SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 31-08-2012 20:56:45 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
If true.. lolquote:Jones was very upset after Chael began calling him out and mocking him on Twitter, going as far as to contact White and ask him to tell Chael to stop
SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never say no to the Wrestler.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef n00cL30n het volgende:
Ik had denk ik ook 'Fuck off' gezegd.
Dit is al de zoveelste keer dat hij door een vrouw voor lul wordt gezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Biiiiiyyaatcchhhhhhhhh
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.bloodyelbow.com/2012/8/29/3277825/ufc-151-jon-jones-asked-dana-white-chael-sonnen-stop-calling-out-mma-news
[..]
If true.. lolHaha, wat een huilie!SPOILER: geen spoiler maar verhaaltje over jones attitude en mayweatherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Joe Rogan's reactie:
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Heeft heel veel met MMA te maken inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die allereerste gast doet denken aan Greg Jackson
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Steven Seagal wordt bedankt![]()
Weer een title-fight die door een blessure geen doorgang kan vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Eric Koch geblesseerd.... Frankie Edgar nu tegen Jose Aldo @ ufc 153!!
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
Aldo is sneller dan Edgar. Ik hoop dat hij hem helemaal kapot countert. Aan de andere kant je Edgar ook weer niet afschrijven, dus interessante matchupquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoewel ik het een erg leuke match up vind en eigenlijk een super fight die we wilde (ook al heeft Frankie nu de belt niet meer) is het toch vaak een beetje een lachertje hoe mensen title shots krijgen.
Maargoed.. WAR ALDO.. we gaan voor een snoeiharde KO.
Hier word ik blij van. Koch heeft die title shot alleen gekregen bij gebrek aan beter, Frankie is nog steeds één van de betere vechters in de UFC. En ik geef hem een goeie kans om te winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
Nu maar hopen dat Aldo hem KO weet te slaan. Kan Frankie niet weer gaan jammeren dat hij meer puntjes gescoord dacht te hebben...
wel een match waar ik naar uitkijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:22 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Arlovski vs. Sylvia 4 in .gif formaatAls die luilak nou gewoon voor een RNC of punches was gegaan dan had hij er tenminste een W bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess someone's chin got exposed.quote:
http://www.fightvideomma.(...)-sylvia-4-fight.htmlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als die luilak nou gewoon voor een RNC of punches was gegaan dan had hij er tenminste een W bij.
Nice!quote:
Ah, even kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.fightvideomma.(...)-sylvia-4-fight.html
alsjeblieft niet zeg, dit was ook weer een draak van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef roepdeman het volgende:
Dit maakt het 2-2 nietwaar? Ik stel voor dat we de vijfde (rubber)match in the octagon krijgen!
Geen dankquote:
Pride regels toch? Ref moet soccerkicks vrij geven en dat was niet gebeurt bij Arlovskiquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:16 schreef Hooidraad het volgende:
Hiermee won Phil Baroni zijn fight in One FC... Waarom is dit nou wél legaal?
[ afbeelding ]
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pride regels toch? Ref moet soccerkicks vrij geven en dat was niet gebeurt bij Arlovski
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf iddquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
Eens...
Ik denk dat er misschien maar een VeteransFC gemaakt moet worden, waar alle oud gedienden van de sport het tegen elkaar op kunnen nemen.
Waarschijnlijk dat er dan nog eens leuke dreammatches zullen ontstaan, op deze manier denk ik dat je niet zal hebben dat een oudere MMA- beoefenaar tegen een mismatch met een veel snellere jongere beoefenaar op zou lopen en....
Je weet waar je naar kijkt. Je weet dat het om oude beoefenaars gaat, je weet dat je dan niet meer met de cutting edge te maken hebt.
Misschien dat het eigenlijk niet eens zo'n hele gekke formule is.
Ik heb liever dat er een organisatie komt met een toernooi format, waarbij je niet weet wie je tegenstander is, totdat de dag van de gevechten aanbreekt. Het zou dan meer moeten gaan om je eigen skills, dan het neutraliseren van de skills van je opponent (dan is Greg 'Sports Killer' Jackson sowieso nooit aanwezig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf idd
Ik weet niet of je dit in een enkele weight class kan omvatten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Of gewoon een legends weight class, lijkt me best gaaf idd
Jups dat lijkt mij sowieso wel een gave. De terugkeer van de Grand Prix tournaments.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een organisatie komt met een toernooi format, waarbij je niet weet wie je tegenstander is, totdat de dag van de gevechten aanbreekt. Het zou dan meer moeten gaan om je eigen skills, dan het neutraliseren van de skills van je opponent (dan is Greg 'Sports Killer' Jackson sowieso nooit aanwezig is)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je gekThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Op zijn leeftijd niet meer. Maar als hij op vroege leeftijd gestart was, had hij best ver kunnen komen. Het atletisch vermogen heeft hij wel, het is alleen de vraag hoe goed zijn kin is.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag aan de kenners hier.
Zou iemand als Dwayne Johnson die toch e.e.a op sportief gebied heeft gepresteerd een topper kunnen worden in de MMA sport?
Iemand als Undertaker of CM Punk had het ook gekund, maar allemaal te oud. De drive en de focus hebben ze, evenals atletisch vermogen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag aan de kenners hier.
Zou iemand als Dwayne Johnson die toch e.e.a op sportief gebied heeft gepresteerd een topper kunnen worden in de MMA sport?
Punk is toch pas 30 ofzo?quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Iemand als Undertaker of CM Punk had het ook gekund, maar allemaal te oud. De drive en de focus hebben ze, evenals atletisch vermogen.
Alsnog te oud om in te stappen. In de pro-wrestling wereld is 30 eerder 40 qua hoe je er lichamelijk aan toe bent. Brock was/is gewoon een freakquote:
vet zullen ze zeker zijn,jaquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef Tazmaniac het volgende:
6 oktober toch? Las gisteren een artikel ergens dat er op dezelfde card ook enkele UFC vet's zouden vechten
Batista is een "Freak of Nature" met zijn lichaam, maar hij heeft zich wel volledig gestort op MMA sinds een jaar of twee/drie en kent al jarenlang een strak trainingsregime. Ik vind het dus niet echtquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef THEFXR het volgende:
batista gaat het toch proberen met zijn 45 jaar
je bedoeld een steriod freak?quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Batista is een "Freak of Nature" met zijn lichaam, maar hij heeft zich wel volledig gestort op MMA sinds een jaar of twee/drie en kent al jarenlang een strak trainingsregime. Ik vind het dus niet echtals ik kijk naar Herschel Walker of Bobby Lashley, maar ik ga er wel vanuit dat hij niet om een titel zal vechten
Zo te zien eem barret .50 call.quote:Op maandag 3 september 2012 01:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dat een anti tank sniper rifle ofzo
Het lijkt op een Barret .50 callquote:Op maandag 3 september 2012 01:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
.50 sniper rifle voor de lange afstandquote:Op maandag 3 september 2012 01:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 3 september 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo te zien eem barret .50 call.
Het zou ook nog een Remmington kunnen zijn hoorquote:Op maandag 3 september 2012 01:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Volgens mij een Barret .50 call, maar ik weet het niet zeker.
twitter:ONEFCMMA twitterde op maandag 03-09-2012 om 03:33:10Effective immediately, ONE FC has adopted full PRIDE rules for soccer kicks. Catch ONE FC: Rise of Kings on Oct 6! reageer retweet
Best goed gelukt, al zou ik het zelf nooit nemenquote:
Het is een S&W .38quote:Op maandag 3 september 2012 01:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:11 schreef Fyodor het volgende:
Wie weet wat er met mmaheadliner.com aan de hand is? Ik zie geen recente berichten meer...
Nice! Lang naar zijn mma debuut uitgekeken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:00 schreef vivelafete het volgende:
Spong gaat vechten bij Titan FC @ 205
Ben benieuwd of zijn groundgame al genoeg op niveau is, maar wel een spectaculaire vechter natuurlijk. Goed ook dat hij op 205 qua gewicht niet meer in het nadeel is tov zijn tegenstanders.
Marked for death.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Naar welke film wordt verwezen?
Meneertje is mooi aan het bulken!quote:
ik dacht eerst dat het Lou Ferrigno wasquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Meneertje is mooi aan het bulken!
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het Lou Ferrigno was
Doet het weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:11 schreef Fyodor het volgende:
Wie weet wat er met mmaheadliner.com aan de hand is? Ik zie geen recente berichten meer...
Wat een kneus was dat met Celebrity Apprentice. Niet te filmen echtquote:Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Im dittapointed in joe son, i habve mutch mutch more muscle.
Larkinquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Hooidraad het volgende:
Rockhold to defend Strikeforce belt vs. Larkin
"He defeated Robbie Lawler, let's give him a title shot!"
Thank God!quote:
M'n voorkeur gaat uit naar A Reserve of B Reserve qua prijs. Iemand ervaring? Thanks.quote:HKD/MOP 6880 (Gold), 3880 (Silver), 2280 (Bronze), 1280 (A Reserve), 980 (B Reserve), 880 (C Reserve), 680 (D Reserve) and 380 (E Reserve)
Dat is wel echt te gek! Weet niet hoe snel zoiets gaat in Azië eigenlijk. Misschien kun je op internet checken hoe snel de vorige UFC in Japan was uit verkochtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Begin november ben ik in China en daarom wil ik graag UFC in Macau meepakken. Vannacht start de kaartverkoop. Weet iemand hoe snel zoiets is uitverkocht? En weet iemand hoe goed/slecht de verschillende plekken zijn?
[..]
M'n voorkeur gaat uit naar A Reserve of B Reserve qua prijs. Iemand ervaring? Thanks.
Algemene cijfers heb ik niet kunnen vinden. Wel dat het nogal afhankelijk is van de locatie en card (logisch). Wat dat betreft zit ik wel safe denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel echt te gek! Weet niet hoe snel zoiets gaat in Azië eigenlijk. Misschien kun je op internet checken hoe snel de vorige UFC in Japan was uit verkocht
ik heb hem!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef vivelafete het volgende:
Iemand al dat interview van Ariel Helwani met Dana White gezien? Ik krijg het nergens gevonden.
Wat moesten we toch zonder jou?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem!
http://www.fightvideomma.(...)9-04-2012-video.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Nice! Bedankt man!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem!
http://www.fightvideomma.(...)9-04-2012-video.html
Daar doet Helwani niet meer aan, anders krijgt hij het nieuws niet meer als eerste!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nice! Bedankt man!
Net even bekeken. Helaas was het een wat slap interview met weinig nieuwswaarde en totaal geen zelfkritiek van de hand van Dana. Maar eigenlijk was dat wel weer te verwachten. Ik had gehoopt dat Helwani wat meer het vuur aan de schenen van Dana had gelegd.
Ach ja, we'll see what happens!
Zelfde verhaal met Seagal, als Helwani hem afzeikt krijgt hij nooit meer een interviewquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daar doet Helwani niet meer aan, anders krijgt hij het nieuws niet meer als eerste!
Inderdaad, Geo, wat heb je gerookt?quote:
Oke... een klein beetje wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Rich hoor
stompen op je ogenquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Renzo wordt achtervolgt door 2 muggers en live tweet daarover:
http://www.cagepotato.com(...)mugging-wtf-awesome/
Ik geloof wel dat hij daadwerkelijk beroofd zou worden maar hij heeft het alleen niet zo handig aangepakt:quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:07 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat hij van bepaalde middeltjes af moet blijven, wordt hij paranoïde van...
In mijn ogen is dit niet iets wat een 'meester' hoort te doen.
Er zijn oorbeschermers.quote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil zelf ook overstappen van boksen naar MMA maar wil die cauliflower ears niet
Kut dingen zijn dat. Had er ook gekocht maar ze zijn ondertussen ergens onder in de kast beland.quote:
Hoor zelfs dat je met protective headgear alsnog cauliflower ears kan krijgen.quote:
2 beesten tegen elkaarquote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef McNulty het volgende:
Hector Lombard vs. Rousimar Palhares to Headline UFC on FX 6 in Australia
Dan doe je oorbeschermers op, homoquote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil zelf ook overstappen van boksen naar MMA maar wil die cauliflower ears niet
Ook met boksen kun je die krijgen. (Gebeurd alleen sporadisch)quote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Als Lombard maar niet weer zo'n 'lackluster' performance neerzet als tegen Boetsch.quote:
Dat was een van de slechtste partijen van afgelopen maanden idd, hoe zit het met Hectors groundgame?quote:Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als Lombard maar niet weer zo'n 'lackluster' performance neerzet als tegen Boetsch.
Hij was olympisch judoka, dat weet ik wel.quote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat was een van de slechtste partijen van afgelopen maanden idd, hoe zit het met Hectors groundgame?
Ik geloof dat Randy ooit een keer zei dat je ze ook later leeg kan halen maar dat vechters daarmee wachten tot dat ze retired zijn omdat ze anders regelmatig leeg gehaald moeten worden.quote:Op zondag 9 september 2012 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook met boksen kun je die krijgen. (Gebeurd alleen sporadisch)
Gewoon zorgen dat je het wondvocht eruit laat lopen/uitknijpt, indien je deze 'schade' hebt opgelopen, voordat deze hard wordt.
Op die manier kun je het gewoon voorkomen. Veel sporters vergeten dit alleen te vaak.
Circuleren wat verhalen op internet dat Chrismas Volkmann hem tijdens de training alle hoeken van de mat zou hebben laten zien, waarna Hector geflipt isquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat was een van de slechtste partijen van afgelopen maanden idd, hoe zit het met Hectors groundgame?
Ah, okee. Ik dacht dat het dan al hard geworden kraakbeen zou zijn geworden.quote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Randy ooit een keer zei dat je ze ook later leeg kan halen maar dat vechters daarmee wachten tot dat ze retired zijn omdat ze anders regelmatig leeg gehaald moeten worden.
Dat zou wel een hoop verklaren. Ook waarom hij zo gestressed leek in zijn aanloop pressconfs.quote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Circuleren wat verhalen op internet dat Chrismas Volkmann hem tijdens de training alle hoeken van de mat zou hebben laten zien, waarna Hector geflipt is
Ligt eraan hoe vaak hij vecht, welke card, eventuele bonus en wat hij van zijn sponsoren krijgt.quote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoeveel verdient een jongen als Stefan Struve nou eigelijk?
Hij kreeg iets van $56000 voor 146 dat lijkt mij vrij weinig als je ook je kamp moet betalen en ook nog je vaste lasten mee te betalen en het wel 3-5 maanden kan duren tot je volgende gevechtquote:Op zondag 9 september 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak hij vecht, welke card, eventuele bonus en wat hij van zijn sponsoren krijgt.
Dan nog weet ik niet wat je van sponsoren krijgt. Je kan er van rond komen en de echte grote jongens verdienen er goed geld meequote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij kreeg iets van $56000 voor 146 dat lijkt mij vrij weinig als je ook je kamp moet betalen en ook nog je vaste lasten mee te betalen en het wel 3-5 maanden kan duren tot je volgende gevecht
Hij krijgt ook nog genoeg aan sponsorgeld en eventueel otn-bonussen en ik weet niet of dat bij hem ook het geval is, maar Marloes Coenen kreeg ook weinig geld officieel maar achter de schermen kreeg ze ook meer omdat ze anders hier in Nederland heel veel weer in kon leveren.quote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij kreeg iets van $56000 voor 146 dat lijkt mij vrij weinig als je ook je kamp moet betalen en ook nog je vaste lasten mee te betalen en het wel 3-5 maanden kan duren tot je volgende gevecht
quote:Stephan Bonnar tweeted a pic of himself training with former WWE superstar Dave Bautista and and TUF 1 alum Josh Rafferty.
Volgens mij weegt Batista 240 ofzoquote:
en dunne beentjesquote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij weegt Batista 240 ofzo
als dat dunne beentjes zijn dan heb ik vliegtuigen als benenquote:
Niet heel gek voor mensen die veel cardio doen, en op moeten passen met dat dere i.v.m. controles, om zulke bene te hebben. Die vent is geen bb'er, en WWE fans zijn toch allemaal curlboysquote:
iig groter als van batista, enigste broeken die ik pas, zijn de stretchquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Wil ik die van jou wel eens zien
Hij werd vergeleken met de "gewone" man...quote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef tarantism het volgende:
Weet iemand hoe het zat met die verhoogde testosterone/epitestosterone levels van Sonnen tijdens Sonnen vs Silva (ufc 117)?
Was 'ie nou gewoon te laat gestopt met een standaard kuurtje of had die gast iets heel geks in z'n lichaam gespoten?
te laat, maar had het wel op het formulier gezet!quote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef tarantism het volgende:
Weet iemand hoe het zat met die verhoogde testosterone/epitestosterone levels van Sonnen tijdens Sonnen vs Silva (ufc 117)?
Was 'ie nou gewoon te laat gestopt met een standaard kuurtje of had die gast iets heel geks in z'n lichaam gespoten?
Ik heb zelf niks met Sonnen. Ik snap niet dat die Amerikanen nou zo vol zijn van die gast. Maar ik vroeg me gewoon af of Sonnen echt iets zieks had gebruikt of dat het een stom foutje wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij werd vergeleken met de "gewone" man...
Spreekt voor zich dat die waardes afwijken van Mr. Awesome himself.
huh? Maar hij had dus aangegeven te juicen. vaag. En die Silva had dus wellicht ook gejuiced maar gewoon binnen de tijdslimiet gebleven. Rare regels hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
te laat, maar had het wel op het formulier gezet!
Het is een Amerikaan, reden genoeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Sonnen. Ik snap niet dat die Amerikanen nou zo vol zijn van die gast. Maar ik vroeg me gewoon af of Sonnen echt iets zieks had gebruikt of dat het een stom foutje was
hij claimde TRT met een TUE, maar niet vantevoren aangevraagd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Sonnen. Ik snap niet dat die Amerikanen nou zo vol zijn van die gast. Maar ik vroeg me gewoon af of Sonnen echt iets zieks had gebruikt of dat het een stom foutje was
[..]
huh? Maar hij had dus aangegeven te juicen. vaag. En die Silva had dus wellicht ook gejuiced maar gewoon binnen de tijdslimiet gebleven. Rare regels hoor
Denk niet dat een leek dit begrijptquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij claimde TRT met een TUE, maar niet vantevoren aangevraagd.
Interesting.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:31 schreef n00cL30n het volgende:
Cormier challenges Jones at 205 through TUF season.
Bron: Caged Insider
Zat Rousey onder de tafel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal Paul Harris een worst wezen als hij door Lombard naar de grond word gejudoka'ed.quote:Op zondag 9 september 2012 12:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij was olympisch judoka, dat weet ik wel.
Hoezo underrated?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Fenomeno het volgende:
Vind dit echt klote, Aldo's fights kijk ik altijd naar uit, meest underrated champ in de UFC imo.
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 23:06:02Now Aldo is out with foot injury. Main and co main in the same day!! Another amazing day at the UFC. We have some work to do reageer retweet
Glo-Tex vs Edgar voor Franklinweight championshipquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:36 schreef THEFXR het volgende:
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 23:06:02Now Aldo is out with foot injury. Main and co main in the same day!! Another amazing day at the UFC. We have some work to do reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Glo-Tex vs Edgar voor Franklinweight championship
twitter:lorenzofertitta twitterde op woensdag 12-09-2012 om 07:33:33@danawhite thanks for waking me up in India at 5am with all the good news. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldo VS Jones?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Was Aldo de volgende voor Jones? Te lui om op te zoeken. Jones vs. Sonnen had ik geweldig gevonden
Ja, Aldo zou voor de hw-title gaan tegen JDS johquote:Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Was Aldo de volgende voor Jones? Te lui om op te zoeken. Jones vs. Sonnen had ik geweldig gevonden
Prachtigquote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed bloederig uit!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vrijdag TUF16:
[ afbeelding ]
Mis je niks aan. Lay and pray guy. Zwaar vermoeiend.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef THEFXR het volgende:
Bellator Heavyweight Champion Cole Konrad Retires from Mixed Martial Arts
Je vergeet dat hij vrij traag is. Dit wordt erger dan toen bij Forrest Griffin vrees ikquote:Op donderdag 13 september 2012 08:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bonnar heeft een goede chin, dus hij zal het ongetwijfeld langer volhouden dan Griffin en Irvin. Daarnaast vecht hij wat slimmer en zal hij ook wel doorhebben dat hij Silva naar de grond moet werken. Hij zal niet winnen, maar hij heeft wel genoeg skills om er een leuk gevecht van te maken.
Lekker competitief deze matchup *kuch*. Iedereen zal gewoon kijken hoe AS deze pinata aan gort slaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:43 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva vs. Stephan Bonnar headlines UFC 153
[Centraal] MMA topic #171 Pride of a Nation
quote:Op donderdag 13 september 2012 03:43 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva vs. Stephan Bonnar headlines UFC 153
[Centraal] MMA topic #171 Pride of a Nation
Waarschijnlijk een eenmalig uitstapje @ 205 om de card te redden. Eenmalig, net als Irvin en Griffin. Merkwaardig genoeg waren dat ook zijn eenvoudigste winstpartijen in de ufcquote:Op donderdag 13 september 2012 12:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Ehm maar heb ik iets gemist hier...?
Maakt Silva een definitieve stap naar LHW? Of is dit alleen maar een one- day fly fight?
Dit lijkt mij eerder de laatste degelijke payday die Bonnar nog kan maken binnen de UFC, ervan uitgaand dat hij een ppv cut krijgt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien de enige LHW die wil/durft?
Ik wou net zeggen.... Fastest KO in Silva history.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:25 schreef Hooidraad het volgende:
De titel "UFC 153: Silva vs. Bonnar" ziet er trouwens niet zo aantrekkelijk uit
Maar voor het thuispubliek wel leuk dat hun held een makkelijke (T)KO toegeworpen krijgt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Veel heeft hij ook niet meer te verliezen. Ik vind het een mooie retirement match voor Bonnar.
Maar een held als hij gaat winnen, Rocky Style!
Just now on the Jim Rome radio show:quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Lesnar het volgende:
Wat een held is Silva ook. Mooi piepstemmetje en van "heel" langzaam naar peoples champ. Kan Bones nog een hoop van leren. Dana had bones een Bentley cadeau gedaan las ik op de UG. Je weet wel die ene die hij onlangs in de prak reed
/care....quote:
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
/care....![]()
Hoef Griffin echt niet meer te zien eigenlijk...
Haha prachtig!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:53 schreef Fenomeno het volgende:
When Joe Silva asked if he'd take a fight against Dave Herman, Minotauro said: "Who is that?", to which the matchmaker answered: "He's the perfect fit. And he's talked trash about brazilian jiu-jitsu before". "Then that's the one", said the former interim heavyweight champion.
Ik heb sinds juli niet meer getraind, ben doordeweeks vanwege werk nooit meer in m'n stad geweestquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben zelf ook al een maand geblesseerd aan mijn knie dus ik heb ook al niet kunnen trainen
Ook geen mogelijkheid om dichterbij ergens te trainen? Ik ben van 4 keer per week trainen en op zaterdag boksen naar helemaal niets gegaan. Ontzettend frustrerendquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik heb sinds juli niet meer getraind, ben doordeweeks vanwege werk nooit meer in m'n stad geweest
Inb4 casual..quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb een gebrek aan MMA gehad de laatste weken
Klinkt erg ongeloofwaardig tenzij jij net zo hard verslaafd aan de pijnstillers als Fry bent..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Paxlie het volgende:
Ik durf niet naar de huisarts vanwege mijn knie, het is geen knieschijf meer maar allemaal stukjes, zo voelt het iig. Dat en vocht. Ik wil blijven trainen en geen gekut aan die knie
Ik heb er last van met traplopen, zodra ik opgewarmd ben voel ik niks. Als ik mijn knieschijf bevoel dan voel je geen schijf zitten in ieder geval. Vocht zit er al in sinds mijn motorongeluk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt erg ongeloofwaardig tenzij jij net zo hard verslaafd aan de pijnstillers als Fry bent..
tijd voor HGHquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Paxlie het volgende:
Ik durf niet naar de huisarts vanwege mijn knie, het is geen knieschijf meer maar allemaal stukjes, zo voelt het iig. Dat en vocht. Ik wil blijven trainen en geen gekut aan die knie
Jongeh, gewoon die knie laten checken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Paxlie het volgende:
Denk het wel, zijn de nummers twee en drie in de divisie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef THEFXR het volgende:
Hendo vs Machida next
voor een titleshot?
Zat in verschillende steden, dus dat werd wat lastig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook geen mogelijkheid om dichterbij ergens te trainen? Ik ben van 4 keer per week trainen en op zaterdag boksen naar helemaal niets gegaan. Ontzettend frustrerend
Nelson is toch een beetje de gatekeeper op LHW. Best of the rest verhaal. Zijn BJJ is uitmuntend op LHW en zijn chin ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef Fenomeno het volgende:
Nelson, public loves him omdat hij net als hun een vetzak met een matje en een baard is, ik hoop dat Carwin hem met pensioen slaat.
Nelson op LHW?quote:Op zondag 16 september 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nelson is toch een beetje de gatekeeper op LHW. Best of the rest verhaal. Zijn BJJ is uitmuntend op LHW en zijn chin ook.
BJJ is overrated joh, Mir gebruikte hem 15 minuten lang als grappling dummy.quote:Op zondag 16 september 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nelson is toch een beetje de gatekeeper op LHW. Best of the rest verhaal. Zijn BJJ is uitmuntend op LHW en zijn chin ook.
hoort gewoon in de WWE thuisquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef n00cL30n het volgende:
Je weet dat Sapp gaat janken als hij een aaitje over zijn rechter oog krijgt?
Als tegenstander lijkt het mij ook niet leuk meer. (Je weet dat hij neergaat, ik kan mij niet voorstellen dat je motivatie voor zo'n "diver" erg hoog ligt.)
Klinkt als bot gruis tussen je knieschijf. Collega van mij heeft het ook gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb er last van met traplopen, zodra ik opgewarmd ben voel ik niks. Als ik mijn knieschijf bevoel dan voel je geen schijf zitten in ieder geval. Vocht zit er al in sinds mijn motorongeluk.
Hahaha Dhalsim!quote:Op maandag 17 september 2012 16:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik weet wel wie TUF India gaat winnen:
[ afbeelding ]
Gewoon straatarme drommels, die altijd vechten voor een beetje geld, alle controle voor de UFCquote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef incognitoomuch het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)from-ground-zero.mma
UFC in India. Omdat Bollywood groot is daar zal dat met de UFC ook wel lukken..?
ook, maar de markt is veels te klein hier in NL, die ppv's zijn om 4 uur s'nachts die 20 man wat dan kijken, daar kunnen ze niks mee!quote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Snap dat niet.. In plaats van dat ze wat meer voeten op hollandse aarde proberen te steken!
Heb helaas geen lijsttrekker in de kamer gevonden die MMA een beetje wil stimuleren hier...
Ze gaan M1 verlaten en zijn nu free agents!quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor Emelianenko and Brother Aleks Will Be Holding A Press Conference Tomorrow at 3:55pm RU time
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan niet wachten om Fitch weer in de octogan te zien
Fixed!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan niet wachten om Fitch weer KO in de octagon te zien gaan!
Niet haten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:32 schreef incognitoomuch het volgende:
'The Ultimate Fighter: Australia vs. UK' begint ook deze week..?!
Dus 2x TUF per week samen met Big Country en Carwin..?! 'oBoi
Wat een baasquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik fap op the Accountant!
Trollquote:
Waarom zou je in godsnaam Strikeforce perse live willen zien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan iemand mij vertellen ofdat Strikeforce en UFC Struve vs Miocic rond dezelfde tijd snachts is? Wil eigenlijk beide heel graag zien.
Toffe gast is dat ja. Ziet er een beetje uit als tobey maguire maar dan met flink wat striking power.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik fap op the Accountant!
2 schermen gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan iemand mij vertellen ofdat Strikeforce en UFC Struve vs Miocic rond dezelfde tijd snachts is? Wil eigenlijk beide heel graag zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |