Vanaf 16 is niet meer illegaal maar nog steeds minderjarig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel minderjarig, niet illegaal. Foutje bedankt.
Dan nog, wanneer zij uit d'r doos bloedt mag je d'r gewoon pakken volgens de natuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel minderjarig, niet illegaal. Foutje bedankt.
"Have you bleed already?"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan nog, wanneer zij uit d'r doos bloedt mag je d'r gewoon pakken volgens de natuur.
Cerseiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Have you bleed already?"
- Cersei Lannister
Om eerlijk te zijn vind ik haar niet zo leuk, Arya is lekkerder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Have you bleed already?"
- Cersei Lannister
Als het maar vrijwillig is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanaf 16 is niet meer illegaal maar nog steeds minderjarig.
Maar wij hebben schijt aan de regels.
Uw mening is correct.quote:
"I'm not a boy."quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik haar niet zo leuk, Arya is lekkerder.
Dat maakt het juist kinkyerquote:
Ze is gewoon ijskoud. Ik mag dat soort types niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo gemeen en harteloos en gewoon zo cool.
Ze is wel mooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is gewoon ijskoud. Ik mag dat soort types niet.
Maar haar innerlijk is rot.quote:
Viserys vind ik stoerderquote:
Ga GoT kijken/lezen/adorerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
this is worthless without pics
nu moet ik op google zoeken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |