SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 31-08-2012 20:56:45 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
If true.. lolquote:Jones was very upset after Chael began calling him out and mocking him on Twitter, going as far as to contact White and ask him to tell Chael to stop
SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never say no to the Wrestler.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef n00cL30n het volgende:
Ik had denk ik ook 'Fuck off' gezegd.
Dit is al de zoveelste keer dat hij door een vrouw voor lul wordt gezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Biiiiiyyaatcchhhhhhhhh
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.bloodyelbow.com/2012/8/29/3277825/ufc-151-jon-jones-asked-dana-white-chael-sonnen-stop-calling-out-mma-news
[..]
If true.. lolHaha, wat een huilie!SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Joe Rogan's reactie:
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Heeft heel veel met MMA te maken inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die allereerste gast doet denken aan Greg Jackson
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Steven Seagal wordt bedankt![]()
Weer een title-fight die door een blessure geen doorgang kan vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Eric Koch geblesseerd.... Frankie Edgar nu tegen Jose Aldo @ ufc 153!!
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
Aldo is sneller dan Edgar. Ik hoop dat hij hem helemaal kapot countert. Aan de andere kant je Edgar ook weer niet afschrijven, dus interessante matchupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoewel ik het een erg leuke match up vind en eigenlijk een super fight die we wilde (ook al heeft Frankie nu de belt niet meer) is het toch vaak een beetje een lachertje hoe mensen title shots krijgen.
Maargoed.. WAR ALDO.. we gaan voor een snoeiharde KO.
Hier word ik blij van. Koch heeft die title shot alleen gekregen bij gebrek aan beter, Frankie is nog steeds één van de betere vechters in de UFC. En ik geef hem een goeie kans om te winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
wel een match waar ik naar uitkijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Arlovski vs. Sylvia 4 in .gif formaatAls die luilak nou gewoon voor een RNC of punches was gegaan dan had hij er tenminste een W bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess someone's chin got exposed.quote:
http://www.fightvideomma.(...)-sylvia-4-fight.htmlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als die luilak nou gewoon voor een RNC of punches was gegaan dan had hij er tenminste een W bij.
Nice!quote:
Ah, even kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.fightvideomma.(...)-sylvia-4-fight.html
alsjeblieft niet zeg, dit was ook weer een draak van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef roepdeman het volgende:
Dit maakt het 2-2 nietwaar? Ik stel voor dat we de vijfde (rubber)match in the octagon krijgen!
Geen dankquote:
Pride regels toch? Ref moet soccerkicks vrij geven en dat was niet gebeurt bij Arlovskiquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:16 schreef Hooidraad het volgende:
Hiermee won Phil Baroni zijn fight in One FC... Waarom is dit nou wél legaal?
[ afbeelding ]
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pride regels toch? Ref moet soccerkicks vrij geven en dat was niet gebeurt bij Arlovski
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf iddquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
Eens...
Ik denk dat er misschien maar een VeteransFC gemaakt moet worden, waar alle oud gedienden van de sport het tegen elkaar op kunnen nemen.
Waarschijnlijk dat er dan nog eens leuke dreammatches zullen ontstaan, op deze manier denk ik dat je niet zal hebben dat een oudere MMA- beoefenaar tegen een mismatch met een veel snellere jongere beoefenaar op zou lopen en....
Je weet waar je naar kijkt. Je weet dat het om oude beoefenaars gaat, je weet dat je dan niet meer met de cutting edge te maken hebt.
Misschien dat het eigenlijk niet eens zo'n hele gekke formule is.
Ik heb liever dat er een organisatie komt met een toernooi format, waarbij je niet weet wie je tegenstander is, totdat de dag van de gevechten aanbreekt. Het zou dan meer moeten gaan om je eigen skills, dan het neutraliseren van de skills van je opponent (dan is Greg 'Sports Killer' Jackson sowieso nooit aanwezig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf idd
Ik weet niet of je dit in een enkele weight class kan omvatten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf idd
Jups dat lijkt mij sowieso wel een gave. De terugkeer van de Grand Prix tournaments.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een organisatie komt met een toernooi format, waarbij je niet weet wie je tegenstander is, totdat de dag van de gevechten aanbreekt. Het zou dan meer moeten gaan om je eigen skills, dan het neutraliseren van de skills van je opponent (dan is Greg 'Sports Killer' Jackson sowieso nooit aanwezig is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |