En weer een fiscale TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je bent helemaal van convectie af?
Ook de betere kwaliteit convectie? Het 'omslagpunt' van (goede) convectie naar (goede) maatpakken ligt voor mij best hoog. Dat wil zeggen, goede convectie is vaak beter dan slecht maatspul, en goed maatspul wordt meestal zo idioot duur.
Mijn onderlichaam is langer dan mijn bovenlichaam dus "van het rek" is sowieso een probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef Maharbal het volgende:
Sorry, browser liep vast dus het duurde iets langer.
LaPo:
[..]
En weer een fiscale TT![]()
Je hebt helemaal gelijk. Welke smoes kan ik gebruiken? O ja, het is nog geen 10.00 en dan werken mijn hersenen niet optimaal. Of ik bedoelde natuurlijk het natuurkundige verschijnsel van convectiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn onderlichaam is langer dan mijn bovenlichaam dus "van het rek" is sowieso een probleem
Confectie met een f, hihi.
OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Ties02 het volgende:
Zeg moest die afgestudeerde niet in de TT
Ohja die in A'dam. Ik ga altijd naar die in Den Haag die is ook groter volgens mij. En ze geven je 40% studentenkorting. Wat echt veel is als een pak van 600+euro koopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:35 schreef eriksd het volgende:
Die zit hier in de buurt. Minervaplein ofzo. Maar eens kijken dan.
Ja dat doen ze. Dat staat echt nergens -_- maar als je het weet dan kun je daar gebruik van maken. Neem eigenlijk aan dat ze dat in A'dam ook doen. Die in Den Haag doen het sowieso. En 40%!quote:
Je moet er eigenlijk 2 hebben. Een zwarte/blauwe en een camelkleurige ofzo. Iig een lichte en een donkere.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:42 schreef eriksd het volgende:
Ik heb al zo'n bazen-overjas. Moet weer kouder worden, dan kan die weer aan.
Ik moet zeggen dat ik nog steeds een suit-supply pak heb, omdat die prima zit/staat op mij. Eerste pak dat ik had eigenlijk. Ik vond het altijd zo overdreven om idioot dure pakken aan te schaffen als je net gaat studeren / net stage gaat lopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
Ik bezuinig eigenlijk niet op pakken -daar zie je altijd wel meteen kwaliteit naar prijs- maar zulke acties zijn wel oke eigenlijk. Kan ook nog wel schoenen gebruiken.
Koop een mooie Boss overjas. Die zijn niet heeeeel duur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Maharbal het volgende:
Which reminds me, ik heb wel een bazen zomer/lente/misschien herfst jas, maar niet echt nog een winterjas. Die dingen zijn ook al zo duur
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog steeds een suit-supply pak heb, omdat die prima zit/staat op mij. Eerste pak dat ik had eigenlijk. Ik vond het altijd zo overdreven om idioot dure pakken aan te schaffen als je net gaat studeren / net stage gaat lopen
Ik ben meer een Tommy man, en ¤500 voor een jas is altijd even 2x nadenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Koop een mooie Boss overjas. Die zijn niet heeeeel duur.
Oh en Erik heeft wel gelijk, eigenlijk niet bezuinigen op pakken omdat meestal zie je het gewoon of het goed is of niet
Ik heb een Tommy pak. Best mooi idd. Maar met jassen vind ik ze dan meestal weer niet zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer een Tommy man, en ¤500 voor een jas is altijd even 2x nadenken
Dat is normaal later in je studie. En het is echt een ge-wel-dig bazenboekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef Ties02 het volgende:
Oeh ik heb de nieuwe Pitlo/Reehuis Goederenrecht binnen, wat een joekel van een boek
maar...zo...duur...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is normaal later in je studie. En het is echt een ge-wel-dig bazenboek
Ik heb dan ook weer omgekeerd een Boss pakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik heb een Tommy pak. Best mooi idd. Maar met jassen vind ik ze dan meestal weer niet zobehalve voor casual jassen.
Haha het is net een Escher schilderij!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer omgekeerd een Boss pak
Ja klopt ik hou ook meer van iets klassieker lijnenspel. Daarom Eduard Pelger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer omgekeerd een Boss pak
Boss heeft ook mooie jassen, maar je moet vaak wel goed zoeken. Soms zijn die dingen mij een tikkeltje te metroman (alsof je een te strakke vrouwenjas aan hebt).
Zal daar ook eens een kijkje nemen. Kijken of ze m'n studentenkaart van 2011 accepterenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja klopt ik hou ook meer van iets klassieker lijnenspel. Daarom Eduard Pelger.
Iets van niet geschoten altijd mis ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal daar ook eens een kijkje nemen. Kijken of ze m'n studentenkaart van 2011 accepteren
Overhemden moet ik ook weer inderdaad. Dubbele manchet en dan van die zachte stof. Lekker man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal daar ook eens een kijkje nemen. Kijken of ze m'n studentenkaart van 2011 accepteren
Ik wil ook nieuwe schoenen, nieuwe overhemden. God, ik ben soms zo'n wijf
Dubbele manchet is altijd beter idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overhemden moet ik ook weer inderdaad. Dubbele manchet en dan van die zachte stof. Lekker man.
Ik draag eigenlijk nooit dubbele manchet. Is soms TE formeel, meer iets voor bij een smoking.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Dubbele manchet is altijd beter idd.
Bij een pak is het ook mooi vind ik. En het heeft gewoon net wat meer. En een extra kans om je outfit verder te personaliseren met manchetknopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit dubbele manchet. Is soms TE formeel, meer iets voor bij een smoking.
Mooi is het wel.
Mooi is het zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Bij een pak is het ook mooi vind ik. En het heeft gewoon net wat meer. En een extra kans om je outfit verder te personaliseren met manchetknopen.
Eaton heeft wel aardig wat dubbele manchet toch? Heb zelf ook wel Eaton shirts ( met dubbele en enkele manchet), zijn wel echt fijne dingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi is het zeker.
Ik kom bijna altijd uit op gewone enkele manchet eigenlijk, maar dat kan ook best liggen aan de lijn waar ik meestal naar kijk.
*Maharbal is fan van Eaton/John Miller/Tommy*
Ongetwijfeld. Ik winkel alleen soms te vluchtig en gris mee wat ik leuk vindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Eaton heeft wel aardig wat dubbele manchet toch? Heb zelf ook wel Eaton shirts ( met dubbele en enkele manchet), zijn wel echt fijne dingen.
Ik weiger gewoon om erbij te gaan lopen als 95% van pakdragend Nederland. Het is echt verschrikkelijk wat je vaak voorbij ziet komen. Een beetje verzorging is dan nooit weg, helemaal niet als je 5 dagen per week in een pak rondloopt.quote:
Ooh vandaar. Nee je moet de tijd nemen. Dan lukt het welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik winkel alleen soms te vluchtig en gris mee wat ik leuk vind
Nee wij hebben gewoon een verfijnde smaak!quote:
Weet niet hoor, maar casual friday is wel verplicht ongeveer hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om erbij te gaan lopen als 95% van pakdragend Nederland. Het is echt verschrikkelijk wat je vaak voorbij ziet komen. Een beetje verzorging is dan nooit weg, helemaal niet als je 5 dagen per week in een pak rondloopt.
O, ja ik doelde niet op casual friday. Ik doelde meer op slecht zittende en ogende pakken etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar casual friday is wel verplicht ongeveer hierDan loop ik er altijd bij alsof ik elk moment naar de kroeg kan gaan.
Haalde mijn shirts bij de Society Shop maar te duur. Doe nu Suitsupply en Profuomo ofzo. En dan die lekkere zachte variant.
Beetje verzorgd erbij lopen hoort er gewoon bij vind ik.
Ik luister dan ook graag naar Phil Collins.quote:
Arrow maakt echt topspul. Maarrr het is niet strak en getailleerd, meer klassiek.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dat ze ook Arrow hebben bij Pelger. Die wil ik ook nog wel eens dragen. Met cutaway boordje uiteraard.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:37 schreef H-D het volgende:
[..]
Arrow maakt echt topspul. Maarrr het is niet strak en getailleerd, meer klassiek.![]()
Society heeft ook wel goeie overhemden inderdaad^^
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik luister dan ook graag naar Phil Collins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |