Bron: http://en.paperblog.com/s(...)-cents-coins-294795/quote:This morning more than 30 trucks filled with 5-cent coins arrived at Apple’s headquarters in California. Initially, the security company that protects the facility said the trucks were in the wrong place, but minutes later, Tim Cook (Apple CEO) received a call from Samsung CEO explaining that they will pay $1 billion dollars for the fine recently ruled against the South Korean company in this way.
the funny part is that the signed document does not specify a single payment method, so Samsung is entitled to send the creators of the iPhone their billion dollars in the way they deem best.
This dirty but genius geek troll play is a new headache to Apple executives as they will need to put in long hours counting all that money, to check if it is all there and to try to deposit it crossing fingers to hope a bank will accept all the coins.
Lee Kun-hee, Chairman of Samsung Electronics, told the media that his company is not going to be intimidated by a group of “geeks with style” and that if they want to play dirty, they also know how to do it.
"You can use your coins to buy refreshments at the little machine for life or melt the coins to make computers, that’s not my problem, I already paid them and fulfilled the law."
A total of 20 billion coins, delivery hope to finish this week.
Let’s see how Apple will respond to this.
Verzonnen verhalen kunnen gewoon op slot. Ziet niemand het meerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom gebruik ik toch altijd een D in topic titels als er een T hoort te staan....![]()
Misschien een mod die zo lief wil zijn het even aan te passen?
Het is ook daadwerkelijk nep?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen kunnen gewoon op slot. Ziet niemand het meer
Ja, de "apple fans" hebben er ook echt heel veel last van. Lekker voor ze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef SaxoPower het volgende:
Het zou echt vet gaaf zijn!
Lekker voor die Appel fans
* Appel is een bewustje btw
En dat.quote:
Hoezo lekker voor die Apple fans? Die krijgen geen cent betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef SaxoPower het volgende:
Het zou echt vet gaaf zijn!
Lekker voor die Appel fans
* Appel is een bewustje btw
Omdat hun favo bedrijf geowned wordt door Samsung's actiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:48 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Hoezo lekker voor die Apple fans? Die krijgen geen cent betaalddie mogen wel weer flink de portomonee trekken voor de nieuwe iPhone/iPad.
Welke actie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:50 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Omdat hun favo bedrijf geowned wordt door Samsung's actie
Lees het eerste bericht in het topicquote:
Probeer het waarheidsgehalte eens te beoordelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Lees het eerste bericht in het topic
Neehoor, dat is een hoax, wel een leuke. Maar tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:50 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Omdat hun favo bedrijf geowned wordt door Samsung's actie
Dat laatste had juist Steve Jobs last van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Beter ergens overdreven veel van houden dan iets als een bedrijf met alle vezels in je lijf haten.
Dat snap ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer het waarheidsgehalte eens te beoordelen.
Ja, die was dan ook gestoord, maar daardoor wel weer geniaal in zijn eigen vage manier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat laatste had juist Steve Jobs last van.
Ik heb nooit gezegt dat Jobs maar dood moest..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die was dan ook gestoord, maar daardoor wel weer geniaal in zijn eigen vage manier.
Ik heb het over mensen hier, die zo'n intense HAAT hebben jegens applegebruikers en producten, soms met doodsverwensingen en al.
Ja, dus? Dat doen die mensen met hun volle verstand en voor hen werkt het. Dat jij (denkt) voor veel minder (bijv) een betere tablet te kopen mag je zelf weten. Maar om die mensen nou intens te haten....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat Jobs maar dood moest..
Maar ik heb het gewoon niet zo op Apple.
Je betaald voor die afgekloven appel op de achterkant.
Dat is niet zo moeilijk, gewoon 30 trucksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef Dimens het volgende:
Als dit echt een "prank" is, hebben ze al die trucks ook zelf moeten tellen.
Nee natuurlijk niet als ze het echt zouden doen bestel je bij een bank rolletjes munt geld en vervolgens zet je er een paar mensen aan om de rolletjes uit te pakken en los in auto´s te storten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef Dimens het volgende:
Als dit echt een "prank" is, hebben ze al die trucks ook zelf moeten tellen.
Geld andersom ook hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die was dan ook gestoord, maar daardoor wel weer geniaal in zijn eigen vage manier.
Ik heb het over mensen hier, die zo'n intense HAAT hebben jegens applegebruikers en producten, soms met doodsverwensingen en al.
Wiens geld?quote:
Neuh, die zie ik ook in het algemeen niet in rijen voor de deur liggen om een nieuwe telefoon te bemachtigen die ze nog niet echt hebben gezien of waar nog geen echte reviews van zijn. Men spreekt dan ook vaak van Android gebruikers en Apple Aanbiddersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiens geld?
En nauwelijks, ik zie nooit "kijk die domme meeloop Androidschapen" topics oid.
Ja, dan nog, Liever overdreven positief en je niet bezig houden met de ander dan blinde haat jegens mensen die ergens blij mee zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, die zie ik ook in het algemeen niet in rijen voor de deur liggen om een nieuwe telefoon te bemachtigen die ze nog niet echt hebben gezien of waar nog geen echte reviews van zijn. Men spreekt dan ook vaak van Android gebruikers en Apple Aanbidders
Hier betaalt iemand een boete door middel van 8800 pennies. Payback!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Knip het volgende:
Lang geleden (begin jaren 80) kon je bekeuringen nog contant op het politiebureau betalen. Zou een leuk idee zijn, helaas is de samenleving gedigitaliseerd.
O, eens hoor, al moet ik zeggen dat ik echt "blinde haat" niet (zoveel) tegenkom. Maar ja in ben geen Apple-gebruiker dus misschien ervaar ik het allemaal niet zo heftig en serieus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan nog, Liever overdreven positief en je niet bezig houden met de ander dan blinde haat jegens mensen die ergens blij mee zijn.
Ik heb ook niets met winkelslapers, maar heb er geen last van. Wel van Androidusers die te pas en te onpas Applegebruikers moeten afzeiken.
Ach, natuurlijk voornemelijk hier op FOK!, maar Applegebruikers zijn domme volgschapen (terwijl Android het meest gebruikt wordt) etc. En het is een religie etc maar Androidkleuters maken dit:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
O, eens hoor, al moet ik zeggen dat ik echt "blinde haat" niet (zoveel) tegenkom. Maar ja in ben geen Apple-gebruiker dus misschien ervaar ik het allemaal niet zo heftig en serieus.
Nederland heeft al heel lang in de wet staan dat een partij bij een betaling niet verplicht is meer dan 50 munten te moeten accepteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Knip het volgende:
Lang geleden (begin jaren 80) kon je bekeuringen nog contant op het politiebureau betalen. Zou een leuk idee zijn, helaas is de samenleving gedigitaliseerd.
Oh, die wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Nederland heeft al heel lang in de wet staan dat een partij bij een betaling niet verplicht is meer dan 50 munten te moeten accepteren.
een grapje niet herkennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk voornemelijk hier op FOK!, maar Applegebruikers zijn domme volgschapen (terwijl Android het meest gebruikt wordt) etc. En het is een religie etc maar Androidkleuters maken dit:
[ afbeelding ]
Etc,, dus de Androidsekte is net zo hard aanwezig.
En dus zie je vrijwel nooit een "die domme androidusers" topics, terwijl de Apple-haattopics elke dag wel weer voorbijkomen.
Lees net op wiki dat het voor geheel EU geldt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef Knip het volgende:
[..]
Oh, die wist ik niet. Weer wat geleerd.
Tsja, Apple wint in de States, Samsung wint in Azië, dat ligt voor de hand, in Europa heerst ondertussen verdeeldheid,....... en dat ligt ook voor de handquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef zyntex het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_japan_van_appl.html
Nog steeds nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom gebruik ik toch altijd een D in topic titels als er een T hoort te staan....![]()
Misschien een mod die zo lief wil zijn het even aan te passen?
Het geldpakhuis van Dagobert Duckquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Kees22 het volgende:
In het bericht wordt al gezegd dat Apple zich afvraagt hoe het de munten kan omzetten in echt geld op de bank, maar ik vroeg me dus af hoe Samsung in godsnaam aan al die nickels kwam.
Leuk idee trouwens. Goed voor Verborgen camera: U heeft de Lotto gewonnen, waar zullen we de dubbeltjes storten?
Met de oude, mooie, kleine dubbeltjes was dat nog mooier geweest.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Maar Apple is een kinderachtig bedrijf.
De anti-apple-maffia is echt net zo erg, zo niet erger. Beter ergens overdreven veel van houden dan iets als een bedrijf met alle vezels in je lijf haten.
Dan maar hopen dat zijn geluksdubbeltje er niet tussen zit!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Het geldpakhuis van Dagobert Duck
...zuchtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't zou wel grappig zijn als samsung betaalt via het kopen van aandelen.
Goede postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef ItsMeMB het volgende:
overigens ga je het ook niet redden met 30 vrachtwagens.
1 miljard in 5 dollarcents zijn 20.000.000.000 munten.
5 dollarcent is ongever 5gr.
=100.000.000.000 gr.
=100.000.000 kg.
max laadgewicht voor een vrachtwagen in de US 80.000 pds. is 36.363 kg.
dus ongeveer 2750 vrachtwagens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |