Nee, elke week zit er een andere speler.quote:
Zo zit Mathijssen er ook wel bij iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:03 schreef tammepiet het volgende:
Is een doorsnee persmoment: kwestie van steen, papier, schaar onder de selectie.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Blijft een bazentrainingshirt, zo met dat schildje midden op de borst.
Hij is wel beter dan Fernandez. Verder kan ik me nog herinneren dat hij ook heel vaak pech had met ballen op de paal en lat. Volgens mij wel een verbetering en wel zo'n type waarbij het kwartje zomaar wel kan vallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
lijkt mij sterk dat Pelle komt, want in de VI van deze week zegt Van Geel nog dat hij de lat niet naar beneden ligt voor een nieuwe spits.
Zelfs Fernandez scoort meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Fernandez. Verder kan ik me nog herinneren dat hij ook heel vaak pech had met ballen op de paal en lat. Volgens mij wel een verbetering en wel zo'n type waarbij het kwartje zomaar wel kan vallen.
Schopt er 3 in, Barcelona komt met een bod van 30 miljoen, Feyenoord weigert, dag later, 35 Miljoen en David Villaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:02 schreef Grifte het volgende:
3-3 morgen, die dekselse Hakkebar weer
Hij is wel al 27 hè. En hij heeft in 161 wedstrijden als prof 31 keer gescoord. Een echte afmaker heeft daar 100 wedstrijden minder voor nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Fernandez. Verder kan ik me nog herinneren dat hij ook heel vaak pech had met ballen op de paal en lat. Volgens mij wel een verbetering en wel zo'n type waarbij het kwartje zomaar wel kan vallen.
Een echte aafmaker kunnen wij sowieso niet betalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is wel al 27 hè. En hij heeft in 161 wedstrijden als prof 31 keer gescoord. Een echte afmaker heeft daar 100 wedstrijden minder voor nodig.
Dan moet je verder roeien met de riemen die je al heb en niet je geld weggooien. En je jeugd een kans geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een echte aafmaker kunnen wij sowieso niet betalen.
Er zitten nog een hele hoop spelers tussen Guyon "Als je de bal naar mij speelt is het Cabralverlies" Fernandez en een echte afmaker hé. Verder moet de Dekselse gewoon rustig gebracht worden, in het diepe gooien is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je verder roeien met de riemen die je al heb en niet je geld weggooien. En je jeugd een kans geven.
Om dan maar een "spits" te kopen die nog niet eens 1 op 5 loopt lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een echte aafmaker kunnen wij sowieso niet betalen.
Het zou de eerste keer in z'n carrière zijn dat Pelle er 15 of meer maakt. Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef ace_eleven het volgende:
Verder denk ik dat hij wel in de categorie zit dat hij met de kansen die wij creeren er wel 15-20 in schiet, maar ja, Achahbar ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |