Ja, ik had gehoopt dat mijn taart qua luchtigheid zou lijken op die wat ik vaak bij Bagels & Beans eet. Helaasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was 600gram totaal. En ik was geneigd om er nog wat bij te doen omdat hij zo laag was. Maar het luchtiger krijgen zou wel lekkerder zijn. En een fruitsmaakje. Later nog wat extra limoen er doorheen gedaan bij een 2e poging, maar dat was niet te vreten
Dat vind ik te statischquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm op die manier vind ik het een beetje IKEA ogen...
Zou eerder een symmetrisch raamwerk nemen.
Verdorie waarom lees ik allemaal schunnige dingen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
Dit recept:
http://www.okokorecepten.(...)cheesecake-chocolade
Erg lekker. Al werd mijn taart wat geliger dan op de foto
.
60 panda's doen dat met je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie waarom lees ik allemaal schunnige dingen?
Iets er tussenin dan. Of losse lijstjes dicht op elkaar.quote:
Die dingen liggen voor bijna niets bij de Action. Kan niet kwaad om er eentje te halen, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ben wel benieuwd naar meningen.
[ afbeelding ]
Zoiets als dit, maar dan tekeningetjes in plaats van foto's.
Ik wil sowieso een panorama doek schilderen, denk ik. Meh, ik weet het ook niet
.
Daar zag ik ze liggen en zo dacht ik, zou dat leuk zijn. Maar ik twijfel een beetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Die dingen liggen voor bijna niets bij de Action. Kan niet kwaad om er eentje te halen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens mij is dat officieel een mannenonderbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Spiderweb tussen d'r benen, grappige symboliekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat officieel een mannenonderbroek.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spiderweb tussen d'r benen, grappige symboliek
Vreemd dat dat me ook niet op is gevallen. Het is in die scene toch een beetje een blikvangend onderdeel van het scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, het ligt dus niet aan mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef twi het volgende:
[..]
Vreemd dat dat me ook niet op is gevallen. Het is in die scene toch een beetje een blikvangend onderdeel van het scherm.
Je vergeet The Mask. Maar daar vind jij 'r zeker weer teveel vetjens hebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mij.
Ik vond Cameron zo leuk in die tijd. Charlie's Angels, The Sweetest Thing, Something about Mary.
Teveel vetjes? Reallyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet The Mask. Maar daar vind jij 'r zeker weer teveel vetjens hebben?
Ik vind 'r nog steeds leuk
Tijdens The Mask was ik 8quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet The Mask. Maar daar vind jij 'r zeker weer teveel vetjens hebben?
Ik vind 'r nog steeds leuk
Ja, Kaneel houdt van übersporty.quote:
Het begint wel een klein beetje bij te draaien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, Kaneel houdt van übersporty.
VetjensOf eigenlijk gewoon een normaal lekker figuur in die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |