Vroeger, toen ik nog jong was, had je in het mooie Zoetermeer elke eerste vrijdag van de maand Tommy's. Nou, wat is dat Tommy's nu weer? Tommy's was een discotheek voor jongeren tussen de 12 en 16 jaar, er werd geen alcohol geschonken en de zwaarste drank die je kon krijgen was Red Bull. Het feest begon om 8 uur en ging tot 12 uur in de avond door. Als puber erg spannend om op zo'n jonge leeftijd naar een discotheek te gaan, tot zo laat op te blijven en te dansen.
De muziek die er gedraaid werd was voornamelijk Reggaeton en bubbling, muziek waar je goed op kon schuren. Dit werd dan ook massaal gedaan door de kleine jongens en meisjes alsof het een grote orgie was. De achterliggende gedachte was om zoveel mogelijk meisjes/jongens te schuren op een avond, de meer meisjes/jongens je geschuurd had des te meer je gerespecteerd werd.
Als klein baasje ging ik, Dimens, ook naar dit feest toe op jacht naar ronde vrouwen kontjes die geschuurd wilden worden. Op het begin van de avond was iedereen nog verlegen en nerveus, iedereen stond aan de kant en de dansvloer was alleen bezeten door een paar wat oudere sletten die aandacht wilden hebben.
Elke maand weer, tot het moment kwam dat iemand het initiatief nam en een jongen/meisje de dansvloer op trok om daar te schuren.
Dan was het feest pas echt begonnen en begon het schuren, sommige met zo'n klik systeem wat je toentertijd kreeg bij Axe deodorant flessen om het aantal geschuurde meisjes bij te houden.
Op een goede avond schuurde je al zo'n 25 meisjes zonder afgewezen te worden maar helaas had je ook wel eens de dagen dat het niet zo lekker liep, dan was je al blij als je 5 meisjes geschuurd had.
Vaak in de vakanties was dit zo, omdat veel pubers dan met hun ouders mee op vakantie gingen en de zaal leger was dan normaal. Daardoor was de Tommy's sfeer verdwenen en waren de meiden niet meer zo gewillig.
Naarmate ik er vaker was geweest had ik status opgebouwd en had ik zo mijn bitches. De bitches waar elke jongen jaloers op kon zijn, de echte echte met met goeie ronde billen, de bitches alleen de exclusieve jongens kregen.
Een van de bitches was Ingrid, het meisje wat ik het eerst heb geschuurd in mijn leven. Ze had de perfecte zachte billen, was niet al te groot en had een grote bos pluizig haar. Tegen de muur aan staan en zij deed de rest van het werk met haar enorme kont.
Dan had je Ineke, mijn favoriet. Elke maand was zij er en ik keek er altijd naar uit om met haar te schuren, ze was dan ook echt van mij.
Uren lang konden we schuren zonder er genoeg van te krijgen. En wanneer we eens een pauze hadden of ze stond met een ander te schuren, hoefde je alleen maar even een tikje op haar schouder te geven en ze stond alweer tegen je aan te rijden. Voor haar was het ook niet nodig mijn genotsknots slap te houden, ze genoot alleen maar meer en meer wanneer ze hem voelde opkomen. Het was dan ook niet in te houden, ze had veel te grote borsten voor haar leeftijd en figuur net als haar kont. Bijna altijd met een rokje aan die tijdens het schuren omhoog kwam waardoor je tegen haar slipje aan kwam. Perfect en van mij, wanneer vrienden van ons geen zin hadden om te gaan, gingen we gewoon met z'n tweeën om vervolgens de hele avond met elkaar te zijn.
Daisy, het meisje wat verliefd op mij was maar wat niet wederzijds was. Niet omdat ze lelijk was, nee ze was best knap, maar omdat ze groter was dan ik. In Tommy's maakte mij dit niet uit, jongens waren jaloers op mij wanneer ik weer eens bezig was met haar ook al was ik toch zeker 5 centimeter kleiner dan haar. Wanneer ze wat voorover gebukt stond viel dit niet op, een goede manier om te schuren dus.
Het meisje wat niets van jongens van haar eigen leeftijd moest weten, Eline. Ze zat bij mij in de klas en had altijd vriendjes die een heel stuk ouder waren dan haar, ook in Tommy's moest ze niets van de jochies van 14/15 hebben terwijl ze zelf wel zo jong was. Nee ze ging voor de 16 jarige of de veel te oude jongens die toch binnen waren gekomen. Toch lukte het mij als 14 jarige jongen om achter haar te komen en dan stonden die grote jongens naar mij te kijken. Het duurde altijd niet lang omdat de oudere jongens je vaak weg gingen duwen omdat ze jaloers waren, toch voelde ik mij een echte baas wanneer het mij weer was gelukt.
Dan had je Nina, het meisje wat eigenlijk nooit aan het schuren was, toch kon ik het soms voor elkaar krijgen om tegen haar billen aan te komen staan. Wanneer dit gebeurden was het ook voor een lange tijd en een echt feest omdat het zeldzaam was.
Maar aan alle mooie dingen komt een einde, zo ook de feesten in Tommy's. Ineke had een vriendje gekregen en dit was nieuw voor mij, ze wilde ook niet meer met mij dansen omdat ze dat niet eerlijk tegenover haar vriendje vond. Het kwam als een klap bij mij binnen, Ineke die mij niet meer moest was toch wel het ergste wat er kon gebeuren en de hele avond heb ik depressief aan de bar gezeten. Daarna ben ik nooit meer naar Tommy's gegaan en ben gestopt met het contact met de andere meisjes. Op Eline na omdat ze bij mij op school zat, maar die ging toen ook al lang niet meer naar Tommy's toe.
Het is nu een paar jaar geleden, de meisjes zijn opgegroeid en ik behoor niet meer tot de bazen van het uitgaans leven. Integendeel, wanneer ik nu ga stappen kijk ik bijna niet eens meer om naar het andere geslacht en ben gewoon met mijn vrienden uit.
Toch zie of hoor je nog wel eens wat van die meisjes, Ingrid zit bijvoorbeeld nu bij mij op school en zie ik wel eens op de gangen van het gebouw lopen. Meer dan een "hallo" komt er dan niet uit en aan meer heb ik ook niet echt de behoefte.
Van Daisy heb ik nooit meer wat gehoord, alsof ze van de aardbodem verdwenen is.
En nu Nina, daar had ik nooit meer wat van gehoord maar toen ik gisteravond even op Hyves keek moest ik lachen en tegelijkertijd ook een klein beetje huilen. Wat ik daar toch zag, zie het zelf maar.
Hoe ze er normaal uit zag, zo'n twee jaar geleden.
![KodR8.jpg]()
En dit is de foto die ik gisteravond te zien kreeg.
![USRvc.jpg]()
Juist ja, zwanger. Wat bezielt je om op 17 jarige leeftijd al een kind te willen.
Dat meisje wat altijd verlegen was en niet zoveel van jongens moest weten is nu ineens bijna moeder.
Nou, bedankt voor het lezen en groetjes aan je zusje.
TLDR: Lezen of opflikkeren.[ Bericht 1% gewijzigd door Flippiee op 09-05-2019 11:45:56 ]