Die waren derde in de Europacup 1 jaquote:
Als het goed is heb ik je toegevoegdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
CL hoe worden we nu boekenmatties? ik snap het niet
yayquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik je toegevoegd
Je hebt ook nog maar 6 boeken staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yaywe hebben niks in common!
nou ik ga eerst studeren (moet even van mezelf) en dan elke keer als ik even pauze neem voer ik een boek in!
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
Kost wel meer dan een paar uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Inderdaad, er staat nog talloze dozen met boeken bij mijn ouders en de huidige boekenkast barst ook uit zijn voegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Ok goed, maar hoe heet hij nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook niet alles met terugwerkende kracht in voeren
alleen alles wat je je nog uit het blote hoofd herinnerd want dan was het dus de moeite waard
goodreadsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok goed, maar hoe heet hij nou
Ik vind een echt boek toch fijnerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon een paar duizend epubs in mijn skydrive folder, overal met internet te openen en klaar.
Ik vind een echt boek voornamelijk duurder en zwaarderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |