Dan nog zou je toch moeten weten dat je op zo'n steile klim waar je niet kan herstellen gewoon niet te vroeg moet gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:45 schreef TheArt het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Anton wilde met die aanval. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze bij Euskaltel de aankomst ook nog niet kenden.
General - Top 10quote:
Mwa, een paar is wel leuk, maar tot zo'n slotpukkel begint is er geen reet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit maakt de Vuelta zo tof. Dit soort aankomsten. Geniaal. Veel leuker dan al die lange grote colls
Sowieso knap na al een 2e plaats in de giroquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef Zelva het volgende:
Zou Rodríguez als eindwinnaar zo enorm tof vinden.
...terwijl dit topic toch echt voorbehouden is aan mannen die op zondagochtend in rabo-pakjes rijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja hoor, de TDF-debielen hebben dit topic ook weer gevonden
De Tour was dan ook gewoon minstens even sterk bezet. Je hebt Contador en Froome, die hier niet hun beste niveau halen en Rodriguez en Valverde die in een Tour nooit verder kwamen dan een plek achterin de top-10. Op zo'n aankomst zal het veld wel beter zijn, maar een grote ronde bestaat uit meer dan aankomsten op een pukkel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, ware het niet dat Valverde altijd zo dicht blijft, die heb ik minder hoog zitten. De verschillen zijn ook zelden erg groot, dus ik denk dat het niveau wat hoger lijkt dan het is door het spectaculaire parcours.
Het is sowieso niet te vergelijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Tour was dan ook gewoon minstens even sterk bezet. Je hebt Contador en Froome, die hier niet hun beste niveau halen en Rodriguez en Valverde die in een Tour nooit verder kwamen dan een plek achterin de top-10. Op zo'n aankomst zal het veld wel beter zijn, maar een grote ronde bestaat uit meer dan aankomsten op een pukkel.
Plaats Naam Ploeg Tijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Tour was dan ook gewoon minstens even sterk bezet. Je hebt Contador en Froome, die hier niet hun beste niveau halen en Rodriguez en Valverde die in een Tour nooit verder kwamen dan een plek achterin de top-10. Op zo'n aankomst zal het veld wel beter zijn, maar een grote ronde bestaat uit meer dan aankomsten op een pukkel.
In de Giro verloor hij vooral tijd in de aankomsten op lange lopende klimmen. Daar reed Hesjedal een aantal keer bij hem weg. Dat soort klimmen zijn er gewoon (bijna) niet in de Vuelta.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog even zien wat Rodriguez doet. Die lijkt al een heel seizoen op hetzelfde niveau, als dat in de Vuelta volstaat voor winst en in de Giro niet, dan kun je je afvragen of het niveau in de Giro dan veel lager was. Of als hij in de Vuelta ook gewoon tweede wordt.
En nog een dikke minuut in de tijdritten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
In de Giro verloor hij vooral tijd in de aankomsten op lange lopende klimmen. Daar reed Hesjedal een aantal keer bij hem weg. Dat soort klimmen zijn er gewoon (bijna) niet in de Vuelta.
Die verschillenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plaats Naam Ploeg Tijd
Bradley Wiggins Sky ProCycling 87u34'47"
2 Chris Froome Sky ProCycling + 3'21"
3 Vincenzo Nibali Liquigas-Cannondale + 6'19"
4 Jurgen Van den Broeck Lotto-Belisol + 10'15"
5 Tejay van Garderen BMC Racing Team + 11'04"
6 Haimar Zubeldia RadioShack-Nissan-Trek + 15'43"
7 Cadel Evans BMC Racing Team + 15'51"
8 Pierre Rolland Europcar + 16'31"
9 Janez Brajkovič Astana Pro Team + 16'38"
10 Thibaut Pinot FDJ-BigMat + 17'17"
In de tour bestond de top 10 ook vrijwel alleen uit renners die nooit verder kwamen dan een plek achter in de top tien, of dat zelfs nog nooit hadden gehaaldEn VDB is er nu ook bij
Dikke kans dat de nummer 10 in de Vuelta straks ook op 17 minuten staat hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die verschillen
Waarom moet je dit nu weer posten. Ik had heel die Tour al verdrongen.
Hij ging in ieder geval veel te vroeg, dus zou kunnen dat ze de aankomst inderdaad niet kenden. Het zag er wel sterk uit, alleen veel te vroeg. Verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:45 schreef TheArt het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Anton wilde met die aanval. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze bij Euskaltel de aankomst ook nog niet kenden.
quote:1 Rabobank Cycling Team 134:06:59
2 Sky Procycling 0:02:55
3 AG2R La Mondiale 0:03:40
Deze jongens hebben het niet makkelijk. Ze finishen ruim 20 minuten achter de nummer 187.quote:188 25 LECHUGA, Pablo ACG + 32' 31''
189 158 TEKLEHAIMANOT, Daniel OGE + 32' 35''
190 151 DAVIS, Allan OGE + 32' 35''
191 138 VAN LEIJEN, Joost LTB + 33' 37''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |