Ik geef je niet veel kans, maar voor een open sollicitatie heb je dacht ik het adres in 15voud van me gehadquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Staan er vacatures open Frederik? Kom ik bij je werken!
Ik zal eens een gokje wagenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik geef je niet veel kans, maar voor een open sollicitatie heb je dacht ik het adres in 15voud van me gehad
Pakket is binnen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef frederik het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de doos is ondertussen vergeven, en gaat vrijdag op de post
Als personeelsconditie mag ik 500 gram koffie (en wat thee) meenemen elke week (ik werk bij een koffiebranderij). Alleen drink ik geen koffie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:58 schreef Saisai het volgende:
We hebben een bonenmaler, dus het zou oneerlijk zijn om je te pm-en.
ik vraag me eigenlijk gewoon af hoe het komt dat je dit kunt doen, lief hoor!
cool!quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:19 schreef frederik het volgende:
[..]
Als personeelsconditie mag ik 500 gram koffie (en wat thee) meenemen elke week (ik werk bij een koffiebranderij). Alleen drink ik geen koffie.
Dan kan ik drie dingen doen:
1) koffie en thee laten liggen op het werk
2) het wel meenemen, en weggeven via FHF of aan bekenden
3) het wel meenemen, en het ruilen tegen andere zaken die ik wel gebruik
2 en 3 voel ik meer voor dan 1
QFTquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:31 schreef Perenijsje het volgende:
Als tegenprestatie en het voortzetten vd positieve energie zal ik dit jaar meedoen met de Kerstpakkettenactie. Ik ben niet zo heel vaak actief op Fok! (vnl v&a), maar dat topic volg ik altijd met veel plezier.
Sorry!quote:Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef frederik het volgende:
Ik zet niemand op reserve. Het is voor jou hopen tot morgen dat jij de eerste bent die na 5 over 10 een PM stuurt (en dat er geen aanmeldingen geweest zijn van mensen die nooit gehad hebben natuurlijk).
Heb er een beetje een hekel aan aan dat gereserveer, aanmelden wanneer iets beschikbaar is (in dit geval niet van toepassing, maar die vragen komen ook voor), of voordat de PM open gegaan is voor aanmelding ben ik niet zo'n fan van. Op die manier is de snelste of meest aanwezige altijd in het voordeel.
5 over 10 lig jij nog in bed?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zet m'n wekker voor morgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |