quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Grimmson het volgende:
Was Say My Name geen betere titel geweest?
Hoewel,een ode aan Mike is dan ook wel goed..
Top!quote:
ah ja dat is dan wel interessant. Ik kijk nog steeds iedere maandag Breaking Bad als eerst, maar ik kijk er niet meer zo naar uit zoals vroeger. Ik mis een beetje de Lost en BSG tijden ook, maar ja, dat zijn van die shows met gigantische mysteries enzo, dat gevoel van zoeken en ontdekken mis ik denk ik, maar da's niet iets wat met Breaking Bad te maken heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
In mijn ogen werkt het plot anders aardig hard toe naar de ondergang van Walter. (Power corrodes)
Dat kan nu op 3 manieren gebeuren:in gevecht met Jessie (al dan niet in samenwerking met Skylar)
Zijn 'nieuwe distributeurs' (of misschien wel Todd)
Of hij wordt ontdekt door de DEA.
Of alledrie tegelijk!
In dit seizoen wordt tot nu toe de relatie tussen Walter en Skylar hard afgebrokkeld (daar is eigenlijk niets meer dan haat over). Daarnaast begint ook Jessie minder respect te tonen naar Walt en Jessie begint volwassener te worden. Dat is een verhaal wat ook verteld moet worden en in mijn ogen hoeft er daarom ook niet in elke aflevering mega veel actie plaats te vinden..
BSGquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
ah ja dat is dan wel interessant. Ik kijk nog steeds iedere maandag Breaking Bad als eerst, maar ik kijk er niet meer zo naar uit zoals vroeger. Ik mis een beetje de Lost en BSG tijden ook, maar ja, dat zijn van die shows met gigantische mysteries enzo, dat gevoel van zoeken en ontdekken mis ik denk ik, maar da's niet iets wat met Breaking Bad te maken heeft
Nog geen Lost gezien? Zou maar eens snel beginnen als ik jou was!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
BSGmaar heeft lost dat ook? Ik dacht dat het gewoon een kutserie was
Dat is het ook. Het enige waardevolle aan de serie is Evangeline Lilly.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
BSGmaar heeft lost dat ook? Ik dacht dat het gewoon een kutserie was
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het enige waardevolle aan de serie is Evangeline Lilly.
Ja, dat.quote:
Prima serie, tot het debiele laatste seizoen waarin alles ineens met toverkunst verklaard moest wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Lost is imo echt een kutserie die na het sterke 1e seizoen had moeten stoppen.
Aflevering 1, maar dat vond ik niet boeiend en ben toen BSG gaan kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nog geen Lost gezien? Zou maar eens snel beginnen als ik jou was!
Yep. Hoop dat er een goede cliff komt, en hoop dat dit met Hank te maken heeft.quote:
seizoen 4 is beetje vaag maar ook heel vet als je beetje meeleeft maar de rest is werkelijk waar geniaal. Beste serie die ik gezien heb samen met West Wing en......breaking badquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vond Battlestar een stuk minder worden richting het eind. Seizoen 1 is wel echt baas.
inderdaad mijn favoriete series all times zijn: Battlestar Galactica, Breaking Bad, Game of Thrones en The Wire.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
seizoen 4 is beetje vaag maar ook heel vet als je beetje meeleeft maar de rest is werkelijk waar geniaal. Beste serie die ik gezien heb samen met West Wing en......breaking badhoop echt op die mooie Cliff
We blijven offtopic maar ik vind het leuk om erover te pratenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad mijn favoriete series all times zijn: Battlestar Galactica, Breaking Bad, Game of Thrones en The Wire.
WestWing nooit gezien, de omschrijving trok me niet, maar misschien moet ik het maar eens proberen
Mad Men moet ik ook maar eens proberen. Zit ook te denken aan Merlin en wellicht moet ik toch de Wire eens een 2e,eeh,3e kans gevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Mad Men en Dexter de eerste seizoenen (seizoen 3 zorgt ervoor dat je 4 waarschijnlijk niet wil kijken, maar wel doen want the Trinity Killer)
helemaal eens met je dexter omschrijving, seizoen 1 en 2 zijn goed, 3 minder, en 4 geniaal, 5 heb ik pas een aantal eps van gezien,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Mad Men en Dexter de eerste seizoenen (seizoen 3 zorgt ervoor dat je 4 waarschijnlijk niet wil kijken, maar wel doen want the Trinity Killer)
Band of Brothersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:30 schreef Jivis het volgende:
Schandalig dat hier Band of Brothers niet genoemd wordt.
Walt zou nooit zo'n superlangzame dood verkiezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
Er moet nog iemand vergiftigd worden met de Ricin... al denk ik dat dat Walt zelf zal worden (zelfmoord?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Jesse moet er nog achter komen dat Mike dood is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk niet dat de cliffhanger zal worden dat Hank er achter komt... op het moment dat hank er achter komt en wellicht de hele DEA er op zet dan is het zo afgelopen, tenzij Walt dus ellenlang uit klauwen van de pliesie weet te blijven (getuige de opening van ep 1)... ach ja, time will tell...
Wat staat er nu eigenlijk nog allemaal open?
Hank moet erachter komen
Jesse moet ontdekken dat Brocke door Walt was vergiftigd
Er moet nog iemand vergiftigd worden met de Ricin... al denk ik dat dat Walt zelf zal worden (zelfmoord?)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:17 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]
mogelijke uitleg over foto in spoiler en link.wat een onzin, dat waren volgens mij de figuren die pick ups van mike's geld dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link
Todd die dat potje met die spin erin heeft meegenomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
Hank moet erachter komen
Ja maar wat zegt dat nou eigenlijk... in het uiterste geval kan dat potje nog een vingerafdruk van dat jochie bevatten al lijkt me dat Todd dat toch wel slim genoeg is om hem even schoon te maken... dit is immers de man die de nanny cam ontdektequote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:43 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Todd die dat potje met die spin erin heeft meegenomen.
Dat potje met de spin is zijn trophy. Seriemoordenaars doen dat ook vaak, nemen iets mee van hun slachtoffers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja maar wat zegt dat nou eigenlijk... in het uiterste geval kan dat potje nog een vingerafdruk van dat jochie bevatten al lijkt me dat Todd dat toch wel slim genoeg is om hem even schoon te maken... dit is immers de man die de nanny cam ontdekte
trouwens, waarom zou hij dat potje bewaren... daar bewaar je toch niet zo'n spin voor langere tijd in?
Dus dan moet men bij hem over de vloer komen voor een inval en besluiten dat potje te gaan afstoffen voor vingerafdrukken... Bij zo'n inval zoekt men voornamelijk toch naar drugs/wapens/geld...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
Hank moet erachter komen
Jesse moet nog achterkomen dat zijn chick min of meer dood is gegaan omdat Walt niets deed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:43 schreef Nickske1912 het volgende:
Todd die dat potje met die spin erin heeft meegenomen.
De opening van seizoen 5 met Walter en zn nieuwe identiteit. Moet toch nog een bruggetje naar komen lijkt me?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk niet dat de cliffhanger zal worden dat Hank er achter komt... op het moment dat hank er achter komt en wellicht de hele DEA er op zet dan is het zo afgelopen, tenzij Walt dus ellenlang uit klauwen van de pliesie weet te blijven (getuige de opening van ep 1)... ach ja, time will tell...
Hank moet erachter komen
hoe zat dat ook alweer?quote:Jesse moet ontdekken dat Brocke door Walt was vergiftigd
Maar toch.. Ze gooien die scene er niet voor niets in. Ik ga er wel vanuit dat het nog een verdere rol gaat spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja maar wat zegt dat nou eigenlijk... in het uiterste geval kan dat potje nog een vingerafdruk van dat jochie bevatten al lijkt me dat Todd dat toch wel slim genoeg is om hem even schoon te maken... dit is immers de man die de nanny cam ontdekte
trouwens, waarom zou hij dat potje bewaren... daar bewaar je toch niet zo'n spin voor langere tijd in?
Dus dan moet men bij hem over de vloer komen voor een inval en besluiten dat potje te gaan afstoffen voor vingerafdrukken... Bij zo'n inval zoekt men voornamelijk toch naar drugs/wapens/geld...
Walt manipuleert Jesse door hem indirect te overtuigen dat Gus Brock vergiftigd had. Hierna werkte Jesse volledig mee aan het vermoorden van Gus.quote:
Person of Interest is tof.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:20 schreef Kloonhommel het volgende:
En person of interest dan? Gisteren volledige S1 binnengehaald, moet nog beginnen met kijken... Schijnt ook erg populair te zijn op het internet. Hier op FOK! nog niks over gelezen.
Dus dat potje is een symbool dat Todd zeker geen spijt heeft van zijn daad en er wellicht trots op is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Dat potje met de spin is zijn trophy. Seriemoordenaars doen dat ook vaak, nemen iets mee van hun slachtoffers.
Zo zie ik het ja, volgens mij heeft hij zeker geen spijtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dus dat potje is een symbool dat Todd zeker geen spijt heeft van zijn daad en er wellicht trots op is.
Ted is bang en ze zijn hem niet op het spoor nu...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
En Ted Beneke, zal die nog voorkomen in het verhaal? Ze hebben hem in leven gehouden, dus de kans is aanwezig. Ook met dat hele belastingsfraude gedoe van vorig seizoen. Misschien kiest-ie er toch voor om te gaan praten.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat we meer over de background van Gus te weten zouden komen dit seizoen.
Ik hoopte op een mooie flashback van Gus, maar tot nu toe helaas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
En Ted Beneke, zal die nog voorkomen in het verhaal? Ze hebben hem in leven gehouden, dus de kans is aanwezig. Ook met dat hele belastingsfraude gedoe van vorig seizoen. Misschien kiest-ie er toch voor om te gaan praten.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat we meer over de background van Gus te weten zouden komen dit seizoen.
Maar degene die het echt gedaan heeft, is nooit uitgekomen toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Walt manipuleert Jesse door hem indirect te overtuigen dat Gus Brock vergiftigd had. Hierna werkte Jesse volledig mee aan het vermoorden van Gus.
Klopt, maar Jesse vertelde Walt dat het geen ricine vergiftiging was maar een plant dat vergeetmenietjes heet. Aan het eind van die aflevering zie je Walt een plant weggooien waarop een kaartje stond met: vergeetmenietjesplant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar degene die het echt gedaan heeft, is nooit uitgekomen toch?
Juist ja dat was het. Hij gooit die plant ook weg met al het andere bom materiaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Klopt, maar Jesse vertelde Walt dat het geen ricine vergiftiging was maar een plant dat vergeetmenietjes heet. Aan het eind van die aflevering zie je Walt een plant weggooien waarop een kaartje stond met: vergeetmenietjesplant.
Ligt dus heel erg voor de hand dat Walt dit gedaan heeft, ook omdat Saul de ricine teruggaf aan Walter in 1 van de daarop volgende afleveringen en Saul zei er verder niets mee te maken willen hebben en dat hij niet wist dat Walt Brock wilde vergiftigen. (Huell had bij fouilleren van Jesse de ricine gejat).
Affijn, Jesse weet hier nog steeds niks van en daarom staat ie dus ook in dat lijstje met dingen die nog moeten uitkomen/ontdekt worden.
sterker nog, hij zegt ook letterijk dat ie het zo weer zou doen omdat er geen bewijs achter gelaten kon wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Zo zie ik het ja, volgens mij heeft hij zeker geen spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |