ty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn er, ik ben geen datingsite pro, hier zitten mensen met meer ervaring Datingsite-ervaringen #234: Waar we uit de Friend-zone moeten blijven!
Paiq is wel een bekende, alleen ik vond het een faal systeem.
Om te spuiten en te boren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig pilletjes voor
Leuk boek ook!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind facade en gimmick mooie woorden
Gelezenquote:
Ik zat nog ergens op de middelbare toen ik het las he, toen was dat nog awesome!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:
Gelezen
Joost Zwagerman ja. Volgens mij vond ik het niet al te veel aan. Net iets te plat of zo
Zeker waar. Toen kwam ik er achter wat een peepshow wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zat nog ergens op de middelbare toen ik het las he, toen was dat nog awesome!
HOORDE IK DAAR MIJN NAAM?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Raar dat Drommel zich nog niet in dit topic heeft gemeld.
Hey spytoolhoerquote:
Was ook maar een garpje heur, Groningerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spytoolde niet eens
Doe ik nog zelden
Ik niet. Ik voel mn eigen kut en weiger om uit bed te komen vandaagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen tegenwoordig een leven ofzo
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik voel mn eigen kut en weiger om uit bed te komen vandaag![]()
En die pleurisziggo werkt ook niet mee. Zo kan ik mn mail niet veranderen![]()
Ik wil mn mail eigenlijk helemaal niet veranderen ook
Daar ga ik wel van uit ja maar ondertussen wordt even alles om zeep geholpen. En waarom? Omdat een griet zo fucking onzeker is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |