Iig. bij een hoop renners van Rabo, want die blijven er vaak heel lang rijden, sommigen zelfs hun hele carriere.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar is dat een gangbare mening dan?
slotanalyse van het klassement vind ik niet minuscuul, en andere losse versprekingen tijdens de uitzending vind ik juist helemaal niet zo erg, in mijn vorige post maak ik juist een positieve opmerkjing over deze commentator.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kijk wielrennen toch eens om het wielrennen in plaats van op elk miniscuul foutje van de commentator te letten.
Dat zal ook wel te maken hebben met het geld. Want neem aan dat Nederlanders voor Rabobank commercieel interessanter zijn dan voor buitenlandse teams. Maar dat zullen die renners niet zo snel toegevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iig. bij een hoop renners van Rabo, want die blijven er vaak heel lang rijden, sommigen zelfs hun hele carriere.
Denk je? Tot nu toe ontlopen ze elkaar weinig bergop, en de volgorde is niet elke dag hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:03 schreef baggerbaas het volgende:
De echte beslissing zal wel vallen op de Bola del Mundo op zaterdag
Ik ga niet beweren dat ze plots gaan meedoen voor eindzeges in een grote ronde, maar ik verwacht dan eerlijk gezegd wel wat mooiere overwinningen (ritzeges in een grote ronde, semi-klassiekers die toch nog wat groter zijn dan Canada of Emilia, wie weet zelf eens een echt grote klassieker). En misschien wel eens de eindwinst in iets als Parijs-Nice, Baskenland of iets gelijkaardigs.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoop trouwens inderdaad dat een van de 'grote' drie wel een overstap gaat maken, ben wel benieuwd of je insinuatie klopt.
Ze hebben het veel te goed bij Rabo. Vind het soms weleens jammer. Een GreenEdge of Garmin zou een mooi team voor een Gesink of Mollema zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat ze plots gaan meedoen voor eindzeges in een grote ronde, maar ik verwacht dan eerlijk gezegd wel wat mooiere overwinningen (ritzeges in een grote ronde, semi-klassiekers die toch nog wat groter zijn dan Canada of Emilia, wie weet zelf eens een echt grote klassieker). En misschien wel eens de eindwinst in iets als Parijs-Nice, Baskenland of iets gelijkaardigs.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Robert Gesink lijkt te zijn veranderd van een topklimmer en matig tijdrijder in een subtopper in beide disciplines. Toch jammer. Natuurlijk, het is gunstig voor de kleine rondjes, maar ik zie hem toch liever schitteren in de bergen. En voor koersen als de Waalse Pijl en Emillia wordt het zo ook lastiger om te winnen.
Maar goed, eerst maar eens volgend seizoen afwachten, waarin hij een volledige voorbereiding kan draaien.
Waarom zouden dat goede teams zijn? De Nederlanders daar zijn ook niet beter gaan fietsen sinds ze bij Rabo weg zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben het veel te goed bij Rabo. Vind het soms weleens jammer. Een GreenEdge of Garmin zou een mooi team voor een Gesink of Mollema zijn.
Zijn natuurlijk wel compleet ander type renners van een ander niveau dan de 3 waar het hier om gaat. Bovendien denk ik dat de Kreders het bij Rabo minder hadden gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden dat goede teams zijn? De Nederlanders daar zijn ook niet beter gaan fietsen sinds ze bij Rabo weg zijn.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Robert Gesink lijkt te zijn veranderd van een topklimmer en matig tijdrijder in een subtopper in beide disciplines. Toch jammer. Natuurlijk, het is gunstig voor de kleine rondjes, maar ik zie hem toch liever schitteren in de bergen. En voor koersen als de Waalse Pijl en Emillia wordt het zo ook lastiger om te winnen.
Maar goed, eerst maar eens volgend seizoen afwachten, waarin hij een volledige voorbereiding kan draaien.
Mwah, Kredertjes hebben af en toe leuke dingen laten zien, maar nu toch ook weer niet zulke hele bijzondere dingen? Rijden in deze ronde ontzettend anoniem rond.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel compleet ander type renners van een ander niveau dan de 3 waar het hier om gaat. Bovendien denk ik dat de Kreders het bij Rabo minder hadden gedaan.
Het gaat er toch ook om dat er bij Rabobank te weinig concurrentie is? Zo zie ik het tenminste. Je moet het een beetje laten zien in de 1e jaren en dan zit je gelijk goed voor de rest van je carrière.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, Kredertjes hebben af en toe leuke dingen laten zien, maar nu toch ook weer niet zulke hele bijzondere dingen? Rijden in deze ronde ontzettend anoniem rond.
Verder zijn Garmin en GreenEdge slechte voorbeelden. Bij Garmin heb je minstens net zoveel concurrentie qua klassementsrenners en bij GreenEdge zijn ze juist totaal niet ingericht op een algemeen klassement. Zie het daar voor die jongens absoluut niet gelijk beter gaan.
Dat lijkt me een beetje te simpel, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om dat er bij Rabobank te weinig concurrentie is? Zo zie ik het tenminste. Je moet het een beetje laten zien in de 1e jaren en dan zit je gelijk goed voor de rest van je carrière.
Dit seizoen was natuurlijk wel heel raar, qua voorbereiding. Met die pin in zijn been kan ik me voorstellen dat de focus noodgedwongen gewoon veel meer op duur/tijdrit lag. Iemand enig idee wat zijn vermogen en gewicht nu zijn, in vergelijking met eerdere jaren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.
Tsja, zo gaat het elk jaar met Gesink...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Robert Gesink...
Maar goed, eerst maar eens volgend seizoen afwachten
Gerdemann had ene gebroken been. Rijdt nu geen deuk in een pakje boter meer. Al weet ik niet of de breuk hetzelfde was.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef zlakto het volgende:
Weet er iemand toevallig renners die hetzelfde hebben gehad als Gesink? En wat de invloed op hun carriere was?
Oh ja? Hij werd tot 2011 elk jaar beter en beter, 2010 was hij al wereldtop. 2011 werd zijn eerste tegenvallende seizoen en kreeg direct daarna een dijbeenbreuk. Dat hij dit jaar al niet gelijk weg kon gooien en alweer redelijk meedraait is al winst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat het elk jaar met Gesink...
Pantani, Leblanc, Moncoutie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Gerdemann had ene gebroken been. Rijdt nu geen deuk in een pakje boter meer. Al weet ik niet of de breuk hetzelfde was.
Beloki kwam ook nooit 100% terug, al had die nog wel wat meer problemen.
Uran had geloof ik ook een been gebroken, die is nu wel redleijk op niveau, maar voor zijn blessure was hij nog veel bruter.
Iemand die wel succesvol terug kwam kan ik me persoonlijk even niet voor de geest halen, dus de comeback van gesink is toch best knap te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |