Advies hoe buiten dating sites om zijn van harte welkomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
Als je een echte man bent regel je ze gewoon zonder interactie van een of andere datingsite.
Yep, alleen beetje te klein denk ik ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:22 schreef Barbapapamama het volgende:
goede profielfoto, ben jij dat ?
Hier op Fok!, natuurlijk! Als ik de verhalen mag geloven zit het hier vol met zaadslurpende nymfomanes die stuk voor stuk eerder anaal dan vaginaal werden ontmaagd!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:05 schreef Damnyou het volgende:
Al is het maar eenmalig, gaat het lekker meerdere malen discreet ofc.
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik wil het toch is geprobeerd hebben in mijn leven.
Er zijn oudere topics, maar ik denk niet dat die nog zeer accuraat zijn ?
Iemand tips, gedragspatronen, websites, irl plaatsen, soort van communicatie ?
Alvast hartelijk bedankt ^^
Prachtig, zou werkelijk geweldig zijn om deel uit te maken van de "levendige" community :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier op Fok!, natuurlijk! Als ik de verhalen mag geloven zit het hier vol met zaadslurpende nymfomanes die stuk voor stuk eerder anaal dan vaginaal werden ontmaagd!
Waavan akte! Ik heb er al 450 geneukt hier. Dat was echt fantastisch!
done :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
Zet je pics op FOK!. Dan komen er vast en zeker allemaal keilekkere vrouwen op af.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:05 schreef Damnyou het volgende:
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik wil het toch is geprobeerd hebben in mijn leven.
pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou asfalt vind ik maar niks hoor > _ > :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:24 schreef daftme het volgende:
Er zijn wel parkeerplaatsen waar je je ei kwijt kan.
goede foto's ik denk dat je nu veel kans maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:05 schreef Damnyou het volgende:
Character: humor, sarcasme, koppig, sportief, eerlijk, principes, open minded ^^
pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal je verbazen hoe makkelijk dat kan gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef Brannagh het volgende:
Als jij ooit aan een vrijwillige seksdate komt, eet ik mn schoen op.
Met zo'n kop?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe makkelijk dat kan gaan.
Was ooit zo'n docu over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |