikandel speciaal en kroket weggewerkt. Gewoon keihard bikkelen.
Ik heb wel een foto in US staan ... Wel een ouder topic. Maar verder post ik niet graag foto's.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom nietik ben benieuwd. volgens mij bent u een pareltje net als leaula
dm mag ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto in US staan ... Wel een ouder topic. Maar verder post ik niet graag foto's.
*zoekt*
die had je zeker gehaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me best wel een vreetzak. Maar het was lekker troostvoer.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom nietik ben benieuwd. volgens mij bent u een pareltje net als leaula
Gehaald idd, ik heb geen frietpan in huis. Maar toch kon ik het halen en deze conversatie blijven volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je zeker gehaald![]()
deze zijn zelf gemaakt
is er iets gelogen? nee hequote:
aso burgers maak je niet in de frietpanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehaald idd, ik heb geen frietpan in huis. Maar toch kon ik het halen en deze conversatie blijven volgen.
ik las kerkdienstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit trouwens keringsdienst van waarde aan het kijken
Geniaal
lekkerrrrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee doet frietpan aanslingeren
welke zender is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit trouwens keringsdienst van waarde aan het kijken
Geniaal
HOI!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
Foto:
Userfoto's #282
Is niet super duidelijk, maar ik vind deze pics zelf wel leuk.
Wat een enthousiasme.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 14minuten.
Gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 13minuten en 34 sec.
Ik 2,1.quote:
spannendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
O shit fuck, ben al jarig over 2 uur en 13minuten en 34 sec.
dat zeker! en dat wordt een mooi feestje ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, je hebt nog een heel leven voor je
Ben ik dan een jonge godin?quote:
eerst fotoquote:
hoop je dan maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, je hebt nog een heel leven voor je
Heb ik net gepost.quote:
Dank je.quote:
Mooizoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat zeker! en dat wordt een mooi feestje ook nog
Over het algemeen wel ja, maar tegenwoordig is dat nog maar de vraag.quote:
huhquote:
gewoon doen, misschien nu niet nodig maar het kan ooit nog van pas komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Ik sta niet ingeschreven bij een woningcorporatie hier, is dat slim om wel te doen? Ik twijfel, aangezien ik waarschijnlijk niet in Apeldoorn wil blijven wonen.
Inschrijven kan altijd, voor de zekerheid. Kost niks, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Ik sta niet ingeschreven bij een woningcorporatie hier, is dat slim om wel te doen? Ik twijfel, aangezien ik waarschijnlijk niet in Apeldoorn wil blijven wonen.
Altijd doen, al vanaf je 18equote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, vraagje.
Moet ik nu betalen voor een complimentje?quote:
ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd doen, al vanaf je 18e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |