Ja en? Ik ga ook geen koeien houden in een flat, omdat ik nu eenmaal geen grond heb, maar toch per se koeien wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar bijna niemand heeft hier zo'n groot lap grond als jij, chai
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Toradora het volgende:
Dat heb ik zelf ook. Maar ik merk gewoon dat de kat veel gelukkiger is als hij even buiten is geweest. Dan voel ik me echt een slecht baasje als ik hem dan binnen hou
Maar hij is WEL gelukkigquote:
Wat is dit voor kak vergelijking?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? Ik ga ook geen koeien houden in een flat, omdat ik nu eenmaal geen grond heb, maar toch per se koeien wil
Les 1 bij katten: als je geen beschadiging wil aan je auto, laat ze dan ook niet schrikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Catenaccio het volgende:
Katten: De meest onnodige dieren! Waarom kopen mensen toch altijd een kat en laten ze de kat de buurt verzieken? Vorige week ook weer, zit er zo'n kat op mn hagelnieuwe auto. Ik kom eraan, hij springt eraf, allemaal krassen. Ik heb de buren verteld dat als hij nog een keer op mn auto zit of weer door een openstaand raampje naar binnenkomt, dat ze het touwtje moeten doorknippen als ie aan hun eigen deurklink hangt. Dat is pas een klacht!
Ja maar nu heeft hij pijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is WEL gelukkig
Is het helemaal niet. Ik vind gewoon dat je geen dieren moet nemen als je niet de capaciteiten hebt ze een aangenaam en veilig leven te bieden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dit voor kak vergelijking?
Les 2 bij katten: doodschieten voordat ze schrikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Les 1 bij katten: als je geen beschadiging wil aan je auto, laat ze dan ook niet schrikken
Les 2: Knal ze dan gelijk af. Heb je er geen last meer van. Maarja, hoe krijg je het bloed eraf?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Les 1 bij katten: als je geen beschadiging wil aan je auto, laat ze dan ook niet schrikken
Waarom zit jouw kat op een andermans auto? Om even in jouw termen te blijven, ik laat mijn baby toch ook niet op jouw auto spelen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Les 3 op Fok: ventjes die dreigen met geweld tegen wie dan ook, totaal niet serieus nemenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Les 2 bij katten: doodschieten voordat ze schrikken.
Wat doet die baby daar uberhaupt. Ze kunnen niet op een auto gaan klimmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zit jouw kat op een andermans auto? Om even in jouw termen te blijven, ik laat mijn baby toch ook niet op jouw auto spelen?
Autowasstraat en de rekening naar de eigenaar van de kat sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Catenaccio het volgende:
Les 2: Knal ze dan gelijk af. Heb je er geen last meer van. Maarja, hoe krijg je het bloed eraf?
Om even te corrigeren, ze had het over een kind van 4... Die kan dat met gemak...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat doet die baby daar uberhaupt. Ze kunnen niet op een auto gaan klimmen.
Als je in een appartement woont, flat of rijtjeshuis en iedereen houd een kat als HUISdier. Weet je wat voor tandjeszooi het dan word in de buurt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het helemaal niet. Ik vind gewoon dat je geen dieren moet nemen als je niet de capaciteiten hebt ze een aangenaam en veilig leven te bieden.
edit: Zonder daarbij andere mensen en hun eigendommen te hinderen/beschadigen etc.
Dat vind ik geen fijn leven voor zo'n dier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je in een appartement woont, flat of rijtjeshuis en iedereen houd een kat als HUISdier. Weet je wat voor tandjeszooi het dan word in de buurt?
Met je hectares grond jij.
hmm... alrightquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Om even te corrigeren, ze had het over een kind van 4... Die kan dat met gemak...
Andersmans kat zit zelden op mijn auto, meestal eronder (om te schuilen tegen weetikveelwat). Maar als ze erop zitten? Prima, laat maar gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom zit jouw kat op een andermans auto? Om even in jouw termen te blijven, ik laat mijn baby toch ook niet op jouw auto spelen?
Vind jij idd... maar als zo'n kat niet anders weet (zoals het hoort) is er niks aan de hand. Jij kan niet voor die kat denken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik geen fijn leven voor zo'n dier.Die moet op zijn minst een afgezette tuin hebben voor frisse lucht.
En als je hem daar naar buiten laat is de kans groot dat hij andere mensen/hun eigendommen hindert.
Ik ga even een grote schutting bouwen zodat mn kat frisse lucht krijgt, eerst ga ik hem even wat kaviaar gevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik geen fijn leven voor zo'n dier.Die moet op zijn minst een afgezette tuin hebben voor frisse lucht.
En als je hem daar naar buiten laat is de kans groot dat hij andere mensen/hun eigendommen hindert.
Je begrijpt het niet hè, jouw kat hoort daar in de eerste plaats niet op te zitten, net als andere huisdieren. Hoe zo'n beest dan van een auto afgejaagd dient te worden doet helemaal niet ter zake...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Andersmans kat zit zelden op mijn auto, meestal eronder (om te schuilen tegen weetikveelwat). Maar als ze erop zitten? Prima, laat maar gaan.
Voordeel van katten zijn namelijk de kussentjes onder de poten, lekker zacht.
Hun nagels zullen ze alleen gebruiken om zeer snel weg te kunnens printen of in bomen te klimmen. Als jij een kat wegjaagt terwijl hij op de auto zit: sorry hoor, maar dan ben je echt stom bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |