Mien Dobbelsteen backfire topics waren altijd pareltjes. Ik heb me daar uitermate mee vermaaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:42 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik Sonja Silva hoor/lees, moet ik eigenlijk meteen weer denken aan (Ex-)Fokker Mien Dobbelsteen.
quote:
Op het ME-forum zijn ze er ook al over aan het discussieren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:50 schreef Turbomuis het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk een probleem hebben dat niet zichtbaar is. ME, ADHD, ADD, Insomnia, dat zijn echte, bestaande problemen. Die behoorlijk belastend kunnen zijn, in veel opzichten. En dan komt er zo'n tuthola als Sonja de boel weer lekker bagatelliseren (Ik heb dat en dat! O wat erg! Ik heb het echt! Internet zegt het! Half jaar later: Onee, toch maar niet)
Dat ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:50 schreef Turbomuis het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk een probleem hebben dat niet zichtbaar is. ME, ADHD, ADD, Insomnia, dat zijn echte, bestaande problemen. Die behoorlijk belastend kunnen zijn, in veel opzichten. En dan komt er zo'n tuthola als Sonja de boel weer lekker bagatelliseren (Ik heb dat en dat! O wat erg! Ik heb het echt! Internet zegt het! Half jaar later: Onee, toch maar niet)
Dat forumquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:07 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Op het ME-forum zijn ze er ook al over aan het discussieren.
http://www.mecvs.net/Forum-viewtopic-p-167650.html#167650
quote:Sonja Silva : Hahaha, ik moet er zo om lachen! Had echt zooooo een leuk verhaal kunnen worden want we hebben echt veel leuks verteld. Sensatie he? Ach ik heb weer inspiratie voor mijn column #bedankt
Hoe lang zou het duren voordat dat tijdschrift er genoeg van heeft?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Op haar facebook spreekt ze haar miraculeuze genezing tegen. Zou een foutje zijn van de Telegraaf
En we kunnen er volgende week alles over horen in haar column. Can't wait
Druk forumquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:07 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Op het ME-forum zijn ze er ook al over aan het discussieren.
http://www.mecvs.net/Forum-viewtopic-p-167650.html#167650
Hoi Lutte, ik vind het ergens best sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat forum![]()
'Dag Manja' 'Groetjes Louise' Hahaha
Groetjes Lutte
Weten we al wie dat is trouwens?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
In dit topic overvalt me soms wel het gevoel van een vooropgezet plan om Silva te breken. Niet in de laatste plaats doordat Veldsla zich enkel voor deze reeks (deze taak?) lijkt te hebben geregistreerd.
Een scorned woman wier man door Sonja verleid is? Een rancuneuze ex of buurvrouw? Een gewezen fan?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Op haar facebook spreekt ze haar miraculeuze genezing tegen. Zou een foutje zijn van de Telegraaf
Ja, want zelf heeft ze het idd nietquote:Ach ik heb weer inspiratie voor mijn column
dat laatste ben ik zeker met je eens ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een scorned woman wier man door Sonja verleid is? Een rancuneuze ex of buurvrouw? Een gewezen fan?
Ik weet het niet, maar ik mis de knipoog in de toonzetting. Het is mij te venijnig. En persoonlijk.
Ik heb eerlijk gezegd al een tijdje hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
In dit topic overvalt me soms wel het gevoel van een vooropgezet plan om Silva te breken. Niet in de laatste plaats doordat Veldsla zich enkel voor deze reeks (deze taak?) lijkt te hebben geregistreerd.
Een adhd'er wordt er rustig van, dus wie weet slaapt het meisje (quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helpt dat ook bij het inslapen? En doorslapen?
Nou, van dattum, inderdaad. Of is het: Manja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een scorned woman wier man door Sonja verleid is? Een rancuneuze ex of buurvrouw? Een gewezen fan?
Ik weet het niet, maar ik mis de knipoog in de toonzetting. Het is mij te venijnig. En persoonlijk.
Mwah, moe zijn (weinig energie) en slapen zijn ook weer 2 dingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe kan je als je zo moe bent door ME zeggen dat je een inslaap- en doorslaapprobleem hebt en melatonine slikken zodat het je moe maakt. Moe ben je toch al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |