Nou, dat was dus wel zo toen ik er kwam wonen. Ik zag een gat met water, maar wist niet eens dat er koi in zat, er stond een simpel pompje in het schuurtje en dat was het.quote:
quote:
Zin in kebab.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef YOLO het volgende:
Is dit echt? Foto van een krokodilgebruiker.
Mja, toen dacht ik niet aan 1000 euro voor n reigermaaltje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
JB en ik hadden het er nog over dat vis nogal duur is.
Ja, lekker handig in een emmertje. Geen lucht en zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, dat was dus wel zo toen ik er kwam wonen. Ik zag een gat met water, maar wist niet eens dat er koi in zat, er stond een simpel pompje in het schuurtje en dat was het.
toen ben ik de bak gaan leeg pompen, kom ik ineens hele mooie vissen tegen. Geen fuck idee wat ik ermee moest, dus in een emmertje gedaan en de bak weer vullen.
vissen terug willen doen, dood
toen ben ik me maar eens gaan inlezen
Beetje duur ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, toen dacht ik niet aan 1000 euro voor n reigermaaltje eerlijk gezegd.
ik wist alleen dat koi een synoniem was voor duur en dus verder geen knowhowquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, lekker handig in een emmertje. Geen lucht en zo.
Je hebt inderdaad hele dure.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wist alleen dat koi een synoniem was voor duur en dus verder geen knowhow
Ik vond ze aardig 3D in transformers anders.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |