Ach kan best, ik speel van tijd tot tijd ook nog wel eens een potje Colonization via Dosbox.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
Had je nog tijd voor D2 dan? Oldschool!
Die Manticore XBow is ziekelijk, 1k / 1.3k dps 2H wapen met standaard veel dex (150-200) en crit (70-100) plus 1 tot 2 sockets, gewoonweg viesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Easy pickins op RMAH idd. Maarja met weekje of 2 is het weer naar normale niveau + wat beest legendaries. Tijd om er weer es eentje te vinden
Ik speel nu Planescape: Torment en Baldur's Gatequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kan best, ik speel van tijd tot tijd ook nog wel eens een potje Colonization via Dosbox.
Ik verkoop op de gold ah geen fuck meer sinds de patch iigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
RMAH doe ik weer regelmatig weer een verkoopje op
42 miljoen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef So_Surreal het volgende:
Bizkit hoeveel gold kost jouw gear nu totaal?
Echt? heb ff gekeken maar zie niks voor die prijs.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:32 schreef xminator het volgende:
Das kenserduur op ebay 10 mil voor 5/6 eypo.
Ben pas laat thuis, denk 22:00 of zo, moet overwerken tot 21:00quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
42 miljoen.
En ik heb nu dus een source en braces voor je. Als je straks (na 20.00) even online komt, dan kan ik ze je geven.
Ook prima. Ik ben waarschijnlijk toch tot middernacht nog wel wakker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben pas laat thuis, denk 22:00 of zo, moet overwerken tot 21:00morgen ook weer 4 uur overwerken...
Ik pak zelfs alle blues op en vendor die, levert gauw een paar duizend op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef Hazzard het volgende:
Als jullie gaan farmen pak je dan ook alle magic items op? Ik pak eigenlijk alleen de rare's op en zit er nu zelfs over na te denken om alle rare's onder level 60 gelijk weer te droppen :p
Vorige week was het anders wel zo, de prijzen zijn gestegen zo te zien...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Echt? heb ff gekeken maar zie niks voor die prijs.
Goedkoopste wat ik zag was rond de 9,5 per 10m
Als ik iets oppak moet ik altijd kijken naar de statsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik pak zelfs alle blues op en vendor die, levert gauw een paar duizend op.
En je bent zo klaar met een town portal.
Volgens mij kunnen die sinds de patch toch aardig in de buurt komen van 60+ rares. Ik zou rares altijd eerst identifien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef Hazzard het volgende:
Als jullie gaan farmen pak je dan ook alle magic items op? Ik pak eigenlijk alleen de rare's op en zit er nu zelfs over na te denken om alle rare's onder level 60 gelijk weer te droppen :p
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef Michhas het volgende:
Never mind, heb het al gevonden.
Is Wimsyshire net zo lachen als The Secret Cow Level?
Zelfde verhaal hier, op een keer een helm na.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rijk, rijk? Whut. Ik heb alleen maar kutdrops gehad..
Tot dusverre 4 items die het verkopen waard zijn, best wel geluk gehad want ik heb nog niet heel veel gespeeld sinds de patch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, op een keer een helm na.
Heb je toegevoegd, al zul je weinig tot niks aan mij hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mensen die zin hebben om een rondje te farmen (of questen)?
Ja doe straks wel meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mensen die zin hebben om een rondje te farmen (of questen)?
Ja alleen bij wapens kijk ik even snel naar hoe hoog de dps is...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:45 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Als ik iets oppak moet ik altijd kijken naar de statsen dat kost nog redelijk wat tijd met nutteloze blues, maar jij kijkt er dus niet eens verder naar om en vendorred ze gelijk?
Nightmare moet je gewoon op een beetje goede gear steunen. Hoeft ook niet veel te kosten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef Michhas het volgende:
Iemand tips voor een goede monkbuild? Heb Maghda net verslagen (nightmare), maar merk dat ik nu al moeite begin te krijgen om er doorheen te komen
Wat tips voor mijn skills e.d. zijn erg welkom
Ik hebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef Michhas het volgende:
Iemand tips voor een goede monkbuild? Heb Maghda net verslagen (nightmare), maar merk dat ik nu al moeite begin te krijgen om er doorheen te komen
Wat tips voor mijn skills e.d. zijn erg welkom
Ik heb dit wapen voor je kunnen snipen voor 250k:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja alleen bij wapens kijk ik even snel naar hoe hoog de dps is...
Ik heb het gezien. Mocht je ergens hulp nodig hebben, dan kun je altijd vragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd, al zul je weinig tot niks aan mij hebben
Nice nice nicequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb dit wapen voor je kunnen snipen voor 250k:
[ afbeelding ]
Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nice nice nice
Ik heb er alleen momenteel geen geld voor ivm die bid vsn 2.8M op die boots, maar dat regelen we nog wel, thanksben benieuwd hoe ik het ga doen met die extra loh en HP
Geen idee nog. De stats bevallen me daar nog niet van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Ga je hierna sparen voor die set item wand ?
Je kunt twee items van de ouwe en twee van de nieuwe nat's pakken voor 14%.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee nog. De stats bevallen me daar nog niet van.
Ik heb liever de Boots en Helm van Natalya's voor de 7% crit chance extra.
Dat kan ook nog inderdaad. De ring en boots van de ene, helm en ring van de andere.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt twee items van de ouwe en twee van de nieuwe nat's pakken voor 14%.
Mocht iemand vergelijkbaars te koop hebben of tegenkomen op AH heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb dit wapen voor je kunnen snipen voor 250k:
[ afbeelding ]
Tot welke prijs ben je bereid te gaan en welke stats moeten er minimaal op zitten? Dan kan ik beter zoeken daarop namelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Mocht iemand vergelijkbaars te koop hebben of tegenkomen op AH heb ik wel interesse.
Momenteel ontbreekt het mij aan tijd om actief het AH te volgen.
ik ga straks even voor de prijs loeren aangezien ik even moet kijken hoeveel gold ik nog over heb. Ik geloof dat ik nog ongeveer 1M had liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot welke prijs ben je bereid te gaan en welke stats moeten er minimaal op zitten? Dan kan ik beter zoeken daarop namelijk.
Prima, ik zal voor je opletten. Wel waarschuwen als je zelf al iets gevonden hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik ga straks even voor de prijs loeren aangezien ik even moet kijken hoeveel gold ik nog over heb. Ik geloof dat ik nog ongeveer 1M had liggen.
lifesteal per hit,
int,
max arc pwr,
gain arc pwr on crit
eigenlijk dus hetgeen op het wapen zat uit je link van eerder ^^
Ik zal straks even een linkje naar m'n profiel maken. Ik heb afgelopen weekend een poging gedaan om mijn built te changen naar een ww wizz, het wapen zou de laatste toevoeging voor nu moeten zijn. En dan is er natuurlijk nog veel plek voor verbeteringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima, ik zal voor je opletten. Wel waarschuwen als je zelf al iets gevonden hebt.
Leuk. Dan moeten we snel maar eens samen met Surreal even een rondje doen. 3 WW Wizards moet toch wel echt baas zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:04 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik zal straks even een linkje naar m'n profiel maken. Ik heb afgelopen weekend een poging gedaan om mijn built te changen naar een ww wizz, het wapen zou de laatste toevoeging voor nu moeten zijn. En dan is er natuurlijk nog veel plek voor verbetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |