Dat laatste klimmetje naar de finish zal die 4 niet helpen... Daar kan alles nog gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Moeten nu wel heel rap het gas er op gooien in het peleton anders gaat het tussen de 4.
LtD zou zeker door rijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef chufi het volgende:
Toch met de ambulance mee voor onderzoek... Gebroken neus ....
Binnenbochten, lijkt me. Gemiddeld zat ie rond de 13-14% dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Ff de topic doorgelezen. Lees ik een berg met stukken van 30%?. Dat kan toch niet?. Dan val je om
Filmpje moet je even bekijken. Zitten echt stukken in waar je denkt van WTF. Zit een stuk met beton in, waar vlak daarna een bocht naar rechts volgt, waarbij je denkt van dat kan niet, maar het is toch zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Ff de topic doorgelezen. Lees ik een berg met stukken van 30%?. Dat kan toch niet?. Dan val je om
Is dus alleen de binnenbocht. En het kan zelfs nog erger, de scanuppia heeft stukken van 45 (!) procent. Hoe steil dat is zie je goed in onderstaand filmpje vanaf 2:05quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
What tehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dus alleen de binnenbocht. En het kan zelfs nog erger, de scanuppia heeft stukken van 45 (!) procent. Hoe steil dat is zie je goed in onderstaand filmpje vanaf 2:05
Scanuppia is inderdaad geniaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dus alleen de binnenbocht. En het kan zelfs nog erger, de scanuppia heeft stukken van 45 (!) procent. Hoe steil dat is zie je goed in onderstaand filmpje vanaf 2:05
Toch wel minstens 2 minuten denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat moeten de koplopers hebben ongeveer aan de voet van de slotklim om het te gaan redden ?
Nou zeg dat wel ja! Haha, wat een ding zeg...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best knap dat ie na voetje op de grond weer op gang komt
Ducrot had het op de seconde berekend..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat moeten de koplopers hebben ongeveer aan de voet van de slotklim om het te gaan redden ?
De 1 minuut per 10 kilometer regel is hier wel geloofwaardig ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ducrot had het op de seconde berekend..
Op zo'n klim kan 10 minuten bij wijze van spreken nog te weinig zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch wel minstens 2 minuten denk ik.
Hij is nogal kort hč...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Op zo'n klim kan 10 minuten bij wijze van spreken nog te weinig zijn...
Zeker, maar wel echt serieus stijl... Kan veel gebeuren op een klein stukje met zulke stijgingspercentages.quote:
2km, ommenabij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoelang issie eigenlijk? Nog geen kilometer?
1,8 km.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoelang issie eigenlijk? Nog geen kilometer?
Rodriguezquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel echt een aankomst voor Chris Froome toch?
Ongeveer 2,5minuut had voldoende moeten zijn voor deze renners.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zeker, maar wel echt serieus stijl... Kan veel gebeuren op een klein stukje met zulke stijgingspercentages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |