SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er geen extra doekje in gedaan... moest dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:48 schreef Tinuviel het volgende:
PE het probleem van een ondergespuugde rug heb ik hier ook regelmatig.
Marjo, die foto's van jou
bunny met je mini. Had jij ook een doekje erin gedaan ter ondersteuning van haar hoofdje? Ziet er netjes uit.
Ik heb nu een truc hoe ik mijn uk in een drager krijg. Dat doe ik dan op de bank. Maar moet gauw ook weer eens mijn kennis van rugknopen opfrissen en kijken hoe ik dat handig kan doen met hem.
Ja, we lopen hier allemaal krom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef Miertje_ het volgende:
Aaaw wat schattig ik ben 18 weken zwanger en ik wil ook een draagdoek aanschaffen maar ik vraag me af of het geen pijn gaat doen aan je rug?
Ik volgde gewoon de handleidingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef Tinuviel het volgende:
Bunny omslaan kan net zo goed. Zoals jij ook zegt ondersteund dat haar nek ook. Ik kon het alleen niet goed zien, daarom de vraag. Je bent dus al echt een goede knoper
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schelequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja, we lopen hier allemaal krom.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Miertje_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schele
Ga mierenneuken andersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Miertje_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schele
wel makkelijk kruislings knopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef WupWup het volgende:
Strabismus is een serieuze aandoening
Ah mooi om te horen dat het dus gewoon kan! en uiteraard goed knopen natuurlijk! hopelijk is deze fase snel overquote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ze mogen zolang ze zelf willen in de doek.
Iig als je ergonomisch goed knoopt natuurlijk met de juiste dragers.
En in slaap krijgen dat komt vanzelf wel of niet, en daar heeft de doek weinig invloed op.
Bij ons heeft ze wekenlang 's ochtends in de draagdoek geslapen. Daarna is ze alleen rustiger geworden en valt ze sneller in slaap in haar bedje.quote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef _Bunny_ het volgende:
Is het eigenlijk heel erg als een kindje overdag veel in de draagdoek zit?
Mijn mini is erg huilerig gisteren en vandaag, en merk dat ze in de doek lekker tot rust komt.
Gisteren geen weg mee te bezeilen en vandaag begon het ook alweer dus toen besloot ik haar maar lekker bij me te houden. Vannacht in dr bedje wel lekker en lang geslapen, maar ik ben bang dat als ze veel in de doek slaapt, ze straks zichzelf niet meer in slaap krijgt 's avonds? Of valt dat wel mee?
Die blauwe is een didymos nino idd (met die poppetjes) en de rechtse een amazonas melon volgens mij.quote:
Dan mag ik hem weer terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Tinuviel het volgende:
Ja nu weet ik dat. Gezienik een drager wilde, die manlief ook fijn vindt is het dan toch maar verder zoeken of een MT aanschaffen.
Het is vind ik de meest fijne rekbare doek die er is..quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef rebel-angel het volgende:
heeft iemand van jullie ervaring met de doeken van Je Porte Mon Bébé ?
want ik vindt deze zo mooi![]()
maar ja roze bril beinvloed nog wel eens je keuzes he
Ja, ik zat al te denken om het rugpand van de Bondolino te meten en dan daar de cm's wat dat nu te kort is bij op te tellen. Met marge uiteraard.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Pvoesss het volgende:
Eerst goed in een doek knopen en meten
Extra centimeters er bij nemen voor groei en veiligheid en klaar
Je mag de mijne lenen tot jullie hem zat zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Tinuviel het volgende:
Ja nu weet ik dat. Gezienik een drager wilde, die manlief ook fijn vindt is het dan toch maar verder zoeken of een MT aanschaffen.
Wat lief. Ik wil mijn man ook ompraten dat we hem overnemen. Ik heb al een verjaardagscadeautje gekregen met een bedrag dat ik jouw vraagprijs kan betalen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je mag de mijne lenen tot jullie hem zat zijn.
Ik heb geen vraagprijs. Ik gebruik hem niet, dus jullie mogen hem gebruiken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat lief. Ik wil mijn man ook ompraten dat we hem overnemen. Ik heb al een verjaardagscadeautje gekregen met een bedrag dat ik jouw vraagprijs kan betalen.
Mijne van lennylamb heeft alleen fleece aan de binnenkant..quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef oeke het volgende:
Ja he? Ik hou ook niet van fleece en het lijkt wel alsof ze allemaal van fleece zijn!
De keuze is zo groot en de doorloop zo snel, dat ik me pas wil gaan verdiepen als het nodig isquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef oeke het volgende:
Welke zou je kiezen Wupwup? Ik twijfel.
Grootste obstakel is hier wel het geld trouwens.
Oke, dat en dat ik ze allemaal spuuglelijk vind.
Dat is de dure.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Er is volgens mij ook een wollen die er heel gewoon uitziet.
Ja, daar had ik ook naar zitten kijken, maar dan wil ik de wollen van MaM, maar die is ook behoorlijk aan de prijs.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:40 schreef WupWup het volgende:
Je hebt trouwens ook prachtige draagponcho's Oeke, is dat niet wat voor jullie?
Welke knopen wil je maken? De eerste tijd zal je waarschijnlijk alleen de FWCC knopen. Ik (1.55m, 50 kg, mt 34-36) kan deze knoop met een maat 4 (ca. 3,60 m) nog goed maken (ik heb dan aan beide kanten nog 20cm stof over). Met een maat 5 (ca. 4,20 m) heb ik meer speling en zou ik ook andere knopen kunnen maken (bijna alle denk ik wel). Voor rugdragen zou je ook aan de 4 genoeg hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil mijn baby straks ook gaan dragen en wil starten met een geweven doek, bijvoorbeeld een Hoppediz. Ik ben klein, 1.63m bij plm 50kg. Confectiemaat 34-36.
Welke lengtemaat zouden jullie me adviseren?
gister meegenomen en bij vriend even omgehangen. Hij vond het wel praktisch. Kindje werd gevoed, dus ik heb demonstratie gedaan met knuffelkipquote:Op maandag 24 september 2012 08:05 schreef Tinuviel het volgende:
Davinia heeft zij de rs al gebruit en bevalt die? Of hadden jullie de rs gisteren pas meegenomen?
Jij moet gewoon eens gaan oefenen op andere rugknopen zoals bwcc en double hammockquote:Op maandag 24 september 2012 10:26 schreef bitterend het volgende:
Ik ben echt fan van maat 4! ik word een beetje geiritteerd door de overschot aan stof van de maat 6..
Maar ik hoef alleen een rucksack te knopenze is toch veel te zwaar voor een fwcc
quote:
In 1 heule lange doekquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Asyniur het volgende:
free, had je ze daar samen in 1 doek of in 2 doeken?
Daar zat ik ook al over te twijfelenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh de Hoppediz Chicago.... WANT!
[ afbeelding ]
Kijken of we groepskorting kunnen krijgen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over te twijfelen
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijken of we groepskorting kunnen krijgen?
*kwijl*quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ben ik heel erg weg van de Girasol Blue Berry, maar geen idee wanneer die leverbaar is en in de buurt bestellen is ook wel handig.
[ afbeelding ]
Lady, dat had ik eerst ook. Mijn eerste doek was ook een zwart/grijs/bruine Girasol (#35 zo uit m'n hoofd) omdat ik ook een zwart-type ben. Maar gaanderweg ben ik toch meer kleur gaan dragen en zag dat dat eigenlijk ook wel mooi stond.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een beetje moeite met al die veelkleurige dragers.... voor een baby wel leuk, maar ik ben zelf niet zo heel erg van de kleurtjes![]()
Ok en nu hou ik op dit topic direct vol te spammen
Ja he? Ik heb die hele doekenmarkt niet in de gaten gehouden, maar hier heb ik toch wel spijt van. En hij voelt ook zo lekker.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef WupWup het volgende:
OschaZo'n spijt dat ik er geen besteld heb toen ze net uitkwamen. Nu is er bijna niet meer aan te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Dankdit is ook heel erg muppet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gerbera
Ik ben echt een te grote kneus voor draagdoekenik krijg dr er niet lekker in op de 1 of andere manier. Daardoor kan ik haar niet heel lang dragen, dus echt stukken lopen met doek (naar de ah bv) werkt dus niet echt. Beetje jammer... Moet eigenlijk meer oefenen, mja komt er ook niet echt van.
Mn bondolino vind ik wel heel fijn! Die ligt nu in mn auto, als ik even,gauw boodschappen doe zit ze er zo in, ideaal
dat laatste zal het ook wel worden als we gaan wandelen. Maar voor in huis.... Midas heeft 6 weken op mijn schoot geslapen overdag maar dat gaat straks niet lukken met 2 en een dreumes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef bitterend het volgende:
Als de doek lang genoeg is ja..ik zag dat er doeken waren die 6 meter lang zijn!
lijkt me dat je dubble kon dragen! maar correct me if i'm wrong hoor
of je zet Midasje in de beco en jut en jul in de Donkey
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Hier éxact zo! Ik ben een knoopkneus
We moeten snel weer een draag meet regelen dan maar!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat laatste zal het ook wel worden als we gaan wandelen. Maar voor in huis.... Midas heeft 6 weken op mijn schoot geslapen overdag maar dat gaat straks niet lukken met 2 en een dreumes.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat laatste zal het ook wel worden als we gaan wandelen. Maar voor in huis.... Midas heeft 6 weken op mijn schoot geslapen overdag maar dat gaat straks niet lukken met 2 en een dreumes.
Jawel dat moet dan wel lukkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef bellelena het volgende:
Ah kijk, maat 6!
Mrien, ik zit momenteel wat steviger in mijn vel, dus dan zal maat 6 wel goed komen toch?
Zie je jezelf al gaan Kyara? Ik dus totaal niet. Alleen om dat onder de knie te krijgen alleen al... waar haal ik ooit de tijd vandaan? Ben benieuwd hoor, tegen die tijd (weekje of 23?) graag foto's!quote:
mjah, ik kan nog net een fwcc (als de lettervolgorde klopt, misschien zeg ik wel iets heel raarsquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zie je jezelf al gaan Kyara? Ik dus totaal niet. Alleen om dat onder de knie te krijgen alleen al... waar haal ik ooit de tijd vandaan? Ben benieuwd hoor, tegen die tijd (weekje of 23?) graag foto's!
Och wat jammer, hij stond jullie zo goed! Maar een wompat is ook heel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:04 schreef loeszie het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een Ellevill Paisley Grashopper maat 6? Ik ben aan het sparen voor een wompat dus er moet een doek weg. Met pijn in mijn hart *huil*
Meer info via PM of kijken even aan de 'overkant'.
Ooh, wat een leukerd!quote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo blij! Ik heb de boba tweet besteld waar ik al tijden naar aan het kijken was.![]()
[ afbeelding ]
Laatst in Antwerpen kregen we zo'n drager te leen bij het aquarium en dat beviel zo goed. M'n draagdoek bewaar ik dan voor een eventueel volgend kindje.
Kyara, wat schattig als dat tweelingdragen lukt.Maar lijkt me wel lastig om onder de knie te krijgen.
Dat had ik dus goed ingeschat. De ondersteuning was echt waardeloos.quote:Op zondag 30 september 2012 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Babybjorn zou verboden moeten worden en alle andere niet geschikte dragers ook imho![]()
De boba tweet is leuk!
Ja ik vind hem ook prachtig. Maar ja een wompat is ook iets van 135 euro..Maar ik denk dat ik de doek kan houden want ik heb gisteren onze bugaboo en de beco verkochtquote:Op zondag 30 september 2012 08:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Och wat jammer, hij stond jullie zo goed! Maar een wompat is ook heel leuk.
Ik wil ook weer meeten. Voor mij zou zaterdag, zondag of dinsdag eventueel kunnen.
Ik zie ook veel moeders in mijn omgeving ermee. Iemand van mijn zwangerschapsgym overwoog om er een aan te schaffen, maar haar kind had in stuit gelegen. Toen heb ik er wel wat van gezegd en erop gewezen dat er ook ergonomische dragers zijn. Nou maar hopen dat ze die ook weet te vinden...quote:Op zondag 30 september 2012 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat had ik dus goed ingeschat. De ondersteuning was echt waardeloos.'t Is dat ik al wat ervaring had met een draagdoek, maar ik kan me zo voorstellen dat er ouders zijn die dat dan gewoon maar kopen. Ik zag ze ook te koop bij prenatal.
ook foto van Mattis in de drager posten he!quote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef Soempie het volgende:
Ja, je sjouwt nu al heel wat meer mee, natuurlijk.De beco is dus net zoiets? Ik heb ook nog iets van babybjorn gezien en geprobeerd, maar daarbij hingen z'n beentjes zo gek naar beneden. Dus liep ik alsnog met m'n handen onder z'n knieholtes.
Tuurlijk, geen probleemquote:Op zondag 30 september 2012 13:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie ook veel moeders in mijn omgeving ermee. Iemand van mijn zwangerschapsgym overwoog om er een aan te schaffen, maar haar kind had in stuit gelegen. Toen heb ik er wel wat van gezegd en erop gewezen dat er ook ergonomische dragers zijn. Nou maar hopen dat ze die ook weet te vinden...
Soemp, wat een leuke!! Die staat ook hoog op mijn lijstje qua uiterlijk iig.
Kyara, als jij je beco dalijk misschien even niet gebruikt, zou ik m dan misschien eens mogen lenen?
Loeszie
Is denk ik best wel een goed idee. En die kan ook in de OP opnemen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Pvoesss het volgende:
Zal ik een lijst maken met geschikte dragers?
quote:Op zondag 30 september 2012 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ergonomische dragers
Beco
Boba
Bondolino
Ergo
Emeibaby
Girasol mysol
Liliputi
Manduca
Marsupi
Patapum
Rose and Rebellion
Scootababy heupdrager
Storchenwiege carrier
Tula
Wompat
Yamo
En nu nog even denken of ik er nog meer weet
Hmpf, ijdele hoop dusquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Dat valt nog best vies tegen![]()
Er zijn veel merkloze babybjorn/ chicco look a likes.
Dit vond ik dus echt opvallend. Bij de grote ketens kon ik niks krijgen aan draagdoeken en goede dragers zijn er vaak ook niet te koop.quote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef Pvoesss het volgende:
En dan is er helaas nog het feit dat de verkeerde dragers wel overal te koop zijn en de betere dragers gewoon niet
Ah, hier waren bij de prenatal helemaal geen draagdoeken te krijgen. Wel dragers en zo'n Lodger Shelter.quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef Pvoesss het volgende:
Wel rekbare draagdoeken bij de prenatal die heel geschikt zijn voor kleintjes, enige nadeel is dan weer de gebruiksaanwijzing die niet klopt en verkeerde draagmanieren promoot
Ja dat te los zou sowieso kunnen.. Deed hem even snel om toen ik van terras opstond.. Zal binnenkort eens even een foto ervan maken! Vind de doek toch altijd fijner, kan ik veel langer mee dragen en veel comfortabeler. Kom alleen met rugdragen niet veel verder dan een rucksack de rest is lastig, zelfs met de fantastische duidelijke filmpjes die ik hier gevonden hebquote:Op zondag 30 september 2012 14:40 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit hij te los of niet helemaal juist, of de verhoudingen van de meitai kloppen niet helemaal meer met het lichaam waardoor er de mogelijkheid is tot hangen (en dus eigenlijk te klein.)Een foto zou al heel erg veel duidelijk kunnen maken heb je die ?
vraag het me anders over een maandje of zo nog even. Ik ga dat geheid vergeten namelijk.... (iets met zwangerschapsdementie x 2quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof! Geef maar een gil te zijner tijd.
I willquote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
vraag het me anders over een maandje of zo nog even. Ik ga dat geheid vergeten namelijk.... (iets met zwangerschapsdementie x 2)
whaha lijkt wel op die van mij. Kleine man van mij trekt mijn haar uit mijn hoofd. Hier werkt Tut en zijn knuffel nu het beste.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef NotTheSame het volgende:
Ja dat was ik vergeten te zeggen, speeltje is geen succes. Zacht speelgoed geeft ze zowiezo al niks om en plastic speelgoed daar slaat ze me mee op m'n hoofd.
lol draak!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef NotTheSame het volgende:
Ja dat was ik vergeten te zeggen, speeltje is geen succes. Zacht speelgoed geeft ze zowiezo al niks om en plastic speelgoed daar slaat ze me mee op m'n hoofd.
Draagjas / ponchoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Foto heb ik op mijn fb gezet. Maar ik vraag me nu iets af, hoe ga ik dragen in de winter? Dan moet ik een dikke jas aan natuurlijk?!?
Wat leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Draagjas / poncho
Mijn moeder heeft vandaag Faye in de doek gehad! De kinderwagen vindt Faye niet leuk, dus oma wilde wel een doek proberen. Ik vind het zo leuk
Ik slinger haar met de superman-toss op m'n rug, en dan probeer ik de doek aan te spannen langs m'n nek. Maar daar krijg ik eigenlijk al de kans niet voor omdat ze dan begint te spartelen en te draaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Pvoesss het volgende:
NTS hoe begin je met rugdragen, hoe gooi je haar op je rug.
En waar laat jij je handen zeg maar tijdens het knopen?
je kan haar ook in de hoek van de bank zetten, met de doek al om haar rug. Dan voor haar, tegen haar aan,gaan zitten. doek strak trekken. dan trek je haar strak tegen je aan. Voorover buigen en opstaan. Hou met de ene hand de doek strak en hups haar met je andere hand hoger op je rug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik slinger haar met de superman-toss op m'n rug, en dan probeer ik de doek aan te spannen langs m'n nek. Maar daar krijg ik eigenlijk al de kans niet voor omdat ze dan begint te spartelen en te draaien.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb een RS besteldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef NotTheSame het volgende:
Waauw Soempie mooie Boba zeg!
Ik heb vandaag niet meer geoefend met rugdragen, misschien zometeen nog even proberen ofzo.
Maar ik heb toch maar een 'winterdoek' besteld... De Girasol Chi Chi Red 6.
En dan wil ik voor m'n verjaardag de Blue Berry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het instructiefilmpje hadden ze het er over dat je kindje voor het rugdragen 10 kg of meer moet wegen, geloof ik. Ik heb geen idee hoe zwaar M. nu is, dus rugdragen doen we nog maar even niet. En ik vind het ook veel te leuk om hem op m'n buik te hebben, dan kan ik een beetje met hem kletsen en kusjes geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto Soemp! draag je hem altijd voor of ook op je rug?
Foto's staan hier. Hij zat er alleen verkeerd in maar goed. Rugdragen vond ik wel fijn maar in het begin ook wel eng want je hebt er minder zicht op. En ik moest mijn haren opsteken anders was hij haren aan het happen (en er aan trekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Soempie het volgende:
Heb je een foto van Midas in de beco? En hoe beviel het rugdragen?
Ik wilde je post vindikleuken maar kon het knopje nergens vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij draag jij er sowieso altijd 2 momenteel
Ik heb al een nieuwe doek gekocht voor een tweedequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha verslavend he..
Ik heb voor als er hier een 3e komt ook al wel duidelijk welke doeken ik nog wil
Is meer dan goed te doen! Zou dan wel voor een stevige knoop zorgen (double hammock of secure high back Carry) dat het gewicht goed verdeeld is omdat je niet meegegroeid bent met het gewichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef -Spring het volgende:
Ook op je rug? Zou dat met een geweven doek nog te doen zijn nu? Ze weegt nu rond de 15 kilo schat ik.
Hoe cool! Toen ik in Berlijn was kende ik het dragen nog niet (was in 2007/2008, pre kind dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef mariyette het volgende:
Vanuit draagwalhalla Berlijn (nog geen bb gezien wel veel dragers) toch ff een post hier... Ik heb toch weer een doek bij gekocht! We gingen kijken bij Girasol en ik had me voor genomen hooguit een tas te kopen... Maar hij was zo mooi en knoopte zo fijn!! Girasol Saltillo 4.6
[ afbeelding ]
Girasol winkel was grappig, echt zo niet ingesteld op klanten meer een magazijn. We hebben ze onze wompat laten zien, hadden ze nog nooit gezien! Hoewel er stapels doeken klaar lagen voor wearababy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |