SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Rij jij toevallig in een dikke zwarte Volvo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel betere dingen om in te handelen
Grijze Fiat Panda, valt minder opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rij jij toevallig in een dikke zwarte Volvo?
Geeeen idee, ik eet geen visquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Het moet wel low-carb zijn.Iets met koolvis.
Oh. Ik stond namelijk afgelopen dinsdag voor het stoplicht naast iemand die best wel op je leek. Vandaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Grijze Fiat Panda, valt minder op
Wraps.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee, ik eet geen vis
Ik ga voor wrapsvoor zover ik er tijd voor heb
Dan eet ik liever wat meer avondetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
En dan 's avonds laat weer een toeten Millies Pindaknabbels opvreten, hè Tukkertje.
Wat gaat er in huize Cue vanavond op de wraps?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan eet ik liever wat meer avondeten
kip, sla, paprika, fajitamixjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat gaat er in huize Cue vanavond op de wraps?
Ik was het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh. Ik stond namelijk afgelopen dinsdag voor het stoplicht naast iemand die best wel op je leek. Vandaar.
Nice.quote:
Valt wel mee toch? Is van maïs? Beetje kip en rundergehakt. Olequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wraps.Zat ik vanmorgen ook aan te denken (tortillas), maar... dat zit vol duivelsche CARBS!
Het zal wel weer wokgroenten + gekruide koolvis worden vrees ik.
Klopt, maar die hebben ze niet bij mijn super.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Onee dat zijn tacos. Maar er zijn ook volkoren Wraps.
#Hey conducteur, we gaan je treintje slopen!#quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Goedenavond vanaf station Nijverdal waar er een trein uit is gevallen en we straks nog maar weinig tijd hebben om in het stadion te komen.
Nu zitten we erinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
#Hey conducteur, we gaan je treintje slopen!#
Daar stond ik ook in de buurt;)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een fucking lekkere avond!
[ afbeelding ]
Twentequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whatsapp me dan ook, vrouwmensch!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tukker! Waar ben je?! Ik moet nog avondeten. Ik lust je rauw!
Ik heb het niet zo op van die groentepakkettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Ik knal meestal zo'n kant-en-klaar macaronigroentepakket door het vlees.
Met natuurlijk zure room en wat geraspte kaas.
het is een beetje leegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso bij ons bij de EmTe. Zo'n "goedkoop" merk. Rode verpakkingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef Troel het volgende:
Volkorenwraps ja? Waar kan ik die halen? Wellicht is dat leuk voor mijn kinders
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk vak, rij, stoel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:50 schreef Impect het volgende:
[..]
Daar stond ik ook in de buurt;)
GE-NI-AAL!!!!
Scheelt je een hoop werk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op van die groentepakketten
Maar wat is het geworden?
En is die nu leeg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt je een hoop werk.
Gisteren heb ik spinazie gewokt met wat Boursain Cuisin en twee stukjes koolvis.Uiteraard trok ik om 21:00 toch nog een toeten Millies Pindaknabbels open...
Toch niet Tex-Mex?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sowieso bij ons bij de EmTe. Zo'n "goedkoop" merk. Rode verpakking
Ik een lekker oversized truiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerlijk.Het is zo lekker warm, ik heb vanmorgen toch maar een longsleeve aangetrokken.
NP:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerlijk.Het is zo lekker warm, ik heb vanmorgen toch maar een longsleeve aangetrokken.
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n collega kijkt me nu aan met een dodelijke blik.
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jeugdsentiment.
Speciaal voor Redbaron:Ginger.
Hoe ik dat voor mekaar krijg...quote:Ik heb er al 450 geneukt hier. Dat was echt fantastisch!
Die jongens hebben gouden keeltjes!quote:
Hoi Tukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz!Alles kits? Hoe is het met Krea?
Hij is wat stil de laatste dagen. Ik maak me zorgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Tuk. Geen flauw idee! Hoe is het met je huis?
Ja, ze zijn echt goed hèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die jongens hebben gouden keeltjes!
Ja denk het dan wel. Ik zocht daarop op google en kwam alleen recepten tegen.quote:
Stuur een apje of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij is wat stil de laatste dagen. Ik maak me zorgen.
Het huis staat er nog.Bijna klaar met klussen.
Nog twee reepjes laminaat leggen en een kozijntje aflakken!
Ik las: Stuur een aapjequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja denk het dan wel. Ik zocht daarop op google en kwam alleen recepten tegen.
Santamaria tex-mex
Dan zeg je héle rare dingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
Klinkt goed. Daarna samenwonen met Miss Tuk? Of zeg ik nu hele rare dingen
.
Mooi op jezelf blijven wonen idd. Samenwonen kan altijd nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan zeg je héle rare dingen!Nee, dat gaat hem (voorlopig) niet worden...
Ik heb het één keer gedaan. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi op jezelf blijven wonen idd. Samenwonen kan altijd nog.
Ideaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan. Niets voor mij.Doe mij maar gewoon m'n eigen plek. Miss Tuk denkt er gelukkig net zo over...
Gaat het beter met je dan? Met geluid en duizelig enzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen weer lekker naar het UWV
Engeltjes aan de dunnequote:
Ja die!quote:
dafuckquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Engeltjes aan de dunne
[..]
Ja die!
Maakte je toevallig een foto van je maat en zo'n klein blond meisje?quote:
Nee alleen van een blond meisjes en der moeder die op randje 106 stondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Maakte je toevallig een foto van je maat en zo'n klein blond meisje?
Oh. Wou zeggen want die foto is uit dezelfde hoek als waar wij stonden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee alleen van een blond meisjes en der moeder die op randje 106 stonden.
Volgens mij is dat een man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Booooooooooooooooooooooh!
[ afbeelding ]
Bon Femme.Om nom nom.
Nee had verder niets bij me, alleen telefoon en daar is deze foto ook door gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh. Wou zeggen want die foto is uit dezelfde hoek als waar wij stonden.
Zat ook in 105 met een vriendin. Naast de trommels. Rij 10.
En daar zat iemand schuin voor ook foto's te maken met een (ik geloof) sony cybershot (soort dslr).
En die ging ook van haar een foto maken met zo'n andere dude.
Ik moet nog een uurtje:D:D:Dquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil het jullie niet onthouden:
WEEKEND
Zeker goeie ruil:)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF doet Twente?
Verhoek verruilen voor Cabral?
Hmm, persoonlijk denk ik niet dat Twente er sterker door wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Impect het volgende:
[..]
Zeker goeie ruil:)
Cabral heeft meer potentie, is sneller, is creatiever en kan goed een actie maken.
In de winterstop Clasie voor Brama en dan is het goed
Heb je van Verhoek al een goeie wedstrijd/invalbeurt gezien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, persoonlijk denk ik niet dat Twente er sterker door wordt
Nee, ik moest voor WIA-aanvraag weer naar Goesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gaat het beter met je dan? Met geluid en duizelig enzo?
Nee joh gek, Brama is van onschatbare waarde voor Twente, ookal wordt 'ie links en rechts door half NL afgekraaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Impect het volgende:
[..]
Zeker goeie ruil:)
Cabral heeft meer potentie, is sneller, is creatiever en kan goed een actie maken.
In de winterstop Clasie voor Brama en dan is het goed
http://www.nu.nl/algemeen(...)-hoofd-ontdekt.html#quote:HANOI - In Vietnam is een nieuwe vissoort ontdekt waarvan het mannetje zijn penis aan zijn hoofd heeft. Dat melden onderzoekers woensdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen tegen aardappels/sperziebonen/karbonade?quote:
jazeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruilen tegen aardappels/sperziebonen/karbonade?
het is toch de bedoeling dat ie afvalt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef norich het volgende:
[..]
Koolhydraten denk ik dat hij bedoelt.
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike, heb je zin in een potje stoten?
Seks dan?quote:
ook niet de erotische variant?quote:
Vieze satanist.quote:
die vraag over het poolen was serieusquote:
Nee sorry vanavond niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vraag over het poolen was serieus
geen belangstelling?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Nath, welk merk scheermesjes gebruik je?
Ja, goed hoor. Momenteel alleen even bezig met andere dingen...quote:
Goed!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan niemand iets anders verzinnen dan die gameboy?
Nath, schat, hoe is het met je?
wat voor dingen dan? gezien dequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Momenteel alleen even bezig met andere dingen...
Moet wel wat suiker hebben, anders val ik om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is toch de bedoeling dat ie afvalt?
moet je nodig een bult koolhydraten gaan vreten.
Idd. Nath hoe is het met je linker tepel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan niemand iets anders verzinnen dan die gameboy?
Nath, schat, hoe is het met je?
Ik mis de compressorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
net even een bestellijstje gemaakt, wat kan nog meer handig zijn?
Steek-ringratelsleutel set
Set Dubbele ringsleutel gebogen
Set dubbele steeksleutels
Adapter ¼”
schroevendraaierset
inbusset
Knijptang
tangenset
Waterpomptang
hamer 1500Kg
waterpas 1000mm
Borencassette 1-13mm; 0.5mm oplopend. Niet te duur, voor in de handboormachine
2x lijmtangen 300x150
Moer M3-M12
Sluitringen M3-M12
Inbusbouten
M3x10
M3x20
M4x10
M4x20
M5x10
M5x25
M6x15
M6x30
M8x15
M8x30
M10x30
M12x30
Heeeerlijkquote:
die is al aanwezig. verder nog dingen?quote:
Ik praat wel eens met dubbele tong, maar double dong?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nath, heb je ervaring met een Double Dong?
Pakje peukenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is al aanwezig. verder nog dingen?
shag zit in de tukquote:
dan bestel je 'm tochquote:
dan wordt het lastigquote:
morgen maar eens een mailtje sturen naar de kleumpequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je nog meer?![]()
Druk maar op het bestelknopje.
Dat gaat helemaal goed komen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
morgen maar eens een mailtje sturen naar de kleumpe
ik zet er wel bij dat ik m'n vriendin wat wil opkalefateren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen:
http://www.beautyinndekluempe.nl/
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nog lang niet af Koe!
Als ze de bestelling maar niet vergeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zet er wel bij dat ik m'n vriendin wat wil opkalefateren.
dat is ook het enige dat ze hoeven te leverenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze de bestelling maar niet vergeten.
Heb je wel bakjes om die kroam op te bergen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook het enige dat ze hoeven te leveren
Skills!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nog lang niet af Koe!
ik wil nog wel ergens zo'n bakjessysteem vandaan toveren. ik weet niet of ze die daar een beetje voor de prijs kunnen leveren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je wel bakjes om die kroam op te bergen?
Gewoon veel mona toetjes eten. Door worde ge blij van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil nog wel ergens zo'n bakjessysteem vandaan toveren. ik weet niet of ze die daar een beetje voor de prijs kunnen leveren.
Mooi zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Momenteel alleen even bezig met andere dingen...
[..]
Goed!!Met jou?
Of veel patat vret'nquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon veel mona toetjes eten. Door worde ge blij van.
nu heb ik zin in patatquote:
Één bakje heb je alvastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, vlak voor sluitingstijd nog even een patatje gehaald
Zo hoort tquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
pilsje en joppiesaus erbij.
pilsje voor de smaak en de joppiesaus voor de dorst
Ik zo ookquote:
Welke schnitzel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, jongen! Hoe was de schnitzel?
Je klinkt alsof je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal zo eens naast miss Tukkiewukkie kruipen...
Waarom wonen jullie eigenlijk niet samenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Best wel, eigenlijk. Ook al is ze aan de rode klats.
NP: Joe Jackson - Real Men
Een man wil vrijheidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wonen jullie eigenlijk niet samen?
Daar hebben we beide weinig behoefte aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wonen jullie eigenlijk niet samen?
Dat kanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar hebben we beide weinig behoefte aan.
hoef je ook niet uit te leggen wat je de rest van de week doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar hebben we beide weinig behoefte aan.
Uiteindelijk wel ja, maar voorlopig is het niet echt mijn ding. Vind het zo wel goed...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik zou uiteindelijk wel graag samen willen wonen. Maar dan moet alles wel goed zitten. En de markt een beetje fatsoenlijk zijn.
Precies. Mooi je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoef je ook niet uit te leggen wat je de rest van de week doet
Als je 100% zeker van je zaak bent en 24/7 bij elkaar op de lip kan zitten, vooral doen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Moet je ook zelf weten, natuurlijk.
Mij lijkt het super, samen een leuk huisje inrichten en zo.
jij bent toch 100%quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je 100% zeker van je zaak bent en 24/7 bij elkaar op de lip kan zitten, vooral doen!
Uiteraardquote:
24/7 is wel erg overdreven. Of heb je geen eigen leven meer wanneer je samenwoont?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je 100% zeker van je zaak bent en 24/7 bij elkaar op de lip kan zitten, vooral doen!
Im right here.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
24/7 is wel erg overdreven. Of heb je geen eigen leven meer wanneer je samenwoont?
Ach, voor mij is het sowieso nog lang nicht im Frage.
Je eigen leven vervalt wel grotendeels ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
24/7 is wel erg overdreven. Of heb je geen eigen leven meer wanneer je samenwoont?
Ach, voor mij is het sowieso nog lang nicht im Frage.
heb ik niet zoveel last van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je eigen leven vervalt wel grotendeels ja.Maar da's m'n eigen ervaring...
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je eigen leven vervalt wel grotendeels ja.Maar da's m'n eigen ervaring...
Ja zo werkt dat niet hè!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
doordeweeks werk ik 8 uur + 1 uur pauze, en lig ik meestal minimaal 6 uur in bed. dat zijn al 14 uur, en dan hou ik nog 9 uur over voor de rest van de dag. dat is minder dan de helft
Wie weet.quote:
niet?quote:
Ja, dat was m'n ex ook...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Maar ik ben sowieso wel een zorgzaam type.
Iets minder dan Neil.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef rulerofdeath het volgende:
korn - daddy zit ook wel emotie in
trusten popjequote:
Intens gaaf gewoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is wel een episch nummer voor iedereen die iets met paarden heeft:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Black metal met een banjo! (op 3:20)
quote:
Het spijt me dat ik een leven hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Deze draag ik op aan Nath:
Paul Young - Everytime You Go Away
Zeker goed te pasquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:02 schreef Redbaron het volgende:
David \m/
Gtp? Je bent er vroeg bij voor een zaterdag
Hier gaat t z'n gangetje he. Zo ff boodschappen doen, tas inpakken en vanmiddag de 2e ronde beker spelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker goed te pasjij?
Ben er altijd vroeg uit man
Joah, ga vanavond bowlen en morgen lekker lui voetbaldagje dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hier gaat t z'n gangetje he. Zo ff boodschappen doen, tas inpakken en vanmiddag de 2e ronde beker spelen![]()
Vroeg eruit heb je nog wel wat aan je dagNog plannen dit wknd?
Meid toch!quote:
Nice nice..quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, ga vanavond bowlen en morgen lekker lui voetbaldagje dacht ik zo
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meid toch!
En je hoeft niet eens te werken
Doe gelijk mijn boodschappen ff, hoef ik dat niet te doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo eens naar de winkel, moet nog wat hebben
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe gelijk mijn boodschappen ff, hoef ik dat niet te doen
YES YES YES YES YES YESquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de mensen die het boeit: morgen ga ik weer op zwart
Iedereen me dat vragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
YES YES YES YES YES YES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer kom je een keer weer wat pilsjes weg tikken?
Kiek 'emquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb gewoon tot 2 uur geslapen. Vanmorgen wel hele poos wakker gelegen, maar toch weer in slaap gevallen.
Vanacht Ground Zero dus ik lig er dan ook voor morgenvroeg 9 uur niet in. Dus dit was wel ff nodig.quote:
Dat is toch zo'n stamp- en pillenfeest?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanacht Ground Zero dus ik lig er dan ook voor morgenvroeg 9 uur niet in. Dus dit was wel ff nodig.
Wordt flink hakken ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n stamp- en pillenfeest?
Komt goed. Ga nog maar 1/w x per jaar maar GZ is altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval
Carburateurs.quote:
Kan ook iddquote:
BAM!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Redbaron het volgende:
ff svzw met 10-0 ingemaakt!
Nu en vnaamd ff vieren met n paar biertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |