quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is net zo verdacht als Pantani destijds.
Doet Contador goed, alleen valt me tegen van Contador.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Contador behoudt hem t.o.v Contador. Aldus de NOS.
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat hij zoveel heeft moeten inleveren bergop.
Hij maakt continu van die versprekingen, maar maakt ook wel wat goede opmerkingen, is ook lastig in je eentje denk ik... Liever dit dan Herbert imhoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Contador behoudt hem t.o.v Contador. Aldus de NOS.
Parijs is nog verquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodriquez brengt het rood naar Parijs.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is net zo verdacht als Pantani destijds.
Milaan is dichterbij.quote:
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
Onzinnige redenatie. Hierdoor kan Gesink rondes winnen. Niet de grote rondes, wel die daaronder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
+1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.
Kijk wielrennen toch eens om het wielrennen in plaats van op elk miniscuul foutje van de commentator te lettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef vaarsuvius het volgende:
NOS ook weer aan het falen bij de top 10 alg klas. Hij vergat Anton en bazelt wat over Roche die toch al voor lag voor de etappe....
Als er nu gewoon al eens eentje (maakt niet uit of het Gesink, Mollema of Kruijswijk is) naar een andere ploeg trekt, dan wil ik wel eens zien wat er gebeurt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.
Waar is dat een gangbare mening dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |