SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we een stukje geschiedenis schrijven in dit topic!
Wie is er in?
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Speel je zeker ook weleens met en tegen snowblackmoth en recycled goods ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Physics het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld echt belachelijk veel games gespeeld met Ezreal op dominion, tot iets van 2.2k Dom ELO (wederom), dus die champ kan ik ook perfect counteren!
Nee, nee, dat kan echt niet, sorry.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik stem ervoor dat ze beiden een keertje opgroeien, mag dat ook?
Eh zou kunnen, ik let niet zo op namen. Ik weet wel dat ik af en toe tegen pro players moet spelen. Dacht dat ik ergens nog een screenshot had liggen waar ik legendary heb met 19-2-X tegen fnatic xPeke. Kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Speel je zeker ook weleens met en tegen snowblackmoth en recycled goods ?
zijn ook top elo dominion, ik ben zelf iets van 1.7k dominion atm (main maokai en gragas) speel het ook niet zo vaak verder.
gaat heen man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef Jajong het volgende:
.
Easy win, aangezien BG alleen maar Taric kan spelen en gecarried moet worden door 2.2k ELO mensen
Vind ik niet, het is een van de betere markers in hoe goed iemand kan lanen. Geen jungler, geen afleiding, gewoon 1op1, is best veelzeggend imo (tenzij je elkaar gaat counterpicken enzo maar goed).quote:
Wachten op het nieuwe seizoen of beter worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:45 schreef Shockiee het volgende:
Hey jongens, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer uit de elo hell kom, wat ik ook doe..
Leuk spel man.,
Ja, wel gewonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Cornelis83 het volgende:
Potje uiteindelijk nog gewonnen? Of hebben ze jullie nexus toch nog stuk kunnen krijgen.
Ik hoor echt niet thuis in de 900-1000 elo.. ik krijg gewoon elke game leavers.. soms win ik er door en soms verlies ik.. slaat nergens op, anyway duo-quers kunnen mij een pm sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Wachten op het nieuwe seizoen of beter worden.
Gewoon beter worden jongequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:45 schreef Shockiee het volgende:
Hey jongens, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer uit de elo hell kom, wat ik ook doe..
Leuk spel man.,
Hoe moet ik beter worden, als er 1 afk gaat en de rest allemaal domme dingen doet tijdens teamfights? Hoe wil je dat carryen... echt waar onmogelijk.. ik heb 1 op champion nodig die 5v1 aankan ofzo.. iemand suggesties?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gewoon beter worden jongeen jezelf leren carryen. Op dat niveau kan je zelfs 4v5 winnen. Ga gewoon dingen als Tryndamere en Ezreal spelen.
Ga bij jezelf te rade, ben je ooit kritisch over je eigen spel? Maak je weleens fouten, en probeer je die dan ook te verbeteren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik beter worden, als er 1 afk gaat en de rest allemaal domme dingen doet tijdens teamfights? Hoe wil je dat carryen... echt waar onmogelijk.. ik heb 1 op champion nodig die 5v1 aankan ofzo.. iemand suggesties?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Al die noobs hier
Gepost door de beste Swain player op dit moment.
Ik carry de game met Swain. De rest is gewoon als lok aas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij is dat geen ruk aan omdat iedereen hier in skill verschilt, maar goed
Ja man, dat wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef dustbrain het volgende:
Jungle malphite kan ook goed carryen. Na al die teamfight wins voelt je team zich goed waardoor ze het één keer wagen zonder jou in teamfight te gaan. Dan zeg je ff "OMG DON'T 4V5 NOOBS!!!!!!" waardoor ze achter je kont aan huppelen tot dat game gefinisht is.
Nou, ik krijg er wel de kots van als ik gezoned word, geen ganks krijgt en dat de jungler dan ook nog mijn lane gaat clearen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Shockiee het volgende:
Je hebt ook van die mensen:
DONT FARM MY LANE.. OMG I GO AFK FUCK YOU!
Ik heb het meer over dat als de teamfights bezig zin (tussen 25set en 30 minuut en je cleart ff de top wave en dat ze daarna trippen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er wel de kots van als ik gezoned word, geen ganks krijgt en dat de jungler dan ook nog mijn lane gaat clearen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |