Kan je me dat kansloze 'mindere veld' eens uitleggen. Een veld op dit soort aankomsten met Purito, Dani Moreno, Contador, Froome en Valverde daar mag de Tour alleen maar van dromen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed gereden! Heel Rabo trouwens. Absoluut.
hey in de Tour hebben we helden als Titiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan je me dat kansloze 'mindere veld' eens uitleggen. Een veld op dit soort aankomsten met Purito, Dani Moreno, Contador, Froome en Valverde daar mag de Tour alleen maar van dromen.
Nee. Ik zeg toch dat ie het goed gedaan heeft? Ik zeg alleen dat dit neer zijn ding is dan bijvoorveeld een TdF met meer grote meneren in het peloton. Dat is geen schande voor hem ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij verwachtte dat Gesink hier maar lekker de etappe zou pakken?
Dit. Vuelta is gewoon sterker bezet dan de tour dit jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan je me dat kansloze 'mindere veld' eens uitleggen. Een veld op dit soort aankomsten met Purito, Dani Moreno, Contador, Froome en Valverde daar mag de Tour alleen maar van dromen.
Is dus niet zo. Vuelta sterker bezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg toch dat ie het goed gedaan heeft? Ik zeg alleen dat dit neer zijn ding is dan bijvoorveeld een TdF met meer grote meneren in het peloton. Dat is geen schande voor hem ofzo.
Titi wordt 3x vierkant gereden door Purito op dit soort pukkelsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey in de Tour hebben we helden als Titi
Dat is dus het geinige. De Tour was niet sterker bezet en dat is veel vaker het geval.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg toch dat ie het goed gedaan heeft? Ik zeg alleen dat dit neer zijn ding is dan bijvoorveeld een TdF met meer grote meneren in het peloton. Dat is geen schande voor hem ofzo.
Durf zelfs wel te betwijfelen of het niveau in de top hier wel heel veel lager ligt dan dat in de de tour het geval was. Ik heb in ieder geval veel vuelta's gezien die veel zwakker bezet waren dan deze. Maar inderdaad gewoon goed gereden door Gesink, benieuwd wat er de slotweek nog mogelijk is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed gereden! Heel Rabo trouwens. Absoluut.
Nee hoor, Titi neemt voor z'n pukkel wel wat extra's.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Titi wordt 3x vierkant gereden door Purito op dit soort pukkels
Ja, want dat deelnemersveld was zoveel sterker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
tis watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja hoor, de TDF-debielen hebben dit topic ook weer gevonden
Wel sterker in de breedte. Kan me niet voorstellen dat LtD zo lang top-10 in de Tour rijdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dus het geinige. De Tour was niet sterker bezet en dat is veel vaker het geval.
Froome in zijn TdF vorm zeker weten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand uit de top 10 van de tour dit jaar hier Contador en Rodriguez hadden kunnen volgen.
Natuurlijk, in de breedte wel, maar de echte top niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel sterker in de breedte. Kan me niet voorstellen dat LtD zo lang top-10 in de Tour rijdt.
Froome, mits ie niet voor Wiggins had moeten rijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand uit de top 10 van de tour dit jaar hier Contador en Rodriguez hadden kunnen volgen.
Froome zijn TdF vorm hebben we niet echt gezien, werd steeds terug gefloten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Froome in zijn TdF vorm zeker weten.
Zaterdag de jaarlijkse Moncoutiérit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Echt heldenshit deze aankomstmaar ik wil nu wel eens een echte col.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |