Sluitseintjes zijn toch mooi?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
zeker een fraaie opname, alleen die sluitseinen kunnen niet he
Die DM90 heeft gevaarsein op staanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
zeker een fraaie opname, alleen die sluitseinen kunnen niet he
Rangeersein. Dat rode licht is de reflectie van een hoog lichtsein.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die DM90 heeft gevaarsein op staan
Dat klopt. Ik stond hier onder het sein, die daar hoog geplaatst is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Rangeersein. Dat rode licht is de reflectie van een hoog lichtsein.
Oh okee, dat kan ook iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Rangeersein. Dat rode licht is de reflectie van een hoog lichtsein.
Ik ook niet, ik zie zo niet eens waar het is. Ik ging af op wat ik zag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dat kan ook iddIk weet niet hoe die seinen daar staan
Tielquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zie zo niet eens waar het is. Ik ging af op wat ik zag.
Bad Nieuweschans en Groningen brug over het Van Starkenborgkanaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef MaxMark het volgende:
Hier nog twee favorietjes. Geen superfoto's omdat het dus uit een video is getrokken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee zijn wel erg makkelijk te raden
Die vind ik mooi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:07 schreef greavy het volgende:
Één van mijn fraaiste opnames bij nacht mag ik deze denk ik wel noemen als ik eerlijk mag zijn. Eindelijk de witbalans en dergelijke beter onder de knie. Hierdoor zijn de lampen niet zo "fel".
[ link | afbeelding ]
Syntus DM90 en NSR SLT
Hoho, bij ProRail heet dat gelukkig nog gewoon Nieuweschans he. Ik kan de koppigheid van ProRail in deze wel waarderen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bad Nieuweschans en Groningen brug over het Van Starkenborgkanaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douze pointsquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bad Nieuweschans en Groningen brug over het Van Starkenborgkanaal
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hoho, bij ProRail heet dat gelukkig nog gewoon Nieuweschans he. Ik kan de koppigheid van ProRail in deze wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel het geen straf is om daar eens een kijkje te nemen, bij oa. de mooie Eems.
Die zag ik aan de tekst "Utrecht Centraal" op de SLT, en de twee verschillende soorten paaltjes.quote:
Doorgetrokken PM-kanaal danquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Douze points![]()
Correctie, de "h" vergeten in Van Starkenborghkanaal. 11 Punten.
En die laatste heet heel mooi de Walfridiusbrug. Er loopt een fietspad langs het spoor, mijn favoriete route voor een rondje op de racefiets.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bad Nieuweschans en Groningen brug over het Van Starkenborgkanaal
Nooit geweest, volgens mij, laat staan met de trein.quote:
Beste xxxxxx,quote:
Je wachtte op "Good Nieuweschans"?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Anno1982 het volgende:
De laatste keer dat ik op het station van Nieuweschans moet zijn reed ik bijna Duitsland in. Ik had de tekst "Bad Nieuweschans" op de afrit wel gezien, maar dacht dat de echte Nieuweschans nog moest komen.
Bedank hem nog wel even voor de verhelderende toelichtingquote:Op woensdag 5 september 2012 09:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Beste xxxxxx,
Helaas, dat kunnen we niet doen dit i.v.m. de vaste boekenprijs.
En daarna "Ugly Nieuweschans ?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Je wachtte op "Good Nieuweschans"?
Best helder toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedank hem nog wel even voor de verhelderende toelichting
Even doorsturen naar de NMa. Prijsafspraken enzo.quote:
Locomotives-for-sale.com klinkt als een oplichters websitequote:Op woensdag 5 september 2012 11:59 schreef dennistd het volgende:
Iemand nog locs kopen? http://www.locomotives-fo(...)ocomotives-for-sale/
Liever Belgische locs? http://www.locomotives-fo(...)ocomotives-for-sale/
Het is een wet, dus dat zal de NMa niet onderzoeken. De boekenprijs ligt in Nederland vast. Hier mag je niet onder gaan zitten totdat een boek oud genoeg is om bij de slegte terecht te komenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Even doorsturen naar de NMa. Prijsafspraken enzo.
Oh jee. Nu issie sjtukquote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef b2py het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)trein_ontsporen.html
Bizar filmpje over een trein in een tornado..
De locomotief lijkt nog in orde te zijn. Waarom maken ze ook die hele trein niet van dat materiaalquote:
Ja, die bizarre minimumprijs voor boeken. Kennen ze buiten Nederland ook nergensquote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Het is een wet, dus dat zal de NMa niet onderzoeken. De boekenprijs ligt in Nederland vast. Hier mag je niet onder gaan zitten totdat een boek oud genoeg is om bij de slegte terecht te komen
En maar janken dat het zo slecht gaat met de boekenverkoopquote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, die bizarre minimumprijs voor boeken. Kennen ze buiten Nederland ook nergens
Oh okee. Wat wordt er WEL half december geopend?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef dennistd het volgende:
De opening van station Maastricht Noord is een half jaar uitgesteld, van december 2012 naar juni 2013: http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
wees blij dat het geen wadsloper was. Die had vijf kilometer verderop gelegenquote:
alleen op zondag geopendquote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het bordje is er, nu het station nog![]()
[ afbeelding ]
Kijk, die mensen weten wat belangrijk is
Die drie ja, en:quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Wat wordt er WEL half december geopend?
Dronten, Kampen Zuid, Hoevelaken....?
Handig: de rest van de Almeerse station begint met Alm, dus waarom niet Almpo (Almp is al Almere Parkwijk) dan? Of wordt dat weer te lang?quote:
De oudste nog actieve plan V (441) werd gisteren trouwens 43 jaar geleden in dienst genomen!quote:Plannen voor 2013 op dit moment: 2 setjes in de 4400/9600 (sprinter Nijmegen-Den Bosch-Deurne), de complete omloop 5200/6400 (sprinter Weert-Eindhoven-Tilburg Universiteit), de twee losse stellen in de 6900 (sprinter Sittard-Heerlen), de meeste beloofde extra spitstreinen 27900 Hengelo - Deventer - Zwolle en (hoe verrassend) de complete serie 5500 Utrecht - Baarn. In totaal 26 diensten - we zijn dus nog niet van '64 af!
Mooi, dan kunnen alle nieuwe bordjes in Nederland wel mooi op 1 grote ronde op 1 dag gedaan worden denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die drie ja, en:
Europapark (nouja, het definitieve station dan)
Hengelo Gezondheidspark
Almere Poort
Halfweg-Zwanenburg
BEPAC is wijlen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Volgens mij is er iets met BEPAC dat je maximaal vierletterige verkortingen kunt hebben voor een station. En aangezien Almp en Almo al vergeven zijn is dit misschien wel een logische keuze. Almere Poort stond eerst bekend als Almpt.
In heel Nederland al? Ik meen dat het sowieso in de regio Amsterdam nog draait, aangezien op Schiphol nog CTA's hangen die niet met InfoPlus aangestuurd kunnen worden. Of is er inmiddels een soort InfoPlus->CTA converter bedacht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |