Er is nog niet definitief beslist of hij gaat, maar ik denk van niet gezien het feit dat Cabral vertrokken is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Even aankijken, wellicht hebben ze afgesproken dat Manu indien nodig in de winterstop teruggehaald kan worden.
Gelijk halen !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Steven184 het volgende:
Babel heeft zijn contract laten ontbinden, maar ophalen nu Cabral weg is
Babel gaat van zijn leven niet naar in Rotterdam spelenquote:
Ik hoop hem ook van mn leven niet in Rotterdam te zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Babel gaat van zijn leven niet naar in Rotterdam spelen
quote:Jerson Cabral verruilt Feyenoord voor Swansea City. De club uit Wales maakt één miljoen pond (1,25 miljoen euro) over naar de bankrekening van de Rotterdammers. De buitenspeler tekent een meerjarig contract.
The Swans, die met zes punten uit twee duels verrassend sterk aan de Premier League zijn begonnen, zochten naar een buitenspeler. Trainer Michael Laudrup had op de flanken tot dusverre alleen de beschikking over Wayne Routledge en Nathan Dyer. Valencia bevestigde dat Pablo Hernández, ook een buitenspeler, ook naar Swansea City gaat
De komst van Cabral betekent zeer waarschijnlijk tevens dat een transfer van Marvin Emnes (Middlesbrough) naar Swansea van de baan is. De club uit Wales had de interesse in de voormalige Spartaan afgelopen week opnieuw laten blijken.
gek..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Babel gaat van zijn leven niet naar in Rotterdam spelen
Precies. Wat een kneus is dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop hem ook van mn leven niet in Rotterdam te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |