ja is gister gebeurdquote:
No Shit Sherlock. Je kiest voor jezelf. Niet wat een ander vindtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een belangrijke reden waarom mensen niet weten te kiezen: punt A spreekt ze aan omdat het in hun voordeel is maar punt B niet omdat dat in hun nadeel is
Ah, daar is het eerste lid van de overgrote meerderheid. Wel eerlijk van je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
No Shit Sherlock. Je kiest voor jezelf. Niet wat een ander vindt
Waarom zou ik daar niet eerlijk over zijn? Het is menselijk om voor jezelf te kiezen. Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, daar is het eerste lid van de overgrote meerderheid. Wel eerlijk van je.
ik weet niet waarom ik dit nog doe maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vooroordelen zijn leuk toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik dit nog doe maar:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.
Zo is dat, gewoon nul rekening houden met een ander, eigenbelang eerst!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet eerlijk over zijn? Het is menselijk om voor jezelf te kiezen. Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.
Nou, zelfs dat niet eens 100%. Ik stem VVD, ook al word ik er persoonlijk niet eens zoveel beter van, het gaat om een visie, een kijk op het leven. Als ik 50 euro per maand minder heb te besteden, maar de economie wordt sterker en uitvreters krijgen minder dan vind ik dat prima. Ik lig niet wakker van die paar % als het voor Nederland beter is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup! Zo werkt de natuur in zijn geheel, maar dat vergeet Groen Links.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is dat, gewoon nul rekening houden met een ander, eigenbelang eerst!
Ik heb nooit weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die kantoorslavenmentaliteit als hippe moderne zelfstandige?
Van mij mag de HRA weg, die renteaftrek boeit me niet. De markt zit op slot, huizen waren al achterlijk te duur en mensen rekenen zichzelf (te) rijk. Maar om het toch eigenbelang te maken: het scheelt me misschien iets geld, maar uiteindelijk wil ik ook doorstromen naar een ander huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup! Zo werkt de natuur in zijn geheel, maar dat vergeet Groen Links.
ik zou niet weten wat ik dan moet stemmen want ik weet eigenlijk niet wat goed voor mezelf zou zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik puur uit eigenbelang zou stemmen zou ik trouwens ook in een enorme politiek spagaat komen te zitten.
de vraag is natuurlijk of altruïsme wel bestaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.
Doen ze alleen om zich voort te plantenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.
Ik moet nog zien waar ik op ga kiezen. Maar dat laat ik niet afhangen van een smoelwerk op tv, dat vind ik eigenlijk veel triester. "Ze lacht zo lief, mijn stem heeft ze". WTF manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is er geen 1 partij die voor mij precies goed is. Nooit geweest, gaat altijd om een idiologie, en die van mij is nou eenmaal rechts. Dat ik soms ook niet ongeschonden uit de strijd kom, boeiend.
Eigenlijk ben ik heel sociaal.
Bestaat wel degelijk, het stelt wetenschappers ook al eeuwen voor enorme dilemma'squote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of altruïsme wel bestaat
Oh nee, dat zeker niet, dat is echt Amerikaans geneuzel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog zien waar ik op ga kiezen. Maar dat laat ik niet afhangen van een smoelwerk op tv, dat vind ik eigenlijk veel triester. "Ze lacht zo lief, mijn stem heeft ze". WTF man
Ik doe er al aan, ik betaal belasting.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bestaat wel degelijk, het stelt wetenschappers ook al eeuwen voor enorme dilemma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |