Ga GoT kijken/lezen/adorerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
this is worthless without pics
nu moet ik op google zoeken.
[ afbeelding ]
Ik zou haar inderdaad niet ouder dan 11 geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel gek om te denken dat ze 13 moet voorstellen in de serie.
Vandaag EP07 gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke aflevering zit je trouwens Dimmie?
Er zit wel een ontsteking en nu heb ik van dat zalf er op en dat jeukt en doet pijn en gvd gvd gvdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oor ontsteking, oor eraf
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te kijken, maar ik hield maar 3 afleveringen vol. Ik vind het niks aan
Seizoen 1 of 2?quote:
Aii, ik heb ook een keer zoiets gehad, nog niet eens zo heel lang geleden. Ik voel je pijn meid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zit wel een ontsteking en nu heb ik van dat zalf er op en dat jeukt en doet pijn en gvd gvd gvd
Jouw mening is schijt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te kijken, maar ik hield maar 3 afleveringen vol. Ik vind het niks aan
En heerlijk hoe ze die draakjes in haar heilige grondgebied laat kroelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze werd hard genomen toen ze net getrouwd was.
Seizoen 2 vond ik persoonlijk iets minder, begin was goed, halverwege was het wat minder (niet slecht) en de een op laatste vind ik geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
1. Ik wacht wel tot seizoen 2 op Blu-Ray te krijgen is.
Ey spoiler man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En heerlijk hoe ze die draakjes in haar heilige grondgebied laat kroelen.
Echt zo'n bobbel in mijn oor waardoor ik nu halfdoof benquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aii, ik heb ook een keer zoiets gehad, nog niet eens zo heel lang geleden. Ik voel je pijn meid.
En zo'n zeurende pijn ofniet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt zo'n bobbel in mijn oor waardoor ik nu halfdoof ben.
Ik wil ze niet achter elkaar kijken. Ik wil nu de tijd hebben erover te denken en dan weer een episode kijken. Dan ga ik er veel meer van begrijpen en zo en ik heb er meer plezier van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Seizoen 2 vond ik persoonlijk iets minder, begin was goed, halverwege was het wat minder (niet slecht) en de een op laatste vind ik geweldigen omdat die zo goed was vond ik de laatste episode weer wat minder
![]()
Ik keek ze allemaal achter elkaarIn het weekend alles gekeken tot en met episode 7 oid omdat die nog niet uit was
Sorry manquote:
Kusje erop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt zo'n bobbel in mijn oor waardoor ik nu halfdoof ben.
Die Drogo is wel te doen op zichquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze werd hard genomen toen ze net getrouwd was.
Niet zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry manWeet niet meer welke aflevering dat was.
Is ook weer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil ze niet achter elkaar kijken. Ik wil nu de tijd hebben erover te denken en dan weer een episode kijken. Dan ga ik er veel meer van begrijpen en zo en ik heb er meer plezier van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |