abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:44 #251
362368 Toradora
Poef........
pi_116222093
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gek genoeg helpt dat allemaal niet is mijn ervaring. Maar een lichte trap tegen de kont wel.
Je hoeft niet met stalen neuzen uit te halen nee.
Tegen de kont is heel anders dan tegen zn bek.
Je zal maar 'perongeluk' te hard schoppen en dat beestje doodschoppen. Dan voel je je ook behoorlijk kut, want ja dat was nou ook niet de bedoeling. Je wilt alleen de kat niet in de tuin hebben. En dan is het achteraf gezien wel op te lossen zonder geweld. maar dan ben je te laat.

:r
pi_116222099
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') oke man. Gewoon volhouden ^O^
Je kan de definitie niet begrijpen? Heb je het daar heel erg moeilijk mee?
Zal ik het iets simpeler proberen uit te leggen voor je? :) :*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:21:00 #253
362368 Toradora
Poef........
pi_116222128
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Gedrag van je huisdier goedpraten :')

Als ik een rottweiler koop en die bijt een kind gewond of dood wordt de hond toch ook afgemaakt?
Als het beest een gevaar voor de samenleving is, dan wordt het dier inderdaad afgemaakt.
Maar niet omdat hij een drol in een bloemenbedje legt.
Hij bemest het zelfs, helpt de natuur. En de mens trapt hem in zijn gezicht, en dan denken dat je nog mag klagen over de kat omdat je volledig in je recht staan. Echt.... :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:21:29 #254
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116222137
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kan de definitie niet begrijpen? Heb je het daar heel erg moeilijk mee?
Zal ik het iets simpeler proberen uit te leggen voor je? :) :*
Probeer maar niks meer, want je zit toch in je eigen wereld. Hebben veel kattenmensen, die kunnen geen begrip tonen voor mensen die er last van hebben.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116222194
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef Toradora het volgende:

[..]

Emmer water werkt ook prima, doe dat 3 keer en die kat komt echt niet meer terug.

Ik denk dat jij beter 20 hoog in een flat kan gaan zitten. Want volgens mij draai jij de nekken van muizen om omdat ze holletjes graven in je tuin ofzo :')
We hebben geen muizen, en als je in een gvd flatje woont neem je toch geen HUISdier ofwel! Dat is net alsof je een paard koopt en geen weiland hebt dus hem maar op straat zet.

Trouwens al eens een kat of ander dier onder de motor gehad? Nee heh? Zover wordt niet nagedacht door jou!
pi_116222199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Probeer maar niks meer, want je zit toch in je eigen wereld. Hebben veel kattenmensen, die kunnen geen begrip tonen voor mensen die er last van hebben.
Prima, blijf jij maar bezig met het verheerlijken van geweld, zonder te willen zien wat ik nou eigenlijk zeg.
Ik snap best dat je er last van hebt, vooral die kerel in dit topic die daadwerkelijk krassen op zijn auto had, maar geweld is een zeer simplistische sadistische bekrompen kinderachtige oplossing.

Maar je hebt wel gelijk ja, ik kan geen begrip tonen voor mensen die een kat schoppen omdat de kat in hun tuin zit, of tegen een plantje aan piest.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:25:11 #257
362368 Toradora
Poef........
pi_116222203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook last gehad van een kat. En dat heb ik opgelost met een emmer water, en daarna de eigenaar van de kat.
Begrijpen doe ik het wel. Oplossen ook.

Maar ik zal nooit begrip hebben voor mensen die denken dat dieren zoveel denkvermogen hebben dat ze zich aan de regels van een vreemde kunnen houden, en als ze dat niet doen ze maar het dier mogen pijnigen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:26:53 #258
64831 2NutZ
pi_116222235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Prima, blijf jij maar bezig met het verheerlijken van geweld, zonder te willen zien wat ik nou eigenlijk zeg.
Ik snap best dat je er last van hebt, vooral die kerel in dit topic die daadwerkelijk krassen op zijn auto had, maar geweld is een zeer simplistische sadistische bekrompen kinderachtige oplossing.
Kerel ga janken in een hoekje serieus :')
"geweld verheerlijken"
"sadist"

tering :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:27:04 #259
362368 Toradora
Poef........
pi_116222238
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

We hebben geen muizen, en als je in een gvd flatje woont neem je toch geen HUISdier ofwel! Dat is net alsof je een paard koopt en geen weiland hebt dus hem maar op straat zet.

Trouwens al eens een kat of ander dier onder de motor gehad? Nee heh? Zover wordt niet nagedacht door jou!
Volgens mij begreep je me niet helemaal. Maakt niet uit :*

Mijn punt was dat ieder dier wel iets doet wat je niet leuk vind. Maar je kan niet alles uit gaan moorden. En als je dat wel wilt doen, ga dan lekker 20 verdiepingen hoog wonen, en kom je, je huis niet uit. Of zoek hulp.
pi_116222249
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kerel ga janken in een hoekje serieus :')
"geweld verheerlijken"
"sadist"

tering :')
Goede cumbek. :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:28:04 #261
362368 Toradora
Poef........
pi_116222263
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goede cumbek. :)
Nu denk ik heel fout :@
pi_116222299
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:28 schreef Toradora het volgende:

[..]

Nu denk ik heel fout :@
Dat is het idee ook. ;)
Maar goed, 2nutz heeft ook wel een heel lekker cumbekkie. :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:31:34 #263
64831 2NutZ
pi_116222360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef Toradora het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook last gehad van een kat. En dat heb ik opgelost met een emmer water, en daarna de eigenaar van de kat.
Begrijpen doe ik het wel. Oplossen ook.

Maar ik zal nooit begrip hebben voor mensen die denken dat dieren zoveel denkvermogen hebben dat ze zich aan de regels van een vreemde kunnen houden, en als ze dat niet doen ze maar het dier mogen pijnigen.
Ik denk dat er maar weinig mensen het serieus goed praten om een kat 'voor zijn bek te schoppen'.
Tokkies zijn er altijd, maar ga niet lullen over een emmertje water want dat helpt echt 9 vd 10x niet.

En ik heb 2 katers naast me wonen die 24/7 buiten zijn dus ik zit niet zomaar wat te lullen ofso.
Ik kan mijn ramen niet open hebben in de zomer want ze klimmen naar binnen en pissen alles onder.
ALs ik met de auto terug kom gaan ze er op zitten, gevolg krassen.
Tuin, poepen... overal pissen.
Gemauw regelmatig op de kutste tijdstippen... maar meneer de buurman kan ze niet binnen houden want dat willen ze niet.
Nee, als je een kind maar geeft wat ie wil word ie ook verwend.

Kan het tegen 10 mensen zeggen met katten en ze snappen mij niet, ik moet maar shit kopen om het te weren :')
Als ik het tegen 10 neutrale mensen zeg, zijn die het met mij eens.

En nogmaals ik overdrijf wat natuurlijk met doden van katten enzo, maar ik schop ze wel ja... en niet keihard en niet tegen hun bek.
pi_116222397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
En nogmaals ik overdrijf wat natuurlijk met doden van katten enzo
Nu komen we ergens. ^O^
pi_116222416
Ik lees net de posts op de eerste pagina van dit topic en dit is wat ik dacht:

De meeste katten willen zelf juist naar buiten. Lekker vrij rondlopen, in het zonnetje liggen, beetje op avontuur gaan, muizen vangen. Mijn katten gaan het huis onderzeiken als ze niet naar buiten mogen (expres niet in de kattenbak dus) Nee echt, katten die horen gewoon naar buiten te mogen. Tuurlijk zullen er ook wel binnenkatten zijn maar dat zijn uitzonderingen.

Ik woon trouwens wel in een katvriendelijke buurt. Lijkt wel of iedereen hier een kat heeft. :D
Waar woon je TS?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:33:42 #266
64831 2NutZ
pi_116222420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nu komen we ergens. ^O^
Ach, dat wist je zelf ook wel.
pi_116222543
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ach, dat wist je zelf ook wel.
Van jou ja. Maar er zijn er een hoop in dit topic die de katten echt graag dood zouden schoppen of schieten. Ik duw ze ook weg met mijn voet als ze in de weg staan enzo, en ik gooi ze ook opzei als het nodig is. Maar er zijn zo enorm veel mensen die de beesten graag pijn willen zien lijden als "straf" voor het plassen op een plantje..
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:40:01 #268
362368 Toradora
Poef........
pi_116222549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen het serieus goed praten om een kat 'voor zijn bek te schoppen'.
Tokkies zijn er altijd, maar ga niet lullen over een emmertje water want dat helpt echt 9 vd 10x niet.

En ik heb 2 katers naast me wonen die 24/7 buiten zijn dus ik zit niet zomaar wat te lullen ofso.
Ik kan mijn ramen niet open hebben in de zomer want ze klimmen naar binnen en pissen alles onder.
ALs ik met de auto terug kom gaan ze er op zitten, gevolg krassen.
Tuin, poepen... overal pissen.
Gemauw regelmatig op de kutste tijdstippen... maar meneer de buurman kan ze niet binnen houden want dat willen ze niet.
Nee, als je een kind maar geeft wat ie wil word ie ook verwend.

Kan het tegen 10 mensen zeggen met katten en ze snappen mij niet, ik moet maar shit kopen om het te weren :')
Als ik het tegen 10 neutrale mensen zeg, zijn die het met mij eens.

En nogmaals ik overdrijf wat natuurlijk met doden van katten enzo, maar ik schop ze wel ja... en niet keihard en niet tegen hun bek.
Dan zijn die katten slecht opgevoed. Zo is mijn kat weer helemaal niet. Die heeft 1 keer de deurmat ondergekotst van de buurvrouw, en dat was het. Veder doet hij buiten zijn eigen ding, en dat houd in door zand rollen en in de zon liggen.

Het is ook niet normaal dat die katten zomaar in jouw huis komen. Dat doen de meeste echt niet.
En ik begrijp dat je dat op een gegeven moment echt zat bent.

Maar misschien toch een tussenweg zoeken tussen emmer water en schoppen.
Je kan altijd verhaal halen bij je buurman, aangeven dat je er bv schrikdraad voor katten aan gaat leggen, maar wel op zijn kosten, of iig de helft.
Krassen ook laten vergoeden, of een beschermhoes.

Tegen poepen, plassen en miauwen doe je vrij weinig. Dat is een kat bijna niet af te leren. Als dat beestje zijn territorium heeft afgezet in jouw tuin, kan je emmers water blijven gooien, maar blijft hij terugkomen. schrikdraad voor katten kan een oplossing zijn.

Of de buurman in huishoudpakje de drollen uit jouw tuin laten rapen. Foto's maken en op FOK! zetten.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:42:27 #269
362368 Toradora
Poef........
pi_116222597
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik lees net de posts op de eerste pagina van dit topic en dit is wat ik dacht:

[ afbeelding ]

De meeste katten willen zelf juist naar buiten. Lekker vrij rondlopen, in het zonnetje liggen, beetje op avontuur gaan, muizen vangen. Mijn katten gaan het huis onderzeiken als ze niet naar buiten mogen (expres niet in de kattenbak dus) Nee echt, katten die horen gewoon naar buiten te mogen. Tuurlijk zullen er ook wel binnenkatten zijn maar dat zijn uitzonderingen.

Ik woon trouwens wel in een katvriendelijke buurt. Lijkt wel of iedereen hier een kat heeft. :D
Waar woon je TS?
En dat wilt mijn kat dus ook, en ik heb hem ook zo gekregen, met de mededeling: het is een buitenkat.
Ik heb het 4 maanden geprobeerd met binnenhouden, maar dat ging op een gegeven moment echt niet meer.

En ik woon in -- daar verschilt de buurt. Woonde voorheen een stuk veder van het centrum af dan dat ik nu woon. En daar hadden katten een luxe rustig leventje.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:45:08 #270
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_116222662
Kutkatten die in mijn tuin schijten.

Driewerf :r :r :r
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:45:13 #271
64831 2NutZ
pi_116222664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:40 schreef Toradora het volgende:

[..]

Dan zijn die katten slecht opgevoed. Zo is mijn kat weer helemaal niet. Die heeft 1 keer de deurmat ondergekotst van de buurvrouw, en dat was het. Veder doet hij buiten zijn eigen ding, en dat houd in door zand rollen en in de zon liggen.

Het is ook niet normaal dat die katten zomaar in jouw huis komen. Dat doen de meeste echt niet.
En ik begrijp dat je dat op een gegeven moment echt zat bent.

Maar misschien toch een tussenweg zoeken tussen emmer water en schoppen.
Je kan altijd verhaal halen bij je buurman, aangeven dat je er bv schrikdraad voor katten aan gaat leggen, maar wel op zijn kosten, of iig de helft.
Krassen ook laten vergoeden, of een beschermhoes.

Tegen poepen, plassen en miauwen doe je vrij weinig. Dat is een kat bijna niet af te leren. Als dat beestje zijn territorium heeft afgezet in jouw tuin, kan je emmers water blijven gooien, maar blijft hij terugkomen. schrikdraad voor katten kan een oplossing zijn.

Of de buurman in huishoudpakje de drollen uit jouw tuin laten rapen. Foto's maken en op FOK! zetten.
Ja klopt ik word er ook moe van. Hoop dat ze gauw dood gaan, serieus. ENnee niet bij mijn hand.

En daar gaan we weer, ik heb helemaal geen zin om allerlei dingetjes uit te zoeken of te kopen om ze te weren.
Ik merk dat zodra ze mij nu zien in de huiskamer, ik hoef ze maar aan te kijken, en ze rennen al weg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Van jou ja. Maar er zijn er een hoop in dit topic die de katten echt graag dood zouden schoppen of schieten. Ik duw ze ook weg met mijn voet als ze in de weg staan enzo, en ik gooi ze ook opzei als het nodig is. Maar er zijn zo enorm veel mensen die de beesten graag pijn willen zien lijden als "straf" voor het plassen op een plantje..
Valt denk ik wel mee, dit blijft FOK!.
pi_116222673
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Toradora het volgende:

[..]

En dat wilt mijn kat dus ook, en ik heb hem ook zo gekregen, met de mededeling: het is een buitenkat.
Ik heb het 4 maanden geprobeerd met binnenhouden, maar dat ging op een gegeven moment echt niet meer.

En ik woon in , daar verschilt de buurt. Woonde voorheen een stuk veder van het centrum af dan dat ik nu woon. En daar hadden katten een luxe rustig leventje.
Ik zie hier geen oplossing voor eigenlijk. Je kan moeilijk verhuizen alleen voor je kat. Succes ermee. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door -supergirl- op 31-08-2012 09:51:12 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:47:55 #273
362368 Toradora
Poef........
pi_116222744
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik zie hier geen oplossing voor eigenlijk. Je kan moeilijk verhuizen alleen voor je kat. Succes ermee. :o
Nu ga ik sowieso verhuizen, maar dat duurt nog wel 2 jaar denk ik. Ik ga wel rekening houden met de buurt. Nu heb ik maar 1 kat. Maar ik wil uiteindelijk nog meer dieren :D dus moet het wel een beetje een diervriendelijke buurt zijn.

ps, kan je mn woonplaats uit je quote halen?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:52:11 #274
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116222872
Ik heb 4 katten en alle 4 zitten ze binnen, om diverse redenen als raskat en chronisch ziek zijn overigens.
Maar als ik naar mijn katten kijk kan ik echt niet zeggen dat ze ongelukkig zijn, uiteraard kan je een kat die gewend is om buiten te zijn niet ineens binnen houden, maar naar buiten gaan is aangeleerd gedrag van de eigenaar.
Als een kat nooit buiten is geweest mist hij het ook niet, met grote regelmaat staan hier ramen en deuren open en toch gaan ze niet naar buiten.

Het is dus grote onzin dat katten buiten "horen", een kat beleeft alles driedimensionaal en is daarnaast ook nog eens een stuk kleiner dan een mens, dus wat voor ons een kleine ruimte is is voor de kat gewoon een grote ruimte.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116222906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
Valt denk ik wel mee, dit blijft FOK!.
Ik ben bang van niet. Het is verbazend hoeveel bloedlust mensen in zich hebben, vooral de minder ontwikkelde mensen, en daarvan zijn er bijzonder veel op FOK!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')