Froome had ook niet die sprint van Rodriguez gewonnen hoor. Maar goed, je snapt m'n punt neem ik aan. Het veld, zeker op dit soort aankomsten, is echt niet zwakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Froome, mits ie niet voor Wiggins had moeten rijden.
Was er in de Giro niet een discussie over, dat dit net zo saai was als een vlakke massasprint? Ik weet wel waar mijn voorkeur ligt in ieder gevalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Wat een finish trouwens weer vandaag!
Dit soort klimmetjes, geniaal...
Dat ene shot waar Quim aanging, die bochtjes, waar je de grond niet eens zag, de Euskaltel mannen ongeveer stil stonden en er daarna een strook 150 meter > 22% was, prachtig.
Froome in die vorm had wel het rood aangetrokkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Froome had ook niet die sprint van Rodriguez gewonnen hoor. Maar goed, je snapt m'n punt neem ik aan. Het veld, zeker op dit soort aankomsten, is echt niet zwakker.
Ja, maar dat ging over de aanloop, die net zo saai is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was er in de Giro niet een discussie over, dat dit net zo saai was als een vlakke massasprint? Ik weet wel waar mijn voorkeur ligt in ieder geval
Dat zou ik ook denken, ware het niet dat Valverde altijd zo dicht blijft, die heb ik minder hoog zitten. De verschillen zijn ook zelden erg groot, dus ik denk dat het niveau wat hoger lijkt dan het is door het spectaculaire parcours.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand uit de top 10 van de tour dit jaar hier Contador en Rodriguez hadden kunnen volgen.
+1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit maakt de Vuelta zo tof. Dit soort aankomsten. Geniaal. Veel leuker dan al die lange grote colls
Nee, net zo voorspelbaar. Waar je in de tour makkelijk geld op Cav zet, doe je dat hier op J-Rod. Tenminste, dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was er in de Giro niet een discussie over, dat dit net zo saai was als een vlakke massasprint? Ik weet wel waar mijn voorkeur ligt in ieder geval
Het is ook mooier omdat je de verschllen gewoon ziet, een sprint is zo afgelopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond dit er alweer tegenaan zitten eigenlijk. Hopelijk verbeterd ie nog wat naar het einde toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef zlakto het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Gesink volgend seizoen weer terug kan keren op het niveau van eind 2010- begin 2011. Maar dat is afwachten
Idd. als A Schleck er nog eens bij was geweest. Froome en Contador zijn gewoon de beste klassementsrenners op dit moment. Rodriguez heeft een beetje geluk met het parcours, maar laat ook op andere terreinen zien dat hij gegroeid is. En Valverde is gewoon weer op zijn topniveau van een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Froome, mits ie niet voor Wiggins had moeten rijden.
Moet Gesink het zelf wel vol kunnen houden. Hij heeft me in ieder geval heel erg positief verrast vandaag. Belooft wat dat betreft veel goeds voor het weekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Idd. als A Schleck er nog eens bij was geweest. Froome en Contador zijn gewoon de beste klassementsrenners op dit moment. Rodriguez heeft een beetje geluk met het parcours, maar laat ook op andere terreinen zien dat hij gegroeid is. En Valverde is gewoon weer op zijn topniveau van een aantal jaar geleden.
Denk dat gesink wel nog podium gaat rijden. Froome gaat nog wegvallen en ik vermoed Valverde of Rodriguez ook nog wel op in echte zware bergrit.
De Vuelta heeft juist heel vaak een zwak deelnemersveld vind ik. Nu inderdaad niet, maar vorig jaar was het niet zoveel. En voor een VDB2 heeft de vuelta weer geen waarde, ook al rijdt ie er wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dus het geinige. De Tour was niet sterker bezet en dat is veel vaker het geval.
De vorm van Valverde is ook wel een stuk beter dan in de Tour, dat zie je gewoon. Daarnaast ligt hem dit natuurlijk als gegoten. Valverde heeft echter altijd wel een wat mindere dag in een etappe met meerdere cols. Dan is het schade beperken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, ware het niet dat Valverde altijd zo dicht blijft, die heb ik minder hoog zitten. De verschillen zijn ook zelden erg groot, dus ik denk dat het niveau wat hoger lijkt dan het is door het spectaculaire parcours.
Ik zat daar nog over te twijfelen, of dat het kopgroepje nu vooruit zou blijven of nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, net zo voorspelbaar. Waar je in de tour makkelijk geld op Cav zet, doe je dat hier op J-Rod. Tenminste, dat heb ik gedaan
Het is nu gewisseld, want normaal is de Giro veel sterker bezet en dat was dit jaar weer veel minder het geval en nu is de Vuelta erg sterk bezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef thettes het volgende:
[..]
De Vuelta heeft juist heel vaak een zwak deelnemersveld vind ik. Nu inderdaad niet, maar vorig jaar was het niet zoveel. En voor een VDB2 heeft de vuelta weer geen waarde, ook al rijdt ie er wel.
Qua sprinters stelt het alleen weinig voor dit jaar. Maar ik moet toegeven, qua klassementsmannen kan de vuelta wedijveren met de tour dit jaar.
Vuelta heeft altijd heel veel klassementsrenners aan de start, maar 50% van die renners stelt dan teleur (zoals dit jaar bijvoorbeeld VDB, Cunego, De Gendt, Gadret, Cobo..) Vaak heel erg onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef thettes het volgende:
[..]
De Vuelta heeft juist heel vaak een zwak deelnemersveld vind ik. Nu inderdaad niet, maar vorig jaar was het niet zoveel. En voor een VDB2 heeft de vuelta weer geen waarde, ook al rijdt ie er wel.
Qua sprinters stelt het alleen weinig voor dit jaar. Maar ik moet toegeven, qua klassementsmannen kan de vuelta wedijveren met de tour dit jaar.
Denk dat dat nu wel zo blijft. Niemand durft meer de giro te rijden omdat de tour dan te zwaar is en iedereen die teleurstelt in de tour gaat daarna maar de vuelta proberen. Bovendien de giro ook nog de Ronde van Californië tegenover zich die steeds populairder wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is nu gewisseld, want normaal is de Giro veel sterker bezet en dat was dit jaar weer veel minder het geval en nu is de Vuelta erg sterk bezet.
Maar Titi kan echt niet goed aankomen als het zo steil is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey in de Tour hebben we helden als Titi
Het gaat gewoon weer meer kiezen worden tussen Giro en Tour. Nibali bijvoorbeeld doet volgend jaar weer de Giro.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat dat nu wel zo blijft. Niemand durft meer de giro te rijden omdat de tour dan te zwaar is en iedereen die teleurstelt in de tour gaat daarna maar de vuelta proberen. Bovendien de giro ook nog de Ronde van Californië tegenover zich die steeds populairder wordt.
Ja, zullen nog wel wat Italianen zijn die dat doen, maar de grote namen kiezen dan altijd de tour.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat gewoon weer meer kiezen worden tussen Giro en Tour. Nibali bijvoorbeeld doet volgend jaar weer de Giro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |