SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 31-08-2012 20:56:45 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
If true.. lolquote:Jones was very upset after Chael began calling him out and mocking him on Twitter, going as far as to contact White and ask him to tell Chael to stop
SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never say no to the Wrestler.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef n00cL30n het volgende:
Ik had denk ik ook 'Fuck off' gezegd.
Dit is al de zoveelste keer dat hij door een vrouw voor lul wordt gezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Biiiiiyyaatcchhhhhhhhh
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.bloodyelbow.com/2012/8/29/3277825/ufc-151-jon-jones-asked-dana-white-chael-sonnen-stop-calling-out-mma-news
[..]
If true.. lolHaha, wat een huilie!SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Joe Rogan's reactie:
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Heeft heel veel met MMA te maken inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die allereerste gast doet denken aan Greg Jackson
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Steven Seagal wordt bedankt![]()
Weer een title-fight die door een blessure geen doorgang kan vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Eric Koch geblesseerd.... Frankie Edgar nu tegen Jose Aldo @ ufc 153!!
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
Aldo is sneller dan Edgar. Ik hoop dat hij hem helemaal kapot countert. Aan de andere kant je Edgar ook weer niet afschrijven, dus interessante matchupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoewel ik het een erg leuke match up vind en eigenlijk een super fight die we wilde (ook al heeft Frankie nu de belt niet meer) is het toch vaak een beetje een lachertje hoe mensen title shots krijgen.
Maargoed.. WAR ALDO.. we gaan voor een snoeiharde KO.
Hier word ik blij van. Koch heeft die title shot alleen gekregen bij gebrek aan beter, Frankie is nog steeds één van de betere vechters in de UFC. En ik geef hem een goeie kans om te winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
wel een match waar ik naar uitkijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |