Wel daarna netjes het lint even omhoog en hij maakte aanstalten om te gaan helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gast die ook gewoon rustig met zn handen in zn zakken blijft staan
Froome ook een 32, Bertje een 28quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Bauke met een 32 op pad. Die fout van vorig jaar maakt ie dus niet meer.
Denk het wel. Dit lijken met gewoon wat oppervlakkige wonden in zijn gezicht, maar niets ernstigs.quote:
Morgen bedoel ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het wel. Dit lijken met gewoon wat oppervlakkige wonden in zijn gezicht, maar niets ernstigs.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De slotklim van vandaag:
Lastig ding zo te zien.
Dat laatste klimmetje naar de finish zal die 4 niet helpen... Daar kan alles nog gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Moeten nu wel heel rap het gas er op gooien in het peleton anders gaat het tussen de 4.
LtD zou zeker door rijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef chufi het volgende:
Toch met de ambulance mee voor onderzoek... Gebroken neus ....
Binnenbochten, lijkt me. Gemiddeld zat ie rond de 13-14% dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Ff de topic doorgelezen. Lees ik een berg met stukken van 30%?. Dat kan toch niet?. Dan val je om
Filmpje moet je even bekijken. Zitten echt stukken in waar je denkt van WTF. Zit een stuk met beton in, waar vlak daarna een bocht naar rechts volgt, waarbij je denkt van dat kan niet, maar het is toch zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Ff de topic doorgelezen. Lees ik een berg met stukken van 30%?. Dat kan toch niet?. Dan val je om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |