Dit sloeg toch wel alles.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit sloeg toch wel alles.
Wat is er gebeurd met de uitsmijters van vroeger?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud is zijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14, hoogstens.quote:
Wtf. Het zou je kind maar zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de wereld waarin we leven, ik heb het met eigen ogen meegemaakt.quote:
Dingen uittrekken op het toilet. Niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vraag me af wat haar ouders hiervan vinden, wie laat haar dochter nou zo het huis uit gaan.
Ik denk dat dat om 8 uur 's avonds isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vraag me af wat haar ouders hiervan vinden, wie laat haar dochter nou zo het huis uit gaan.
Die jongen kijkt ook echt van "Oh een camera shit als mijn moeder dit maar niet ziet"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wtf. Het zou je kind maar zijn.
Nee eerder van 'ohh, ahh jaa, ga door' 'kut een camera'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jongen kijkt ook echt van "Oh een camera shit als mijn moeder dit maar niet ziet"
Eerder, "mijn kaak zit 4 cm naast mijn hoofd. Wtf."quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee eerder van 'ohh, ahh jaa, ga door' 'kut een camera'
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerder, "mijn kaak zit 4 cm naast mijn hoofd. Wtf."
Zure matten.quote:
Doet me denken aan Tommies.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |