Meer heb je voor indentiteitdiefstal niet nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Zorgpas, bankrekening nummer, en ID? Slaat nergens op dat een kamerverhuurder die combinatie wil zien.
Met minder kan het ook welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Meer heb je voor indentiteitdiefstal niet nodig.
Hij vroeg overigens niet naar een kopie. Het ging er alleen om dat hij zeker wist dat hij een Nederlandse huurder met een Nederlandse rekening had. Verder zei hij dat de zorgpas ter controle diende.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:36 schreef Mallet het volgende:
Pas maar op.. Ik zie totaal niet de toegevoegde waarde om je rekeningnummer aan deze persoon te geven. Zeker niet in combinatie met een kopie ID e.d. Met een beetje geluk probeert hij op die manier bij de bank informatie te achterhalen over jouw rekening of wie weet wat..
Ter controle van wat? Het is nou niet alsof hij voor je zorgkosten op moet draaien mocht je niet verzekerd zijn....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hij vroeg overigens niet naar een kopie. Het ging er alleen om dat hij zeker wist dat hij een Nederlandse huurder met een Nederlandse rekening had. Verder zei hij dat de zorgpas ter controle diende.
Dan moet een kopie van je paspoort toch voldoende zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hij vroeg overigens niet naar een kopie. Het ging er alleen om dat hij zeker wist dat hij een Nederlandse huurder met een Nederlandse rekening had. Verder zei hij dat de zorgpas ter controle diende.
Ben benieuwd watvoor een man het is! Hij klonk aan de telefoon precies zoals Eurokok Martin
Trouwens, wat wil hij verder doen? Als ik zeg dat ik mijn informatie pas laat zien wanneer we zaken kunnen doen. Dus na bezichtiging van de kamer en na het doornemen van de regels (het contract).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar als je hierin trapt ben je gewoon dom.
Waarom kan hij dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Trouwens, wat wil hij verder doen? Als ik zeg dat ik mijn informatie pas laat zien wanneer we zaken kunnen doen. Dus na bezichtiging van de kamer en na het doornemen van de regels (het contract).
Hij kan zich toch zomaar niet omkeren en weglopen?
En hij heet Henk, getrouwd met Ingrid?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ben benieuwd watvoor een man het is! Hij klonk aan de telefoon precies zoals Eurokok Martin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |