Dat kan volgens mij niet. Je kunt als je een nieuw paspoort haalt wel een extra dikke halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:05 schreef ozzietukker het volgende:
Bestaat er trouwens de mogelijkheid om pagina;s in je paspoort erbij te krijgen, of zijn de kosten zo hoog dat je beter een nieuw kunt kopen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Je kunt als je een nieuw paspoort haalt wel een extra dikke halen.
Voor extra pagina's zou je paspoort uit elkaar gehaald mogen worden. En als de douane ziet dat jouw paspoort niet origineel is heb je een behoorlijk probleem!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:05 schreef ozzietukker het volgende:
Ik dacht trouwens dat het te regelen moest zijn, extra pagina;s in een paspoort erbij... anders heb ik echt een probleem.. Ik vind het zonde nu al een nieuwe te kopen, hij is nog 2 jaar geldig
Je kunt een zgn. zakenpaspoort aanvragen (= dubbel aantal pagina's). Deze is speciaal voor mensen die veel reizen en veel stempeltjes krijgen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:05 schreef ozzietukker het volgende:
[..]En kan ik dat dan gewoon van te voren aangeven dan? Van de 34 pagina's die ik nu heb zijn mij te weinig.... doet u er maar een paar meer
(Het zou trouwens helpen als Thailand het stempelsysteem zou afschaffen
)
Ik dacht trouwens dat het te regelen moest zijn, extra pagina;s in een paspoort erbij... anders heb ik echt een probleem.. Ik vind het zonde nu al een nieuwe te kopen, hij is nog 2 jaar geldig
Je paspoortnummer begint dan ook met een Z...heel vreemd om voor 't eerst te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:19 schreef latoetatoe het volgende:
[..]
Je kunt een zgn. zakenpaspoort aanvragen (= dubbel aantal pagina's). Deze is speciaal voor mensen die veel reizen en veel stempeltjes krijgen...
Als je naar Cambodia gaat krijg je een stickervisum in je pp en die beslaat een hele pagina...daarnaast ook nog entry en exit stamps...zou toch maar nieuwe pagina's halen of een compleet nieuw pp.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:05 schreef ozzietukker het volgende:En ik maar zoeken waar romenie ligt.. ik ken wel roemenië....
Binnenkort (mei) komen in mijn paspoort naast de 'gewone' Thaise stempels ook nog Macau, en China bij
Bestaat er trouwens de mogelijkheid om pagina;s in je paspoort erbij te krijgen, of zijn de kosten zo hoog dat je beter een nieuw kunt kopen? Ik heb nu nl nog 2 pagina;s helemaal vrij, maar in mei worden dat dus sowieso 1 minder en zijn er nog 3 helemaal lege vlakken open... en ik moet in september naast Thailand naar Cambodja dus dat kost mij sowieso ook weer 1 pagina... dan heb ik nog 1 a 2 pagia;s over.... das niet bijster veel
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je naar Cambodia gaat krijg je een stickervisum in je pp en die beslaat een hele pagina...daarnaast ook nog entry en exit stamps...zou toch maar nieuwe pagina's halen of een compleet nieuw pp.
Ach, de immigration officer uit Loas stempelde gewoon waar mijn kroost haar plaats zou moeten vinden. Ik heb nu dus twee kinderen in mijn paspoort staan: Lao PDR Immigration Vientiane Airport en Lao PDR Houaixay Immigration.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:49 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ja ik weet dat je er zo'n stickerinlegvisum krijgt. (daar er nu al een inzit) maar, goed vindt het zo mooi al die stempels, vooral als de douaniers moeten zoeken waar de inreisstempel zit..
Op de pagina na je foto is ook nog een lege pagina
Wij zaten bij elkaar in het vliegtuig???quote:Op maandag 14 maart 2005 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk een stempel (goed van de zomer al) :
[afbeelding]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |