Dat inderdaad. Mij krijg je voor geen goud meer in een RER A treintje.. Ik pak wel gewoon een tgv om parijs heen, al kost het 100 euro extraquote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef b2py het volgende:
Haha briljant, ik was afgelopen zomer in Parijs en had toen ook RER A terug vanuit Disney. Wat een mega drukke trein is dat in de avond, en wat een herrie kunnen die dingen produceren bij het remmen.
Oh jawel hoor, dit jaar heb ik in mijn eindeloze stupiditeit gemeend me voor de derde keer aan dezelfde steen te moeten stoten. Fuck me.quote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Duvel het volgende:
Jaren geleden. Daarna is ie er niet meer teruggeweest geloof ik.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef greavy het volgende:
Of ik ga naar de Treinreiswinkel. Die hebben mij tot nu toe goed geholpen in de winkel. Heb via hun nog niet via de website besteld, en ga dat ook niet doen. Hoewel, dat onderdeel is wel erg verbeterd qua afhandeling.
Bron: NRCquote:ProRail geeft treinstations nieuw meubilair
De nieuwe bankjes zoals getest in Leiden en de Bijlmer. Foto Mijnproefstation.nl
door Jules Seegers
BINNENLAND Verschillende treinstations in Nederland krijgen vanaf eind dit jaar nieuwe banken, wachtruimten en windschermen. Reizigers kunnen dan onder meer zittend op een poef wachten, meldt ProRail vanochtend.
De spoorbeheerder wijst erop dat veel banken en afvalbakken al meer dan twintig jaar oud zijn. Behalve poefjes komen er ook leunsteunen en zitranden. Het meubilair is getest op de stations Bijlmer Arena en Leiden Centraal. Die tests zijn volgens ProRail goed bevallen. De meubels, ontworpen door het Bossche bureau Blom & Moors werden hoog gewaardeerd door de reizigers en bleken lang mee te gaan, aldus de spoorwegbeheerder.
“Door een ritmische en symmetrische opstelling van meubilair en toepassing van koele kleuren krijgt ook het perron een heldere en frisse uitstraling.” – Blom & Moors.
In de renovatie wordt liefst 125 miljoen euro gestoken. De eerste stations die met het nieuwe meubilair worden uitgerust zijn de nieuwe stations Groningen Europapark en Hoevelaken. Tot 2014 volgen de Arnhem, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal, Breda en de stations langs de Valleilijn van Barneveld naar Ede. Tot 2020 volgen nog 73 stations.
De poefjes. Foto Mijnproefstation.nl
het klinkt ook zo achterhoeks hequote:Op dinsdag 4 september 2012 09:33 schreef Fiorano het volgende:
Volgens de Telegraaf bediende Arriva station Hoevelaken
Ja, het is wel belastinggeld hè...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wachten ze nou tot de afschrijving van die bankjes echt verlopen is? dat het daarom tot 2020 moet duren?
dat er al een tijdelijk station open is doet er niet toe natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind dit jaar gaat station Groningen Europapark open volgens Teletekst
Dat was al wel een jaar bekend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind dit jaar gaat station Groningen Europapark open volgens Teletekst
Tja. Het is wat ik interessant vind. Interessanter dan materieel in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:10 schreef V2 het volgende:
Dat is wel heel spoor-nerdymaar wel cool denk ik
![]()
Weet je ook waar je dat boek kan bestellen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet wel wat ik van Sinterklaas wil dit jaar.
www.spoorpro.nl/spoorbouw(...)poorwissels-in-kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |