Die vissen zenuwachtig natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij hen staat er stroomdraad omheen.
Niet meer, nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, zo belangrijk is het dus ook weer niet.
Kom stoeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik vind je best een mooie jongen :$
Moet je die eens zien als ze wat wijntjes ophebben.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vissen zenuwachtig natuurlijk.
Inclusief pittige kapsels?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je die eens zien als ze wat wijntjes ophebben.
Compleet gekkenhuis.
Ah, daar let je nog op als ie tussen je benen ligt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die kaaklijnen mijn waerde Ado.
Nou, zou zonde zijn van je dure visjes als je er een intratuin pompje in had hangen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt? Foto van een krokodilgebruiker.
[ Bericht 31% gewijzigd door Pharkus op 30-08-2012 07:40:59 ]
Touchéquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gaven de namen dat niet al weg?
Nee hoor, J hierquote:
Precies.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, zou zonde zijn van je dure visjes als je er een intratuin pompje in had hangen ja
Fascinerendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef YOLO het volgende:
Is dit echt? Foto van een krokodilgebruiker.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef YOLO het volgende:
Dat spul doet dat ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef YOLO het volgende:
Groetjes terugquote:
JB en ik hadden het er nog over dat vis nogal duur is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, zou zonde zijn van je dure visjes als je er een intratuin pompje in had hangen ja
quote:
Wacht wat :$quote:
Nou, dat was dus wel zo toen ik er kwam wonen. Ik zag een gat met water, maar wist niet eens dat er koi in zat, er stond een simpel pompje in het schuurtje en dat was het.quote:
quote:
Zin in kebab.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef YOLO het volgende:
Mja, toen dacht ik niet aan 1000 euro voor n reigermaaltje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
JB en ik hadden het er nog over dat vis nogal duur is.
Ja, lekker handig in een emmertje. Geen lucht en zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, dat was dus wel zo toen ik er kwam wonen. Ik zag een gat met water, maar wist niet eens dat er koi in zat, er stond een simpel pompje in het schuurtje en dat was het.
toen ben ik de bak gaan leeg pompen, kom ik ineens hele mooie vissen tegen. Geen fuck idee wat ik ermee moest, dus in een emmertje gedaan en de bak weer vullen.
vissen terug willen doen, dood
toen ben ik me maar eens gaan inlezen
Beetje duur ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, toen dacht ik niet aan 1000 euro voor n reigermaaltje eerlijk gezegd.
ik wist alleen dat koi een synoniem was voor duur en dus verder geen knowhowquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, lekker handig in een emmertje. Geen lucht en zo.
Je hebt inderdaad hele dure.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wist alleen dat koi een synoniem was voor duur en dus verder geen knowhow
Ik vond ze aardig 3D in transformers anders.quote:
quote:
Jaquote:
Zondag krijg je pas weer te eten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
JaIk heb nu al weer honger en om half 8 gegeten ofzo
YOLO zeg er eens wat vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zondag krijg je pas weer te eten.
Ik help je ook wel feedenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
JaIk heb nu al weer honger en om half 8 gegeten ofzo
Worst zeker?quote:
Ik bedoelde dat er hele dure bestaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, we moeten ze eens laten taxeren
nee, daar houdt ze niet van schijntquote:
ik wil een grote witte, met alleen een mooie ronde rode vlek op de kop!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er hele dure bestaan.
Solide beschrijving van mijn penis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wil een grote witte, met alleen een mooie ronde rode vlek op de kop!![]()
Oh zoiets heeft mijn pa, maar dan oranje volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wil een grote witte, met alleen een mooie ronde rode vlek op de kop!![]()
Nou, wees maar blij met die vlek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef YOLO het volgende:
[..]
Solide beschrijving van mijn penis.
zo een!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh zoiets heeft mijn pa, maar dan oranje volgens mij.
Ga naar de huisarts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef YOLO het volgende:
[..]
Solide beschrijving van mijn penis.
Heb ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
Jumi heeft natuurlijk wel een fotomodel met dikke billen op de bank zitten.
Oh wacht....
Wat een lelijke vlek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zo een!
[ afbeelding ]
dan kan ik rentenieren
picsquote:
Pics?quote:
boeit niet, die gekke Japanners leggen hier sloten met geld voor neerquote:
Mafkezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boeit niet, die gekke Japanners leggen hier sloten met geld voor neer
Gebruikte slipjes uit de automaat trekken en alles.quote:
Jij hebt ook niks over voor je ex dorpsgenoot.quote:
Hun vlag he. De rijzende zon zien ze erinquote:
Van wie zijn die pics die ik nu al heb dan?quote:
Jumi zelf denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van wie zijn die pics die ik nu al heb dan?
Oja, daar herinner ik me ook iets van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gebruikte slipjes uit de automaat trekken en alles.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hun vlag he. De rijzende zon zien ze erin
Dat had ik ook weleens met het matras van een ex wanneer ze ongesteld was en ging slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
serieus waarquote:
Ja, dat bestaat. Alsmede een automaatpak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oja, daar herinner ik me ook iets van.
IK dacht dat ie zo ontstaan was:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. Alsmede een automaatpak.
[ afbeelding ]
godverdommequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. Alsmede een automaatpak.
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren de Spuiten & Slikken aflevering over Japan gezienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK dacht dat ie zo ontstaan was:
[ afbeelding ]
Daar kunnen ze een heel seizoen over maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Spuiten & Slikken aflevering over Japan gezien.
Oja die moet ik nog steeds kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Spuiten & Slikken aflevering over Japan gezien.
Ik raad het je afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja die moet ik nog steeds kijken
Ok nu moet ik m ook kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |