Nee, was niet eens mee naar Praag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Maar die boi zat wel in de wedstrijdselectie? Gaat vanavond wellicht nog minuten maken of wat?
Hij speelde wel voor de mooiste club ter wereld. Dat moet ook wat waard zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ook, maar was natuurlijk niet reëel.
Voor een speler met 1 jaar contract die in de eredivisie niet eens verzekerd is van basisplaats?quote:
Heel netjes.quote:
Ik had de helft ook nog wel aanvaardbaar gevonden.quote:
Klopt, maar z'n schijt instelling heeft de club wel wat centen gekost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij speelde wel voor de mooiste club ter wereld. Dat moet ook wat waard zijn.
Of we gaan standaard 4-4-2 spelen (of 4-3-3 met hangende spits)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Bonkers. het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat Cabral het nooit heeft kunnen waarmaken.
Overigens, nu zijn Cabral en Manu samen weg?Eentje zou toch sowieso blijven? Beetje raar, straks hebben we nog een onderbezetting.
Manu wut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Bonkers. het volgende:
Overigens, nu zijn Cabral en Manu samen weg?
Even aankijken, wellicht hebben ze afgesproken dat Manu indien nodig in de winterstop teruggehaald kan worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Bonkers. het volgende:
Overigens, nu zijn Cabral en Manu samen weg?Eentje zou toch sowieso blijven? Beetje raar, straks hebben we nog een onderbezetting.
Nog beter ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Of we gaan standaard 4-4-2 spelen (of 4-3-3 met hangende spits)
1.400.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Ga hem lekker kijken op SBS. Ben voor PSV maar uiteraard hopen dat Feyenoord wint/doorgaat. Zou mij niet verbazen. Hoeveel supporters zijn er eigenlijk mee naar Praag?
Zal wel een mannetje of 1500> zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Ga hem lekker kijken op SBS. Ben voor PSV maar uiteraard hopen dat Feyenoord wint/doorgaat. Zou mij niet verbazen. Hoeveel supporters zijn er eigenlijk mee naar Praag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |