Ach ik ben wel wat gewend na Dqod hoor.quote:
Wat een oude televisie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[img]http://i.ytimg.com/vi/YvX78Hxp3v8/hqdefault.jpg]afbeelding[/url] ]
Zolang het je niet inspireert om levende vissen in je poenie te stoppen heb je mijn toestemming.quote:
Ik had ooit eens gezien dat ze dat bij elkaar in de anus deden.. Vervolgens werden die beesten er met grof geweld weer uitgeslingerd.. Arme diertjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Zolang het je niet inspireert om levende vissen in je poenie te stoppen heb je mijn toestemming.
Je herkent haar he!quote:
Ja, daar sprongen de tranen bij mij ook al in de ogen vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
Deze uitzending heeft de kijkwijzerclassificatie 16+ en is te zien tussen 22:00 - 06:00 uur.
whut?? kan je dat niet overdag kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
Deze uitzending heeft de kijkwijzerclassificatie 16+ en is te zien tussen 22:00 - 06:00 uur.
* tik tik tikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef YOLO het volgende:
looooooooooooooooool 5:00 neeeeeeeeeeeeeeeeee
Ok ik zal je mijn adres even dm'en :$quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
I'm gonna write what I want you to do to me in a letter.
Ik kan verklappen dat er een goede pantat in het spel is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks over voor je ex dorpsgenoot.
het is frietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan verklappen dat er een goede pantat in het spel is.
Bobzuurr, spreek je eigenlijk Maleis?quote:
wat is er mis met kont?quote:
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bobzuurr, spreek je eigenlijk Maleis?
Ah, zonde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neeik ken wel wat woordjes maar spreek verder niks
Oh een /b/ kloon dus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef YOLO het volgende:
[..]
Een plaats op het internet waar wereldvreemde autisten met elkaar converseren.
Mijn moeder ook niet hoor, die is hier komen wonen toen ze 4 was, dus die heeft het ook niet echt meegekregen.quote:
Oooh oke, logisch ook dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn moeder ook niet hoor, die is hier komen wonen toen ze 4 was, dus die heeft het ook niet echt meegekregen.
Mij is al 3 jaar niet meer naar een ID gevraagd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef YOLO het volgende:
Ik zie zojuist dat mijn ID al twee maanden is verlopen, ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud.
Mij laatst nog toen ik sigaretten kochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij is al 3 jaar niet meer naar een ID gevraagd.
Ze wilde een gesprekje met je aanknopen. Snap dat dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mij laatst nog toen ik sigaretten kocht.
Terwijl voor mij een 14-jarig meisje zware shag kocht die niets werd gevraagd.
Nee, ik snap sociale situaties niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze wilde een gesprekje met je aanknopen. Snap dat dan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan pak ik wel 500 Days of Summer
Dat is toch die man met die rare mindfuck-tekeningen?quote:
nee, aanrader¿quote:
das dhaliquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch die man met die rare mindfuck-tekeningen?
Ik neem je in de leer. Noem mij maar Meester Splinter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef YOLO het volgende:
[..]
Nee, ik snap sociale situaties niet.
wie is er zo met je bezig geweest dan¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |