Ik wil wel keep para mocro dragen maar dat ding veranderen is zoveel gedoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Gulmez het volgende:
kzie bij niemand nog staan Free para mocro
Zit ie in de clip met dat Marokkaans vlaggetje te zwaaien maar hij is er waarschijnlijk nog nooit langdurig verbleven spijtig genoeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef WarmZaad het volgende:
ik zet liever onder die video : hopelijk voor altijd achter tralies
of beter, voor altijd terug naar marroko
dat ook goed?
-Doe jij eens even lekker normaal met je achterlijke uitspraken man-quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Zit ie in de clip met dat Marokkaans vlaggetje te zwaaien maar hij is er waarschijnlijk nog nooit langdurig verbleven spijtig genoeg.
ooooh dat verhaal ken ik nog wel dat was in moerkapelle toch gebeurd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:41 schreef Metapod het volgende:
Overval op een supermarkt. Zijn vriend is toen omgekomen ( hij brak zijn nek ).
Ja, hij moet nog paar jaar zitten volgens mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ooooh dat verhaal ken ik nog wel dat was in moerkapelle toch gebeurd?
Turken en Mocro's kunnen het toch niet erg goed met elkaar vinden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef amenth het volgende:
had ie maar beter moete planne maar toch free zodat we weer hosselaar terug hebbe
net als jullie zhema niet met duitsers maar toch er gewoon mee praten ik ehb geen probleem met de meeste mocrosquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Turken en Mocro's kunnen het toch niet erg goed met elkaar vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |