in het juiste topic welquote:
Is echt account.twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 06-08-2012 om 14:05:20SHIT IS GRIMMIG IN DE BINNENSTAD BLIKKEN ZO VAN WIE WIL ER WAT reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
Is echt account.twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 06-08-2012 om 14:05:20SHIT IS GRIMMIG IN DE BINNENSTAD BLIKKEN ZO VAN WIE WIL ER WAT reageer retweet
Een Ier met een goed schot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
is dat een schot of een ier die mcgeady steven?
Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nos.nl
Live wedstrijden via internet streams #48
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
is dat een schot of een ier die mcgeady steven?
ja nu ben ik nogniet verquote:
Nee, maar check de link van topic anders eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om deze aflevering vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken.
Kan je niet bekijken vanuit België ofzo?
Ier of Schot, ik heb geen flauw ideequote:
Niet eens dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk commentarenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Kuyt begint van brave huisvader een beetje in een naar mannetje te veranderen
Hij was altijd al zo achterbaksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Kuyt begint van brave huisvader een beetje in een naar mannetje te veranderen
Dacht ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:59:19KUTTEN WILLEN MET MIJ CHILLEN IK BEN IN DE GAME EN MIJN LUL KAN JE WINNEN reageer retweet
jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Luuk de Jong al een eigen goal gemaakt tegen Kiev?
Is vast van die mongool naast hem op de foto die twitterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dacht ik altwitter:DirkKuytTweets twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:59:19KUTTEN WILLEN MET MIJ CHILLEN IK BEN IN DE GAME EN MIJN LUL KAN JE WINNEN reageer retweet
doe die playstation eens uit mijn jong.quote:
Jaar later toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Toen speelden we iig nog Champions League. Volgens mij wonnen we dat jaar nog van Arsenal.
4minutenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang gaat de eerste helft door?
vanwege het uur verschil in turkije 15 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De rust is afgeschaft, wist je dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef mrstylo het volgende:
Kuyt pakt ook nog verkeerde plek waar hij zogenaamd geraakt werd.
Heb t ff gecheckt, seizoen later idd.quote:
Hoe kan je zo iets verwachten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef kanslooz het volgende:
ON: wat een kutwedstrijd. Had wel iets beters verwacht.
Schwalbe van Kuyt is ook rood dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
Was gewoo te hoog van de zeeuw.. Tweede geel .. Rood.. Lekker rellen
Snel anders mis je nog een mooie botbreuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo maar snel naar de wc om de koffie eruit te schijten
Ik wil echt niks van de 2e helft missen hoor
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schwalbe van Kuyt is ook rood dan.
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.quote:
Paar clubs met geld die alleen maar uitgerangeerde spelers halen. Rest van die competitie is van het niveau Top Oss.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ja vraag ik me nu ook af. Ik dacht eigenlijk ook dat Turkije qua niveau Nederland al lang en breed voorbij was. Maar dat valt blijkbaar ook wel mee.
Net als Rusland, als je nog echt goed bent ga je er niet spelen, dan zijn er veel leukere competities die ook goed betalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar clubs met geld die alleen maar uitgerangeerde spelers halen. Rest van die competitie is van het niveau Top Oss.
Nederland doet het best leuk in Europa.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland doet het best leuk in Europa.
Behalve dit jaar dan
Rusland is dan nog wel een competitie in de steigers. Maar als je een beetje een toekomst voor je hebt ga je gewoon niet in Turkenland voetballen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net als Rusland, als je nog echt goed bent ga je er niet spelen, dan zijn er veel leukere competities die ook goed betalen.
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland doet het best leuk in Europa.
Behalve dit jaar dan
Klinkt lekker Hollands.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
Het Oud-Hollands 'forechecking'.
Zo heb je het juist verantwoord. Alleen het niveau is net iets beter dan in NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als Nederland. Onderling is het leuk om naar te kijken en is het spannend, maar als ze buiten hun land gaan spelen dan is het niet om aan te zien.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europa League ja, maar in CL zijn we net als Turkse clubs maar opvulling.
Alleen de salarissen en shit liggen daar weer 10x hogerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.
Mwah, Bursa is toch flink over Twente gegaan en ook Besiktas speelt leuk mee. Trabzonspor is er ook nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar zelfs in Europa League zijn er maar één á twee clubs van Turkije die het leuk doen. Turkse voetbal ligt nog wel wat lager dan dat van Nederland hoor.
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen de salarissen en shit liggen daar weer 10x hoger
Twente moet zich schamen ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, Bursa is toch flink over Twente gegaan en ook Besiktas speelt leuk mee. Trabzonspor is er ook nog.
Ze zaten dichtbij uitsluiting.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moeten morgen er dik overheen gaan...
Heeft meer met coefficentie te maken, NL mag meer teams sturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal corrupt geld joh. Schandalig dat zo'n criminelenclub als Fenerbahce uberhaupt nog in Europa mag uitkomen. Lekker naar Azie schoppen.
Coefficentie heeft dan weer met prestaties in Europa te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft meer met coefficentie te maken, NL mag meer teams sturen.
Beetje matchfixing hier en daar. Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.
Vast niet maar als het fout gaat dan zal hij daar ongetwijfeld een verklaring voor hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Zal die trainer dat willen?
http://nos.nl/artikel/253134-.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Clubs als Fenerbahçe halen gigantisch veel geld uit shirts etc. Stadion is ook vrijwel altijd uitverkocht.
Dat is jezus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je hem lekker vindt of omdat hij zo goed kan voetballen?![]()
Corrupt geldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
aangehouden != veroordeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/253134-.html
Jij vindt Breuer zeker ook goed?quote:
omkoopschandalen gemist ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Corrupt geld? Jij weet niet hoeveel geld er in de Turkse competitie omgaat. Een wedstrijdkaartje is daar velen malen duurder dan van ajax bijv. en elke wedstrijd zit het stadion bijna helemaal vol. Shirtverkoop spreek je ook van miljoenen originele voetbalshirtjes per jaar. Sponsorinkomsten, uitzendrechten etc.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tot-6-jaar-cel.dhtmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
aangehouden != veroordeeld.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tot-6-jaar-cel.dhtml
Toch een beetje een cultheld van Hveenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je hem lekker vindt of omdat hij zo goed kan voetballen?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De uitspraak moet nu eerst worden bekrachtigd door een hoger gerechtshof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Formaliteitje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De uitspraak moet nu eerst worden bekrachtigd door een hoger gerechtshof.
Lekker man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
Glas whisky erbij en uitgekakt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
2 stroopwafels erbij gepakt
Hoeveel spelers denk je dat er zijn die het einde niet gaan halen vanwege een schop?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik zit er klaar voor
Glas whisky erbij en uitgekakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |