Ze zijn goed op weg iigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb zo'n gevoel dat PvdA de grootste partij gaat worden!
We klimmen steeds hoger!
Het moet eerlijker!
![]()
[ afbeelding ]
Je denkt dan werkelijk dat het dan "eerlijker" wordt? Loze kreten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb zo'n gevoel dat PvdA de grootste partij gaat worden!
We klimmen steeds hoger!
Het moet eerlijker!
![]()
[ afbeelding ]
De PvdA niet, dus wie zijn "we"?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef michaelmoore het volgende:
we willen de hyp subsidie handhaven
Ach ja het is makkelijk roepen in een programma he.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De PvdA niet, dus wie zijn "we"?
Ik heb werkelijk waar geen idee waar michaelmoore en jij op doelenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ach ja het is makkelijk roepen in een programma he.
Waarschijnlijk is de beredenatie van Klummie dat de term "het moet eerlijker" een holle frase is, omdat wat de ene eerlijk vindt de ander totaal niet eerlijk vindt.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar michaelmoore en jij op doelen
En mm dan (2 posts erboven) ??quote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de beredenatie van Klummie dat de term "het moet eerlijker" een holle frase is, omdat wat de ene eerlijk vindt de ander totaal niet eerlijk vindt.
Waarschijnlijk is Klummie van het soort dat het helemaal niet eerlijk vindt dat iemand die meer verdient meer moet afdragen voor mensen met een laag inkomen.
Maar daar moet hij zelf maar op in gaan verder.
Die heeft teveel gedronken.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mm dan (2 posts erboven) ??
Ik vindt BEIDE posts echt als een tang op een varken slaan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 september 2012 01:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die heeft teveel gedronken.
Verkeerde topic ofzo? Overduidelijk een VVD standpunt. De PvdA is voor beperking van de HRA namelijk.
De ambtenaren zeggen dat het een basisrecht is...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, geld van hardwerkende mensen geven aan er met de pet naar gooiende tokkies. Zo hoort het.
Eerlijk is een nutteloze een inkomen geven en als hij ziek wordt hem koste wat kost in leven houden zodat hij nog jaren nutteloos kan blijven. Hem zeggen dat hij daar gewoon net zoveel recht op heeft als een ander die alleen maar hebberig is dat hij dat niet wil betalen en dus eigenlijk oneerlijk is. Kan je me nog volgen?quote:Op donderdag 6 september 2012 03:57 schreef Specularium het volgende:
Eerlijk is zo'n loze, arbitraire term.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 03:57 schreef Specularium het volgende:
Eerlijk is zo'n loze, arbitraire term.
Geld afpakken van hardwerkende mensen met een hoog salaris, want die hebben toevallig geluk gehad.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Tuurlijk niet.
Mijn neef betaalt een eurootje of 600 huur voor zijn rijtjeshuis hier in de stad, en werkt 5 dagen in de week als elektricien om dat te bekostigen. Zijn buurman betaalt 350 euro per maand voor een identiek huis, en krijgt bovendien nog geld van de staat om Kornet shag te roken en schultenbrau te drinken.
Dat is eerlijk!
Idd! Het moet eerlijker!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geld afpakken van hardwerkende mensen met een hoog salaris, want die hebben toevallig geluk gehad.
En dat geld vervolgens uitdelen aan werkloze tokkies die er met de pet naar gooien.
Dat is eerlijk!
He ja, ALLEEN Roemer is eerlijk natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 03:50 schreef Babbelegoegje het volgende:
Tja, ik vrees nu, dat het voorlopig niet eerlijker wordt. Want een eerlijke premier zit er zoals het nu staat, dus niet in.
Noen mij een een partij-adept van welke partij dan ook die het NIET prettig vind dat zijn partij meer zetels krijgt..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:07 schreef asco het volgende:
Grappig dat die PvdA-adepten nu allemaal juichen dat veel mensen naar Samsom overstappen. Ze vergeten dat we op dat gebied precies, hun meestal gehate, Amerika achterna lopen. Het gaat puur en enkel nog om het poppetje; wat voor stropdas hij heeft, hoe zijn haar zit (of niet zit), hoe zijn lippen zijn, hoe de persoon iets zegt, wat voor gezin de persoon heeft etc etc.
Hilarisch vind ik dat.
En inhoud? Lekker belangrijk! Tis Samsom ja en hij is winning! (Oh en wat boeit het nou dat hele volksstammen PvdA-leden zitten te stemmen op kantoortjes tijdens debatten?)
Ja hoor vastquote:Op donderdag 6 september 2012 18:07 schreef asco het volgende:
(Oh en wat boeit het nou dat hele volksstammen PvdA-leden zitten te stemmen op kantoortjes tijdens debatten?)
Het gaat mij om de manier hoe hij zetels wint.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noen mij een een partij-adept van welke partij dan ook die het NIET prettig vind dat zijn partij meer zetels krijgt..
Wat een stom gezwets van je zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |