abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116189186
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116189933
zijn niet veel goede mensen dan
pi_116190041
sup
Thinking about thinking of you.
pi_116190389
sap
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116190764
waddup wadddduppppppp
pi_116191502
gvd regen gvd
pi_116199899
circus was lache :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116215468
Nog een laatste dagje vakantie, en nog weekend natuurlijk. Dus nog heel even het goede leven :7
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116219521
Ik heb van nu tot aan december maandelijks een week vrij. En zowat om de week 3 dagen werken. Wat een leven. O+
pi_116220683
Goedemorgen
pi_116221019
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 02:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb van nu tot aan december maandelijks een week vrij. En zowat om de week 3 dagen werken. Wat een leven. O+
wtf!

moggel
pi_116221199
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_116221397
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:10:19 #14
77609 AapO
Buurtninja
pi_116221934
goeiemoggel en gatverdamme
pi_116222279
Ik vind 'm wel lache :P
pi_116224308

Omdat het topic zo dood is.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:43:21 #17
77609 AapO
Buurtninja
pi_116224539
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]

Omdat het topic zo dood is.
ga es wa doen dan, zoals werken :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:45:18 #18
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_116224594
Goeiemoggel
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:25:28 #19
77609 AapO
Buurtninja
pi_116225923
maar ehh, doe jullie wel es gamen ofzow ?
pi_116227405
Goedemiddag *O*
pi_116228410
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef AapO het volgende:
Ga es werken ofzo.
pi_116228907
quote:
Wat is Slenderman trouwens overrated -O- Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik niet in het donker zat te spelen omdat shifto me bang had gemaakt _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:13:22 #23
77609 AapO
Buurtninja
pi_116230047
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:

[..]

Wat is Slenderman trouwens overrated -O- Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik niet in het donker zat te spelen omdat shifto me bang had gemaakt _O-
aansteller, btw ga jij es werken :o ik had pauze :P
pi_116231268
Holy Mozes bijna weekend *O*
pi_116231320
quote:
Ja ik wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')