ik denk zelf dat er eerst eentje in de 900 (Amsterdam - Breda) in gaat stromen. Daarna zal serie 1000 langzaam opgestart worden. De stammetjes met ICRm zullen als er meer materieel is wel op reserve komen te staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef b2py het volgende:
Ik denk dat de 1000 serie niet gaat rijden..
FF googelen brengt mij bij de Zusammenstellung der Netzfahrplan-Baukorridore 2013 waarin staat dat er in de zomer ruim 2 maanden lang maar één spoor beschikbaar is tussen Dinslaken en Oberhausen. Vanwege spoorvernieuwing dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef greavy het volgende:
[..]
DB Bauarbeiten (bauarbeiten.bahn.de) meldt daar nog niks over... Maar er zal vast iets volledig op de schop gaan.
Zo zo. Hebben ze daar twee MAANDEN voor nodig ja? Het is nou ook weer niet alsof ze een complete HSL gaan aanleggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef ReisT het volgende:
[..]
FF googelen brengt mij bij de Zusammenstellung der Netzfahrplan-Baukorridore 2013 waarin staat dat er in de zomer ruim 2 maanden lang maar één spoor beschikbaar is tussen Dinslaken en Oberhausen. Vanwege spoorvernieuwing dus.
Stadler zelf houdt het op 600 kW in de factsheet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef dennistd het volgende:
Dat van die minder zitplaatsen is wel vreemd, maar het vermogen kan ik me wel voorstellen: de stellen in het noorden zijn immers toch ook teruggebracht in toerental/vermogen?
Zie http://www.stadlerrail.co(...)enblatt_EMU_engl.pdfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
daar reis ik nooit, dus die stellen kan ik me niet meer herinneren
ah ja, een heel klein beetje beter dan in het noorden. Heb de keer dat ik in een E-GTW daar gereden heb niet veel meer gezien dan een uiteinde van een van de bakken. Daar was nog plaatsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zie http://www.stadlerrail.co(...)enblatt_EMU_engl.pdf
krijg je berichten: gekantelde vrachtwagen vernielt bovenleiding.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef TeringHenkie het volgende:
Het heeft geen ruk met treintjes te maken maar wel cool om hier te posten:
Misschien kunnen ze ze zelfs wel aan Siemens verkopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef dennistd het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ProRail de bovenleiding nog niet wil verwijderen... In dat geval ben je namelijk van draadbreuk als oorzaak van verstoringen af
je kan hem alvast invullen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef James1988 het volgende:
Klanttevredenheidsonderzoek van NS Hispeed gespot: http://www.blauw-survey.com/NSHispeed/
Helaas pas in te vullen voor reizen gemaakt op of na 1 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |