in het juiste topic welquote:
Is echt account.twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 06-08-2012 om 14:05:20SHIT IS GRIMMIG IN DE BINNENSTAD BLIKKEN ZO VAN WIE WIL ER WAT reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
Is echt account.twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 06-08-2012 om 14:05:20SHIT IS GRIMMIG IN DE BINNENSTAD BLIKKEN ZO VAN WIE WIL ER WAT reageer retweet
Een Ier met een goed schot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
is dat een schot of een ier die mcgeady steven?
Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nos.nl
Live wedstrijden via internet streams #48
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
is dat een schot of een ier die mcgeady steven?
ja nu ben ik nogniet verquote:
Nee, maar check de link van topic anders eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken.
Kan je niet bekijken vanuit België ofzo?
Ier of Schot, ik heb geen flauw ideequote:
Niet eens dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk commentarenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Kuyt begint van brave huisvader een beetje in een naar mannetje te veranderen
Hij was altijd al zo achterbaksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Kuyt begint van brave huisvader een beetje in een naar mannetje te veranderen
Dacht ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:59:19KUTTEN WILLEN MET MIJ CHILLEN IK BEN IN DE GAME EN MIJN LUL KAN JE WINNEN reageer retweet
jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Luuk de Jong al een eigen goal gemaakt tegen Kiev?
Is vast van die mongool naast hem op de foto die twitterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dacht ik altwitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:59:19KUTTEN WILLEN MET MIJ CHILLEN IK BEN IN DE GAME EN MIJN LUL KAN JE WINNEN reageer retweet
doe die playstation eens uit mijn jong.quote:
Jaar later toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Toen speelden we iig nog Champions League. Volgens mij wonnen we dat jaar nog van Arsenal.
4minutenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang gaat de eerste helft door?
vanwege het uur verschil in turkije 15 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De rust is afgeschaft, wist je dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef mrstylo het volgende:
Kuyt pakt ook nog verkeerde plek waar hij zogenaamd geraakt werd.
Heb t ff gecheckt, seizoen later idd.quote:
Hoe kan je zo iets verwachten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef kanslooz het volgende:
ON: wat een kutwedstrijd. Had wel iets beters verwacht.
Schwalbe van Kuyt is ook rood dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
Was gewoo te hoog van de zeeuw.. Tweede geel .. Rood.. Lekker rellen
Snel anders mis je nog een mooie botbreuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo maar snel naar de wc om de koffie eruit te schijten
Ik wil echt niks van de 2e helft missen hoor
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schwalbe van Kuyt is ook rood dan.
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.quote:
Paar clubs met geld die alleen maar uitgerangeerde spelers halen. Rest van die competitie is van het niveau Top Oss.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.
Net als Rusland, als je nog echt goed bent ga je er niet spelen, dan zijn er veel leukere competities die ook goed betalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar clubs met geld die alleen maar uitgerangeerde spelers halen. Rest van die competitie is van het niveau Top Oss.
Nederland doet het best leuk in Europa.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland doet het best leuk in Europa.
Behalve dit jaar dan
Rusland is dan nog wel een competitie in de steigers. Maar als je een beetje een toekomst voor je hebt ga je gewoon niet in Turkenland voetballen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net als Rusland, als je nog echt goed bent ga je er niet spelen, dan zijn er veel leukere competities die ook goed betalen.
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland doet het best leuk in Europa.
Behalve dit jaar dan
Klinkt lekker Hollands.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
Het Oud-Hollands 'forechecking'.
Zo heb je het juist verantwoord. Alleen het niveau is net iets beter dan in NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.
Alleen de salarissen en shit liggen daar weer 10x hogerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.
Mwah, Bursa is toch flink over Twente gegaan en ook Besiktas speelt leuk mee. Trabzonspor is er ook nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen de salarissen en shit liggen daar weer 10x hoger
Twente moet zich schamen ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, Bursa is toch flink over Twente gegaan en ook Besiktas speelt leuk mee. Trabzonspor is er ook nog.
Ze zaten dichtbij uitsluiting.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moeten morgen er dik overheen gaan...
Heeft meer met coefficentie te maken, NL mag meer teams sturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.
Coefficentie heeft dan weer met prestaties in Europa te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft meer met coefficentie te maken, NL mag meer teams sturen.
Beetje matchfixing hier en daar. Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.
Vast niet maar als het fout gaat dan zal hij daar ongetwijfeld een verklaring voor hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Zal die trainer dat willen?
http://nos.nl/artikel/253134-.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.
Dat is jezus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je hem lekker vindt of omdat hij zo goed kan voetballen?![]()
Corrupt geldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
aangehouden != veroordeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/253134-.html
Jij vindt Breuer zeker ook goed?quote:
omkoopschandalen gemist ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Corrupt geld? Jij weet niet hoeveel geld er in de Turkse competitie omgaat. Een wedstrijdkaartje is daar velen malen duurder dan van ajax bijv. en elke wedstrijd zit het stadion bijna helemaal vol. Shirtverkoop spreek je ook van miljoenen originele voetbalshirtjes per jaar. Sponsorinkomsten, uitzendrechten etc.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tot-6-jaar-cel.dhtmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
aangehouden != veroordeeld.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tot-6-jaar-cel.dhtml
Toch een beetje een cultheld van Hveenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je hem lekker vindt of omdat hij zo goed kan voetballen?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De uitspraak moet nu eerst worden bekrachtigd door een hoger gerechtshof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Formaliteitje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De uitspraak moet nu eerst worden bekrachtigd door een hoger gerechtshof.
Lekker man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
Glas whisky erbij en uitgekakt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
2 stroopwafels erbij gepakt
Hoeveel spelers denk je dat er zijn die het einde niet gaan halen vanwege een schop?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
Glas whisky erbij en uitgekakt
Nee. Uiteindelijk pakken ze hem hoogstens voor het leiden van een illegale organisatie. Hij is als enige veroordeeld. Leuk, omkoping in je eentje.quote:
Ik ga voor 3 rode kaartenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel spelers denk je dat er zijn die het einde niet gaan halen vanwege een schop?
En? Is de uitslag bekend? Veroordeeld?quote:
Het terugtrekken uit de CL was ook geheel zonder reden natuurlijk. Je moet minister worden in Irak, past wel bij je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee. Uiteindelijk pakken ze hem hoogstens voor het leiden van een illegale organisatie. Hij is als enige veroordeeld. Leuk, omkoping in je eentje.
Ik dacht ook 3, nu ga ik voor 4.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 rode kaarten
En zodra Spartak gewonnen heeft dikke vechtpartijen op het veld
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hier geen rode kaart valt neem ik een maand lang een Sana UI.
in het nederlands iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef z0rz0r het volgende:
wat zouden die turken tegen die emenike schreeuwen als die daar langs de lijn ligt.
gewoon iets van klootzak of jij bent zwart.
Terugtrekken uit de CL was nog voordat ook maar iemand veroordeeld was. Als Fenerbahçe niet teruggetrokken was en dus speelden in de CL en ze waren schuldig bevonden dan kon het hele Turkse voetbal voor 5 jaar uit alle Europese competities verdwijnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het terugtrekken uit de CL was ook geheel zonder reden natuurlijk. Je moet minister worden in Irak, past wel bij je.
En nu is er iemand veroordeeld maar doe je dat weer af als onzin.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Terugtrekken uit de CL was nog voordat ook maar iemand veroordeeld was. Als Fenerbahçe niet teruggetrokken was en dus speelden in de CL en ze waren schuldig bevonden dan kon het hele Turkse voetbal voor 5 jaar uit alle Europese competities verdwijnen.
hij zit gewoon in t publiekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is al enige veroordeeld voor omkoping. In z'n eentje. En het is helemaal niet bekend van wie het bewijs komt. Oftewel in hoger beroep valt die veroordeling wel weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En nu is er iemand veroordeeld maar doe je dat weer af als onzin.
Emenike heeft ook niks gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En nu is er iemand veroordeeld maar doe je dat weer af als onzin.
Dus het is niet bekend van wie het bewijs komt maar een rechter veroordeelt hem wel? Lekker landje, dat Turkenland.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij is al enige veroordeeld voor omkoping. In z'n eentje. En het is helemaal niet bekend van wie het bewijs komt. Oftewel in hoger beroep valt die veroordeling wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Kut unibet laat me niet wedden (optie is er niet) om op een rode kaart te weddenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 rode kaarten
En zodra Spartak gewonnen heeft dikke vechtpartijen op het veld
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het is niet bekend van wie het bewijs komt maar een rechter veroordeelt hem wel? Lekker landje, dat Turkenland.Niet voor de veroordeelde. Hetzelfde is in o.a. Italië aan de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het is niet bekend van wie het bewijs komt maar een rechter veroordeelt hem wel? Lekker landje, dat Turkenland.waarom kijk jij eigenlijk als het zo'n naar "landje" is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die hebben ze nooit live. Had er van te voren niet aan gedacht helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut unibet laat me niet wedden (optie is er niet) om op een rode kaart te wedden
Hij is boos omdat Kuyt naar Fenerbahçe is gegaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
waarom kijk jij eigenlijk als het zo'n naar "landje" is?
Ik snap niks van deze zin.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet voor de veroordeelde. Hetzelfde is in o.a. Italië aan de gang.
Ik kijk gewoon voetbal. Verder is er toch niks boeiend op TV te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
hou je commentaar bij het voetbal dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze zin.
[..]
Ik kijk gewoon voetbal. Verder is er toch niks boeiend op TV te zien.
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
hou je commentaar bij het voetbal dan.
Prima land man dat Turkije, niets mis mee. Vriendelijke mensen, lekker eten, goed weer. Enige wat jammer is aan sommige NL Turken is dat ze zo anti-Nederland zijn. Maar verder meestal wel aardige mensen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede regeling als een vrouw dat heeft gedaan
De vrouwen beginnen zelfs te schelden etc. Ze beginnen erger dan de mannen te wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede regeling als een vrouw dat heeft gedaan
Is van afgelopen weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Echt irritant dat ze dit soort dingen niet meer laten zien
Vind je het gek?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De vrouwen beginnen zelfs te schelden etc. Ze beginnen erger dan de mannen te worden
Alleen een beetje triest dat ze soms na 20 wedstrijden nog vragen wie welke speler isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De vrouwen beginnen zelfs te schelden etc. Ze beginnen erger dan de mannen te worden
Ja, sinds ze dat doen zijn de incidenten echt minder geworden ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Echt irritant dat ze dit soort dingen niet meer laten zien
Turkse vrouwen he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vrouw die het veld op rent
vrouwen horen niet bij het voetbal
ja veroordeeld, lees je geen kranten ? uit de Cl gezet bv.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
En? Is de uitslag bekend? Veroordeeld?
Nogmaals Fenerbahce heeft een enorme aanhang en verdiend miljoenen via de legale manier. Turkse kranten bazelen veel, ze hebben nu al 10x een datum gegeven dat Fenerbahce uit de divisie gezet zou worden. Nooit gebeurd. Sensatie maken= geld verdienen voor zo een krant.
Jarenlange onderdrukking komt eruit, gaat nog wel erger worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Turkse vrouwen he.
Die onderscheid je wat moeilijker van hun mannelijke landgenoten.
Ac milaan was veroordeeld voor een omkoopschandaal, VEROORDEELD! Hetzelfde jaar speelden ze CL en wonnen ze die.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het terugtrekken uit de CL was ook geheel zonder reden natuurlijk. Je moet minister worden in Irak, past wel bij je.
Ik dacht ook dat het nu aan de hand was want je weet het maar nooit maar hij bleef er over doorgaan en toen bleek het afgelopen weekend te zijnquote:
Ja, net zo krom toch? Wat mij betreft gooien ze al die corrupte kutclubs per direct uit de UEFA.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ac milaan was veroordeeld voor een omkoopschandaal, VEROORDEELD! Hetzelfde jaar speelden ze CL en wonnen ze die.
?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Da.Rock het volgende:
De enige 2 Nederlanders op het veld hebben beiden geel. Over frustraties gesproken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, net zo krom toch? Wat mij betreft gooien ze al die corrupte kutclubs per direct uit de UEFA.
Ik zou gefrustreerd zijn als ik daar zou moeten voetballen idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Da.Rock het volgende:
De enige 2 Nederlanders op het veld hebben beiden geel. Over frustraties gesproken
Wat doe je dan nog in Nederland? Niet eeuwige calimero spelen aub.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Da.Rock het volgende:
Deze mannetje weetquote:
quote:
voorspelbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog in Nederland? Niet eeuwige calimero spelen aub.
En meer kans op knokpartijen iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop op een goaltje van Fenerbache want dan wordt de strijd alleen maar heter
Goaltje van Spartak, frusti Turkjes die gaan schoppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop op een goaltje van Fenerbache want dan wordt de strijd alleen maar heter
Ik hoop op een goal van Spartak en dan op gefrustreerde Turkjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Soms lijkt het wel of die nos stream opgenomen wordt met een iphone met instagram aan ofzo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
Als die Turken nou effe winnen, dan krijg je allemaal van die stuntaanbiedingen met döner zometeen.
In Nederland zijn ze meer voor Galatasery.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
Als die Turken nou effe winnen, dan krijg je allemaal van die stuntaanbiedingen met döner zometeen.
Dan kan je watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Sandersson het volgende:
Die McGeady is wel leuk spelertje. Dolde volgens mij Blind ook zo hard in die 3-0 wedstrijd twee jaar geleden tegen Ajax.
Blind dollen kan Stevie Wonder zelfsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Sandersson het volgende:
Die McGeady is wel leuk spelertje. Dolde volgens mij Blind ook zo hard in die 3-0 wedstrijd twee jaar geleden tegen Ajax.
Verder is Fenerbahce echt te slecht voor woorden. Totaal geen idee, beweging, creativiteit. Daar wint de hele top vijf van NL van vorig jaar over twee wedstrijden gemakkelijk van.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blind dollen kan Stevie Wonder zelfs
Meeste Turken die ik ken zijn dan weer voor Besiktas, vreemd genoeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Nederland zijn ze meer voor Galatasery.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blind dollen kan Stevie Wonder zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste Turken die ik ken zijn dan weer voor Besiktas, vreemd genoeg.
Het valt mij ook tegen..wat een verschrikkelijk slecht voetbal. Het lijkt me dat Nederland volgende week wel van Turkije kan winnen met enig gemak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Sandersson het volgende:
Verder is Fenerbahce echt te slecht voor woorden. Totaal geen idee, beweging, creativiteit. Daar wint de hele top vijf van NL van vorig jaar over twee wedstrijden gemakkelijk van.
Ik kreeg een gratis blikje de avond dat Guus daar bondscoach werd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Een keer voor PSV-Galatasaray gaan eten bij een kebabzaak in Eindhoven, wij krijgen toen gratis drinken omdat de eigenaar voor een andere Turkse club was (weet niet meer welke).
Tot zover mijn spannende leven.
Ongelooflijk idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef tammepiet het volgende:
Na gisteren weer zo'n dramatische pot.
Weet niet hoe ik dit voetbal moet beschrijven.
Ach, over 20 minuten over naar het Santiago Bernabeu.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef tammepiet het volgende:
saai is anders hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef tammepiet het volgende:
We willen gewoon rode kaarten en schoppartijenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij hebben er hier wel een paar geld staan op Fenerbahce
Of op een rode kaart.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij hebben er hier wel een paar geld staan op Fenerbahce
Mag bij Barcelona ook wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We willen gewoon rode kaarten en schoppartijen
Kloptquote:
Spartak voetbalt heel aardig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Telstar - Fortuna kan ook heel spannend zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Zag laatst nog een youtube filmpje van die Stoch dat hij daar de ballen vanuit alle hoeken en standen erin schiet.
Maargoed, ik zie nu dat hij dat ook zo'n 4045 keer per wedstrijd probeert.
Oke.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spartak voetbalt heel aardig.
Vorig jaar zeker, Fortuna heel sterk met Hoesen voorin.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Telstar - Fortuna kan ook heel spannend zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Zag laatst nog een youtube filmpje van die Stoch dat hij daar de ballen vanuit alle hoeken en standen erin schiet.
Maargoed, ik zie nu dat hij dat ook zo'n 4045 keer per wedstrijd probeert.
Door jou hoor ik nu ook Tompoucequote:
quote:
vak 5 zuidkant.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, Turken onderling? Waar in het stadion? Kreeg ik ff niet mee
Zeg dat dan gewoonquote:
Idd, want als dit uitloopt ga ik dat niet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil geen verlenging hoor
Ik wil gewoon Barca-Real kijken
lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
TOMPOES
3-2 over 2 potjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |